דגם או מק"ט: NAS6307-38
מפעל חדש, חומר חדש, עודף חדש, משופץ, ניתן לשירות, ניתן לתיקון וחומר שהוסר / משומש ילווה בתעודת התאמה, וכל מסמך / מעקב אחר כאשר רלוונטי. יש לנו שימור שיא של 7 שנים.
אנו מחויבים לאיכות ועוקבים אחר מערכת ניהול איכות AS9120. קבוצת AeroBase מוסמכת HAZMAT ורשומה ב-DDTC, ITAR ואיגוד ספקי התעופה (ASA). כל המוצרים נבדקים ב-100%.
Quality Commitment »
משלוח הזמנות במלאי נשלח באותו יום כאשר ההזמנה מתבצעת לפני השעה 14:00 EST.
מועדי אספקה של פריטים שאינם במלאי, הם אומדנים המבוססים על צבר הזמנות נוכחי וכפופים לאישור בעת ההזמנה.
NSN | תיאור רכיב |
---|---|
NSN 5310-01-602-8775 | Flat Washer |
NSN 5340-01-603-1483 | Shear Plate |
NSN 5340-01-603-1685 | Mounting Bracket |
NSN 5340-01-603-2262 | Loop Clamp |
NSN 4730-01-603-4696 | Tube Coupling |
NSN 1560-01-603-5007 | Aircraft Structural Plate |
NSN 1560-01-603-5009 | Aircraft Structural Plate |
NSN 1560-01-603-5010 | Aircraft Structural Plate |
NSN 1560-01-603-5011 | Aircraft Structural Plate |
NSN 1560-01-603-5012 | Aircraft Structural Plate |
NSN 1560-01-603-5013 | Aircraft Structural Plate |
NSN 1560-01-603-5014 | Aircraft Structural Plate |
NSN 5340-01-603-5017 | Access Cover |
NSN 4730-01-603-5131 | Tube Coupling |
NSN 5340-01-603-8764 | Dust And Moistur Protective Plug |
NSN 4720-01-604-1599 | Nonmetallic Hose Assembly |
NSN 4720-01-604-1600 | Nonmetallic Hose Assembly |
NSN 5340-01-604-1629 | Retaining Strap |
NSN 3460-01-604-1630 | Machine Tool Protective Shield |
NSN 5340-01-604-1802 | Access Cover |
NSN 5340-01-604-2218 | Tether |
NSN 5340-01-604-2219 | Tether Tube |
NSN 4730-01-604-2221 | Pole Tube |
NSN 1650-01-604-2251 | Guard Manifold |
NSN 1650-01-604-2257 | Reservoir Piston |
NSN 5985-01-604-8115 | Transmission Line Coupler |
NSN 2840-01-604-8118 | Aircraft Gas Tur Turbine Fairing |
NSN 2840-01-604-8119 | Aircraft Gas Tur Turbine Fairing |
NSN 6220-01-604-8122 | Light Transmitt Indicating Panel |
NSN 4920-01-604-9534 | Aircr Engine Maintenance Fixture |
NSN 5935-01-605-0428 | Electrical Connector Bracket |
NSN 6625-01-605-0429 | Electrical Test Panel |
NSN 1680-01-605-0430 | Electrical-electro Control Panel |
NSN 6220-01-605-0431 | Indicator Light |
NSN 1560-01-605-1105 | Aircraft Fairing |
חוזק מתיחה מינימלי בחוזק גבוה, 160,000 פאונד לאינץ' מרובע (1100 מגה-פסקל) חוזק מתיחה מינימלי המיועד לשימוש ביישומים הכרוכים בלחץ גזירה גדול. הראש מתוכנן להכיל מפתח ברגים חיצוני או דרייבר. הראש אינו מיועד לאחיזה או לנהיגה באמצעות דרייבר מוכנס, וגם אינו מיועד לסיבוב על ידי האגודל והאצבעות. החלק הלא מושחל הוא באורך אחיזה ספציפי, מצופה או לא מצופה, והוא מכונה לסובלנות של אלפית (0.001) אינץ' (0.025 מ"מ) או פחות מקוטר ספציפי עבור פריטים בקוטר אינץ' אחד (25 מ"מ) או פחות. פריטים בקוטר של מעל אינץ' אחד (25 מ"מ) יהיו בעלי סובלנות של חמש עשרה אלפיות (0.0015) של אינץ' (0.038 מ"מ) או פחות. הקוטר העיקרי הנומינלי של החוטים יהיה לפחות אלפית (0.001) אינץ' (0.025 מ"מ) מתחת לקוטר השוק המינימלי, אך לא מתחת לקוטר הראשי המינימלי עבור סוג ההתאמה הרלוונטי, כפי שמוצג בתקני חוטי הבורג, המוזנים std h28 ו / או תקנים מוכרים לאומיים אחרים. ניתן לשלב תכונת נעילה בעיצוב הראש או החוטים. ראה בורג, מכונה ובריח, clevis.
אין סוג מיוחד של קוד מטען ישים.
.
נגררים, כלי רכב, מכונות, ציוד ואספקה לחנויות ולמחסנים כולל כלים וציוד מיוחדים, שירות קרקע וכלי רכב למטרות מיוחדות, נגררים, ציוד ואספקה ימיים, חלקי תיקון ותחזוקה לאמור לעיל..
המשלוח אינו איחוד ואינו עולה על 84 אינץ' בשום ממד.
טיפול מיוחד אחר או לא נדרש כלל (SH)
תמחור היסטורי עבור NSN זה הוא בין
1,067.60 and 1,494.64 USD.
בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.
SOS: | SMS |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | N |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | N |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | T2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, השליך ברמה המורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | T2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, ולאחר מכן להשליך ברמה מורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | T2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, השליך ברמה המורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | T2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, ולאחר מכן להשליך ברמה מורשית להחליף את הפריט. |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |
מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | כלוב |
---|---|---|---|---|
NAS6307-38 | 2 | ZZ | 4 | 80205 |
שם | פריטי מספר | |||
---|---|---|---|---|
[עליך להיות מחובר כדי להשתמש ברשימות] |