דגם או מק"ט: HS4133-V14PA
אודות מוצר זה
החומר הוא AERMET 100
מפעל חדש, חומר חדש, עודף חדש, משופץ, ניתן לשירות, ניתן לתיקון וחומר שהוסר / משומש ילווה בתעודת התאמה, וכל מסמך / מעקב אחר כאשר רלוונטי. יש לנו שימור שיא של 7 שנים.
אנו מחויבים לאיכות ועוקבים אחר מערכת ניהול איכות AS9120. קבוצת AeroBase מוסמכת HAZMAT ורשומה ב-DDTC, ITAR ואיגוד ספקי התעופה (ASA). כל המוצרים נבדקים ב-100%.
Quality Commitment »
משלוח הזמנות במלאי נשלח באותו יום כאשר ההזמנה מתבצעת לפני השעה 14:00 EST.
מועדי אספקה של פריטים שאינם במלאי, הם אומדנים המבוססים על צבר הזמנות נוכחי וכפופים לאישור בעת ההזמנה.
NSN | תיאור רכיב |
---|---|
NSN 5320-00-023-4439 | Pin-rivet Collar |
NSN 9535-00-684-4140 | Laminated Shim Stock |
NSN 1270-01-159-7994 | Sensor Surveying Unit |
NSN 1630-01-160-5614 | Disc Brake Rotor |
NSN 6610-01-163-7062 | Vertical Velocity Indicator |
NSN 2835-01-164-5786 | Apu Clutch Assy |
NSN 6610-01-165-2103 | Air Speed Indicator |
NSN 6610-01-165-2104 | Vertical Velocity Indicator |
NSN 1005-01-182-0632 | Upper Slider |
NSN 1005-01-182-1000 | L.h Forward Twist Chute Assembly |
NSN 1005-01-182-1001 | Forward Chute Assembly |
NSN 1005-01-182-1003 | Forward Chute Guide |
NSN 1005-01-182-1004 | Forward Chute Guide |
NSN 1005-01-182-1005 | Forward Chute Track |
NSN 1005-01-182-1006 | Forward Chute Track |
NSN 1005-01-182-1007 | Left-hand Aft Elbow Track |
NSN 1005-01-182-1009 | Forward Upper Segment |
NSN 1005-01-182-1011 | Forward Box End Chute |
NSN 3040-01-182-3710 | Mechanical Drive Housing |
NSN 1005-01-182-3723 | Ammuniti Drum Assembly Partition |
NSN 1005-01-182-3732 | Ammuniti Drum Assembly Partition |
NSN 5340-01-182-3746 | Rod End Clevis |
NSN 5365-01-182-4032 | Chain Drive Gear Spacer |
NSN 5365-01-182-4277 | Plate Spacer |
NSN 5962-01-182-4297 | Linear Microcircuit |
NSN 5962-01-182-4299 | Linear Microcircuit |
NSN 5962-01-182-4304 | Digital Microcircuit |
NSN 5962-01-182-7633 | Digital Microcircuit |
NSN 5945-01-182-7637 | Electromagnetic Relay |
NSN 5340-01-182-7950 | Mounting Bracket |
NSN 5340-01-182-7951 | Mounting Bracket |
NSN 1005-01-182-9547 | Adjustment Gear |
NSN 1005-01-182-9549 | Gun Turret Shield |
NSN 1005-01-182-9550 | Azimuth Drive Assembly |
NSN 5935-01-182-9565 | Electrical Connector Bracket |
אגוז עם 12 נקודות דרייב ו-24 צדדים. משטח המסב עשוי להיות פונה למכונת כביסה. תכונת נעילה אינטגרלית משולבת בעיצוב הראש או בחוטים.
האריזה תתבצע כדי לעמוד בדרישות בדיקת הביצועים של astm-d4169, מחזור הפצה 18, רמת אבטחה 1.
האריזה תתבצע בהתאם לטבלה ג.ב. לרמת האריזה שצוינה. הסגירה, האיטום והחיזוק יהיו בהתאם למפרט המכולה המתאים.
ניתן לממש אפשרויות לגבי שיטת שימור ספציפית או חומרי אריזה המאושרים על ידי משרד ההגנה לשימוש. עם זאת, שיטת שימור בסיסית תישמר, נתונים משלימים ימולאו ומידות חבילת היחידה לא יגדלו ביותר מסנטימטר אחד. תינתן הגנה שווה או טובה יותר לפריט ולא תהיה עלייה בעלות החבילה.
אין סימון מיוחד.
הגנה פיזית.
אין דרישה.
אין דרישה.
Nuts Of Iron Or Steel
Finished Metal Shapes
Screws, Bolts, Nuts, Screw Hooks, Rivets, Washers and Similar Articles, Threaded, Of Iron Or Steel
אין סוג מיוחד של קוד מטען ישים.
.
אספקה וציוד לכלי טיס ולמטרות אוויריות, לרבות כלי טיס וחלקי תחזוקה, אביזרי מטוסים, מכשירי מטוסים וציוד ניסוי מעבדה, מטרות אוויריות ודאונים, ערכות ציות להזמנות טכניות של מטוסים/טילים וכו'..
המשלוח אינו איחוד ואינו עולה על 84 אינץ' בשום ממד.
טיפול מיוחד אחר או לא נדרש כלל (SH)
תמחור היסטורי עבור NSN זה הוא בין
249.00 and 348.60 USD.
בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.
SOS: | SMS |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | N |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | N |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | T2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, השליך ברמה המורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | T2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, ולאחר מכן להשליך ברמה מורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | T2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, השליך ברמה המורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | T2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, ולאחר מכן להשליך ברמה מורשית להחליף את הפריט. |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |
מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | כלוב |
---|---|---|---|---|
HS4133-V14PA | 1 | ZZ | 5 | 8V613 |
SLN125-V14PA | 2 | ZZ | 5 | 16258 |
H54656-V14PA | 2 | ZZ | 5 | 1PDG6 |
BH00685-V14PA | 2 | ZZ | 5 | 27238 |
SLN125-V14PA | 2 | ZZ | 5 | 52525 |
94288-V1414PA | 2 | ZZ | 5 | 56878 |
SII1262V14 | 2 | ZZ | 5 | 57928 |
HS4133-V14PA | 9 | ZZ | 5 | 02731 |
שם | פריטי מספר | |||
---|---|---|---|---|
[עליך להיות מחובר כדי להשתמש ברשימות] |