דגם או מק"ט: BACB30NF 4-96
מפעל חדש, חומר חדש, עודף חדש, משופץ, ניתן לשירות, ניתן לתיקון וחומר שהוסר / משומש ילווה בתעודת התאמה, וכל מסמך / מעקב אחר כאשר רלוונטי. יש לנו שימור שיא של 7 שנים.
אנו מחויבים לאיכות ועוקבים אחר מערכת ניהול איכות AS9120. קבוצת AeroBase מוסמכת HAZMAT ורשומה ב-DDTC, ITAR ואיגוד ספקי התעופה (ASA). כל המוצרים נבדקים ב-100%.
Quality Commitment »
משלוח הזמנות במלאי נשלח באותו יום כאשר ההזמנה מתבצעת לפני השעה 14:00 EST.
מועדי אספקה של פריטים שאינם במלאי, הם אומדנים המבוססים על צבר הזמנות נוכחי וכפופים לאישור בעת ההזמנה.
חוזק מתיחה מינימלי בחוזק גבוה, 160,000 פאונד לאינץ' מרובע (1100 מגה-פסקל) חוזק מתיחה מינימלי המיועד לשימוש ביישומים הכרוכים בלחץ גזירה גדול. הראש מתוכנן להכיל מפתח ברגים חיצוני או דרייבר. הראש אינו מיועד לאחיזה או לנהיגה באמצעות דרייבר מוכנס, וגם אינו מיועד לסיבוב על ידי האגודל והאצבעות. החלק הלא מושחל הוא באורך אחיזה ספציפי, מצופה או לא מצופה, והוא מכונה לסובלנות של אלפית (0.001) אינץ' (0.025 מ"מ) או פחות מקוטר ספציפי עבור פריטים בקוטר אינץ' אחד (25 מ"מ) או פחות. פריטים בקוטר של מעל אינץ' אחד (25 מ"מ) יהיו בעלי סובלנות של חמש עשרה אלפיות (0.0015) של אינץ' (0.038 מ"מ) או פחות. הקוטר העיקרי הנומינלי של החוטים יהיה לפחות אלפית (0.001) אינץ' (0.025 מ"מ) מתחת לקוטר השוק המינימלי, אך לא מתחת לקוטר הראשי המינימלי עבור סוג ההתאמה הרלוונטי, כפי שמוצג בתקני חוטי הבורג, המוזנים std h28 ו / או תקנים מוכרים לאומיים אחרים. ניתן לשלב תכונת נעילה בעיצוב הראש או החוטים. ראה בורג, מכונה ובריח, clevis.
Bolts and Bolts and Their Nuts Or Washers Exported In The Same Shipment
Iron and Steel Products, Other
Screws, Bolts, Nuts, Screw Hooks, Rivets, Washers and Similar Articles, Threaded, Of Iron Or Steel
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |
מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | כלוב |
---|---|---|---|---|
BACB30NF 4-96 | 2 | 9Z | 4 | 81205 |
שם | פריטי מספר | |||
---|---|---|---|---|
[עליך להיות מחובר כדי להשתמש ברשימות] |