דגם או מק"ט: M22520/39-03
אודות מוצר זה
סמן קצה שמאלי "לך", צבע ירוק; סמן קצה ימני "ללא כניסה", צבע אדום; ידית להיות מסומן "לא לכווץ גייג '"; טפל באמצע כדי להיות מסומן בשם MFG ובמספר חלק; ידית אחיזה תחתונה שתסומן במספר חלק SAE של M22520/39-03; פין GAGE MATL הוא פלדה כלי סגסוגת לכל ASTM A681, A295 או EQUIV עם קשיות ROCKWELL C55-64, CHROME PLTD לכל AMS-QQ-C-320 CL 1, TY II או CL 2 או עובי EQUIV; ידית GAGE MATL היא סגסוגת אלום לכל ASTM B211 ומוט סגסוגת אלום, מוט וחוט, אנודייז IAW MIL-A-8625 או EQUIV; GO END הוא 1.00 אינץ 'אורך, יש שלושה קטרים מדורגים, צעד ראשון קוטר הוא 0.0720, צעד שני קוטר הוא 0.0940, צעד שלישי קוטר הוא 0.1000; סוף ללא כניסה הוא 1.00 אינץ 'אורך, יש שלושה קטרים מדורגים, קוטר צעד ראשון הוא 0.0760, קוטר צעד שני הוא 0.0980, קוטר צעד שלישי הוא 0.1040
מפעל חדש, חומר חדש, עודף חדש, משופץ, ניתן לשירות, ניתן לתיקון וחומר שהוסר / משומש ילווה בתעודת התאמה, וכל מסמך / מעקב אחר כאשר רלוונטי. יש לנו שימור שיא של 7 שנים.
אנו מחויבים לאיכות ועוקבים אחר מערכת ניהול איכות AS9120. קבוצת AeroBase מוסמכת HAZMAT ורשומה ב-DDTC, ITAR ואיגוד ספקי התעופה (ASA). כל המוצרים נבדקים ב-100%.
Quality Commitment »
משלוח הזמנות במלאי נשלח באותו יום כאשר ההזמנה מתבצעת לפני השעה 14:00 EST.
מועדי אספקה של פריטים שאינם במלאי, הם אומדנים המבוססים על צבר הזמנות נוכחי וכפופים לאישור בעת ההזמנה.
גייג' המשמש לבדיקה או בדיקה של קווי מתאר, רדיוס, שיפוע, עומק, עובי ו/או גובה על ידי התאמה כוללת של פריט עבודה.
Railway Track Fixtures; Mechanical Signaling, Safety Or Traffic Control Equip For Railways, Roads, Inland Waterways, Airfield, Ports; and Parts
Railway Transportation Equipment
Railway Or Tramway Track Fixtures and Fittings; Mechanical Signaling, Safety and Traffic Control Equipment For Railways, Tramways, Etc.; Parts Thereof
אין סוג מיוחד של קוד מטען ישים.
.
נגררים, כלי רכב, מכונות, ציוד ואספקה לחנויות ולמחסנים כולל כלים וציוד מיוחדים, שירות קרקע וכלי רכב למטרות מיוחדות, נגררים, ציוד ואספקה ימיים, חלקי תיקון ותחזוקה לאמור לעיל..
המשלוח אינו איחוד ואינו עולה על 84 אינץ' בשום ממד.
טיפול מיוחד אחר או לא נדרש כלל (SH)
03/19 |
---|
17.00 |
תמחור היסטורי עבור NSN זה הוא בין
500.50 and 700.70 USD.
בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.
SOS: | SMS |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | |
MGMT CTL: | 9B----- |
USC: | N |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | |
MGMT CTL: | 9B----- |
USC: | N |
REC REP CODE DESC: |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |
מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | כלוב |
---|---|---|---|---|
M22520/39-03 | 2 | ZZ | E | 81343 |
M22520/39-03 | 9 | ZZ | E | 81349 |
שם | פריטי מספר | |||
---|---|---|---|---|
[עליך להיות מחובר כדי להשתמש ברשימות] |