דגם או מק"ט: 50287801
מפעל חדש, חומר חדש, עודף חדש, משופץ, ניתן לשירות, ניתן לתיקון וחומר שהוסר / משומש ילווה בתעודת התאמה, וכל מסמך / מעקב אחר כאשר רלוונטי. יש לנו שימור שיא של 7 שנים.
אנו מחויבים לאיכות ועוקבים אחר מערכת ניהול איכות AS9120. קבוצת AeroBase מוסמכת HAZMAT ורשומה ב-DDTC, ITAR ואיגוד ספקי התעופה (ASA). כל המוצרים נבדקים ב-100%.
Quality Commitment »
משלוח הזמנות במלאי נשלח באותו יום כאשר ההזמנה מתבצעת לפני השעה 14:00 EST.
מועדי אספקה של פריטים שאינם במלאי, הם אומדנים המבוססים על צבר הזמנות נוכחי וכפופים לאישור בעת ההזמנה.
NSN | תיאור רכיב |
---|---|
NSN 4010-00-684-0233 | Weldless Chain |
NSN 3040-01-396-1185 | Nonaircraft Mechanical Actuator |
NSN 2540-01-396-2826 | Compartment Vehicular Heater |
NSN 6150-01-397-6975 | Branched Wiring Harness |
NSN 2540-01-407-2396 | Vehicular Electrical Control Box |
NSN 5930-01-410-7033 | Switch Guard |
NSN 2510-01-415-3160 | Vehicular Suspen Strut Cartridge |
NSN 9320-01-415-7835 | Rubber Strip |
NSN 4730-01-416-9642 | Boss Elbow |
NSN 6695-01-418-7690 | Indicator Panel |
NSN 2510-01-418-9536 | Vehicle Hatch Door |
NSN 2540-01-420-7123 | Vehicular Door Handle |
NSN 9905-01-420-7516 | Identification Plate |
NSN 2540-01-420-8626 | Vehicular Insulation |
NSN 2540-01-420-8627 | Vehicular Insulation |
NSN 2540-01-420-9970 | Vehicular Insulation |
NSN 4710-01-421-0130 | Metallic Bent Tube |
NSN 4730-01-423-7644 | Tube To Hose Elbow |
NSN 2510-01-433-3039 | Vehicular Door |
NSN 4820-01-434-7965 | Check Valve |
NSN 2590-01-446-8861 | Side Wear Strip |
NSN 2990-01-448-5295 | Exhaust Pipe Flange |
NSN 4720-01-453-7712 | Nonmetallic Hose Assembly |
NSN 2540-01-454-0552 | Air Circulating Ventilator |
NSN 6150-01-454-4676 | E Special Purpose Cable Assembly |
NSN 4820-01-456-2290 | Fluid Pressure Regulating Valve |
NSN 2990-01-456-2297 | Exhaust Muffler |
NSN 2930-01-456-2586 | Fluid Cooler Core Assembly |
NSN 4720-01-456-5665 | Nonmetallic Hose Assembly |
NSN 4720-01-456-5668 | Nonmetallic Hose Assembly |
NSN 6680-01-456-5760 | Liquid Level Gage Rod-cap |
NSN 2590-01-456-5802 | Vehicular Components Bracket |
NSN 2540-01-456-5807 | Air Conditioning-h Duct Assembly |
NSN 5930-01-456-6370 | Thermostatic Switch |
NSN 5945-01-456-6726 | Electromagnetic Relay |
מהדק בעל הברגה חיצונית המיועד להחדרה דרך חורים בחלקים מורכבים ובדרך כלל מיועד להידוק או שחרור על ידי פיתול אגוז. החלקים המושחלים והלא מושחלים הם שניהם בקוטר נומינלי אחד של 0.190 אינץ' (5 מ"מ) או יותר. הראש אינו מיועד לאחיזה או לנהיגה באמצעות דרייבר מוכנס או באמצעות האגודל והאצבעות. ניתן לשלב תכונת נעילה בעיצוב הראש או החוטים. מידות הראש והגדלים של חלקים מושחלים ולא מושחלים יתאימו לתקני מהדקים בינלאומיים מוכרים. עבור פריטים בעלי חלק באורך אחיזה המיוצר במכונה לסובלנות של 0.0015 אינץ' (0.038 מ"מ) או פחות, בורג, גזירה. ראו גם בורג, מכסה, ראש משושה ובורג, מכונה.
אין סוג מיוחד של קוד מטען ישים.
.
נגררים, כלי רכב, מכונות, ציוד ואספקה לחנויות ולמחסנים כולל כלים וציוד מיוחדים, שירות קרקע וכלי רכב למטרות מיוחדות, נגררים, ציוד ואספקה ימיים, חלקי תיקון ותחזוקה לאמור לעיל..
המשלוח אינו איחוד ואינו עולה על 84 אינץ' בשום ממד.
טיפול מיוחד אחר או לא נדרש כלל (SH)
תמחור היסטורי עבור NSN זה הוא בין
5.75 and 8.05 USD.
בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | N |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | N |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | T2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, השליך ברמה המורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | T2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, ולאחר מכן להשליך ברמה מורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | T2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, השליך ברמה המורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | T2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, ולאחר מכן להשליך ברמה מורשית להחליף את הפריט. |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |
מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | כלוב |
---|---|---|---|---|
50287801 | 2 | ZZ | 5 | 61080 |
שם | פריטי מספר | |||
---|---|---|---|---|
[עליך להיות מחובר כדי להשתמש ברשימות] |