דגם או מק"ט: MPL3-5831-1
אודות מוצר זה
חומר POLYTETRAFLUOROETHYLENE
מפעל חדש, חומר חדש, עודף חדש, משופץ, ניתן לשירות, ניתן לתיקון וחומר שהוסר / משומש ילווה בתעודת התאמה, וכל מסמך / מעקב אחר כאשר רלוונטי. יש לנו שימור שיא של 7 שנים.
אנו מחויבים לאיכות ועוקבים אחר מערכת ניהול איכות AS9120. קבוצת AeroBase מוסמכת HAZMAT ורשומה ב-DDTC, ITAR ואיגוד ספקי התעופה (ASA). כל המוצרים נבדקים ב-100%.
Quality Commitment »
משלוח הזמנות במלאי נשלח באותו יום כאשר ההזמנה מתבצעת לפני השעה 14:00 EST.
מועדי אספקה של פריטים שאינם במלאי, הם אומדנים המבוססים על צבר הזמנות נוכחי וכפופים לאישור בעת ההזמנה.
שני גדלים ו/או סוגים שונים או יותר של אטמים ואריזות מוכנות מראש, מקובצים יחד באריזה אחת ומיועדים להחלפת פריט אחד בתיקון משאבות, שסתומים, מנועים, מדחסים וכדומה. לפריטים המיועדים להחלפה חוזרת אישית ו/או לשימוש כללי, ראו אטם ומבחר אריזה מוכנה; עבור פריטים המכילים אטמים, אריזה מוכנה מראש ופריטים נוספים כגון מכונות כביסה ואטמים, ראה ערכת חלקים (כפי ששונה). ראו גם אטם; וסט אטם. לא כולל מבחר אטמים; ומבחר אריזה, מוכן.
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |
מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | כלוב |
---|---|---|---|---|
MPL3-5831-1 | 1 | 75 | 4 | 01343 |
MPL3-5831-1 | 1 | 75 | 4 | 01343 |
MPL3-5831-1 | 1 | 75 | 4 | 01343 |
שם | פריטי מספר | |||
---|---|---|---|---|
[עליך להיות מחובר כדי להשתמש ברשימות] |