דגם או מק"ט: 12557-4-A19P
מפעל חדש, חומר חדש, עודף חדש, משופץ, ניתן לשירות, ניתן לתיקון וחומר שהוסר / משומש ילווה בתעודת התאמה, וכל מסמך / מעקב אחר כאשר רלוונטי. יש לנו שימור שיא של 7 שנים.
אנו מחויבים לאיכות ועוקבים אחר מערכת ניהול איכות AS9120. קבוצת AeroBase מוסמכת HAZMAT ורשומה ב-DDTC, ITAR ואיגוד ספקי התעופה (ASA). כל המוצרים נבדקים ב-100%.
Quality Commitment »
משלוח הזמנות במלאי נשלח באותו יום כאשר ההזמנה מתבצעת לפני השעה 14:00 EST.
מועדי אספקה של פריטים שאינם במלאי, הם אומדנים המבוססים על צבר הזמנות נוכחי וכפופים לאישור בעת ההזמנה.
בורג, מכונה או בורג, מכסה, ראש שקע שחלקו הלא מושחל הוא באורך אחיזה מוגדר, מצופה או לא מצופה, והוא מכונה לסובלנות של אלפית (0.001 אינץ') (0.025 מ"מ) או פחות מקוטר ספציפי עבור פריטים (1,000 אינץ') (25 מ"מ) או פחות בקוטר. פריטים מעל (1,000 אינץ') (25 מ"מ) בקוטר תהיה סובלנות של חמש עשרה אלפיות (0.0015 אינץ ') (0.038 מ"מ) או פחות. הקוטר הנומינלי העיקרי של החוטים יהיה לפחות אלפית (0.001 אינץ'). (0.025 מ"מ) מתחת לקוטר השוק המינימלי, אך לא מתחת לקוטר העיקרי המינימלי עבור סוג ההתאמה הרלוונטי, כפי שמוצג בתקני חוט הבורג, fed std h28 ו / או תקנים מוכרים לאומיים אחרים. הראש מיועד להיות מוחזק או מונע עם הנהג מוכנס. הוא אינו מיועד לסיבוב על ידי האגודל והאצבעות. ניתן לשלב תכונת נעילה בעיצוב הראש או החוטים.
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |
מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | כלוב |
---|---|---|---|---|
12557-4-A19P | 2 | 9Z | 6 | 56878 |
שם | פריטי מספר | |||
---|---|---|---|---|
[עליך להיות מחובר כדי להשתמש ברשימות] |