דגם או מק"ט: 12423685-002
אודות מוצר זה
גומי EPDM; רוחב נורת הצד הוא 0.563 אינץ'
מפעל חדש, חומר חדש, עודף חדש, משופץ, ניתן לשירות, ניתן לתיקון וחומר שהוסר / משומש ילווה בתעודת התאמה, וכל מסמך / מעקב אחר כאשר רלוונטי. יש לנו שימור שיא של 7 שנים.
אנו מחויבים לאיכות ועוקבים אחר מערכת ניהול איכות AS9120. קבוצת AeroBase מוסמכת HAZMAT ורשומה ב-DDTC, ITAR ואיגוד ספקי התעופה (ASA). כל המוצרים נבדקים ב-100%.
Quality Commitment »
משלוח הזמנות במלאי נשלח באותו יום כאשר ההזמנה מתבצעת לפני השעה 14:00 EST.
מועדי אספקה של פריטים שאינם במלאי, הם אומדנים המבוססים על צבר הזמנות נוכחי וכפופים לאישור בעת ההזמנה.
NSN | תיאור רכיב |
---|---|
NSN 2815-01-356-8157 | Engine And Container |
NSN 2520-01-356-8158 | Transmission And Container |
NSN 2520-01-361-2516 | Driving Automotive Axle Assembly |
NSN 2910-01-361-5154 | Diesel Engine Governor |
NSN 5930-01-361-5381 | Proximity Switch |
NSN 2520-01-361-6431 | Constant Ve Drive Shaft Assembly |
NSN 2815-01-361-6526 | Exhaust Manifold |
NSN 2815-01-361-7727 | Diesel Engine Block |
NSN 2520-01-362-1089 | Universal Joint Parts Kit |
NSN 4910-01-362-2331 | Locator Assembly |
NSN 4710-01-362-5599 | Metallic Bent Tube |
NSN 4710-01-362-5600 | Metallic Bent Tube |
NSN 4730-01-362-5652 | Boss Elbow |
NSN 5945-01-362-5670 | Electrical Solenoid |
NSN 2920-01-362-5734 | Belt Tension Adjusting Arm |
NSN 2520-01-362-5759 | Differential Spider |
NSN 4820-01-363-2117 | Screw Stem Shutoff Cock |
NSN 4720-01-363-2245 | Nonmetallic Hose Assembly |
NSN 4720-01-363-2253 | Nonmetallic Hose |
NSN 2910-01-363-2365 | Automotive Choke Thermostat |
NSN 2590-01-363-2380 | Control Cable Assembly |
NSN 3040-01-363-2386 | Mechanical Drive Housing |
NSN 3020-01-363-2413 | Bevel Gear |
NSN 3020-01-363-2414 | Bevel Gear |
NSN 3020-01-363-2415 | Bevel Gear |
NSN 2920-01-363-2525 | Belt Tension Adjusting Arm |
NSN 3040-01-363-2536 | Body Hub |
NSN 3040-01-363-2549 | Mechanically Actuated Spindle |
NSN 2510-01-363-2562 | Vehicular Window |
NSN 4710-01-363-2594 | Metal Tube Assembly |
NSN 4710-01-363-2596 | Metal Tube Assembly |
NSN 4710-01-363-2597 | Metal Tube Assembly |
NSN 2530-01-363-3764 | Tube Seat |
NSN 2530-01-363-4345 | Vehicular Axle Aligning Rod |
NSN 2530-01-363-4357 | Air Brake Actuator Assembly |
פריט המיוצר מתעלה אל-מתכתית. הוא יכול להיות (1) נוצר לצורה מסוימת עם או בלי מפרקים, (2) חתיכה אחת שקצותיה אובטחו יחד ליצירת צורה מסוימת, או (3) פריט ישר המיוצר לאורך מסוים עבור יישום מסוים עם חתכי קצה או מפרקים. פריטים למעט פינות יצוקות, חתכי קצה ומתקני הרכבה, כגון חורי הרכבה, חריצים, כפתורי התאמה ללחיצה וכדומה, חייבים להיות חתך רציף אחד. ייתכן שיש לו חיזוק בד, חוט או מתכת. הוא תוכנן במיוחד לשימוש ביישומים שבהם אין תנועה יחסית בין חלקים מחוברים. לא כולל אטם; גרומט, לא מתכתי; ואריזה, מוכנה. לפריטים ישרים עם חיתוכים מרובעים וללא לחצני הרכבה של חורים, חריצים או לחיצה על התאמה, ראה ערוץ לא מתכתי.
האריזה תתבצע בהתאם לטבלה ג.ב. לרמת האריזה שצוינה. הסגירה, האיטום והחיזוק יהיו בהתאם למפרט הרלוונטי למכולה למשלוח.
האריזה תתבצע בהתאם לטבלה ג.ב. לרמת האריזה שצוינה. הסגירה, האיטום והחיזוק יהיו בהתאם למפרט המכולה המתאים.
כל נתוני האריזה הם חובה לצורך תאימות והחלפות אינן מותרות. חבילות מהירות צריכות להיכלל בקטגוריה זו.
אין סימון מיוחד.
הגנה פיזית.
אין דרישה.
Gaskets, Washers & Other Seals
Other Industrial Supplies
Articles Of Plastics, N.e.s.
אין סוג מיוחד של קוד מטען ישים.
.
נגררים, כלי רכב, מכונות, ציוד ואספקה לחנויות ולמחסנים כולל כלים וציוד מיוחדים, שירות קרקע וכלי רכב למטרות מיוחדות, נגררים, ציוד ואספקה ימיים, חלקי תיקון ותחזוקה לאמור לעיל..
המשלוח אינו איחוד ואינו עולה על 84 אינץ' בשום ממד.
טיפול מיוחד אחר או לא נדרש כלל (SH)
תמחור היסטורי עבור NSN זה הוא בין
324.10 and 453.74 USD.
בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | N |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | N |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | T2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, השליך ברמה המורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | T2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, ולאחר מכן להשליך ברמה מורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | T2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, השליך ברמה המורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | T2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, ולאחר מכן להשליך ברמה מורשית להחליף את הפריט. |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |
מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | כלוב |
---|---|---|---|---|
12423685-002 | 2 | ZZ | 1 | 19207 |
12335A45 | 2 | ZZ | E | 2V507 |
12423685 | 9 | ZZ | 1 | 19207 |
שם | פריטי מספר | |||
---|---|---|---|---|
[עליך להיות מחובר כדי להשתמש ברשימות] |