דגם או מק"ט: 176C2254
אודות מוצר זה
PIN עוקב אחר תצורה סטנדרטית עבור סגנון J162 עם קצה רדיוס מורחב, אורך כולל PIN כולל קצה radiused הוא 0.935 אינץ '. מינימום-0.945 אינץ' מקס.; 0.137 אינץ'. מינימום-0.151 אינץ' חור מקסימלי, 0.438 אינץ' מקסימום עמוק ומנוגד ל-0.312 אינץ'. מינימום-0.328 אינץ' מקסימום ממורכז בקצה השני של הסיכה מול הקצה הרדי
מפעל חדש, חומר חדש, עודף חדש, משופץ, ניתן לשירות, ניתן לתיקון וחומר שהוסר / משומש ילווה בתעודת התאמה, וכל מסמך / מעקב אחר כאשר רלוונטי. יש לנו שימור שיא של 7 שנים.
אנו מחויבים לאיכות ועוקבים אחר מערכת ניהול איכות AS9120. קבוצת AeroBase מוסמכת HAZMAT ורשומה ב-DDTC, ITAR ואיגוד ספקי התעופה (ASA). כל המוצרים נבדקים ב-100%.
Quality Commitment »
משלוח הזמנות במלאי נשלח באותו יום כאשר ההזמנה מתבצעת לפני השעה 14:00 EST.
מועדי אספקה של פריטים שאינם במלאי, הם אומדנים המבוססים על צבר הזמנות נוכחי וכפופים לאישור בעת ההזמנה.
פריט חסר ראש בצורת גליל, בעל שוק באחד או בשני קצותיו. הוא משמש ליישור, הידוק או העברה של מומנט ו / או דחף על ידי התאמה לחורים מתאימים של פריט אחר. זה יכול להיות מושחל בצד אחד.
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |
מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | כלוב |
---|---|---|---|---|
176C2254 | 2 | 9Z | 2 | 05606 |
176C2254 | 2 | 9Z | 2 | 05606 |
שם | פריטי מספר | |||
---|---|---|---|---|
[עליך להיות מחובר כדי להשתמש ברשימות] |