דגם או מק"ט: PWA31711
אודות מוצר זה
גייג ', מאסטר 3 שלב טורבינה דיסק; הפריט מורכב מקטע בצורת טריז של דיסק טורבינה בשלב השלישי TF33 שיש לו סדק מעשה ידי אדם בצד המשעמם של חור TIEBOLT וחור WWIGHT איזון, סדק בחור TIEBOLT הוא 0.020 IN. עמוק, 0.060 אינץ'. ארוך, 0.004 עד 0.006 אינץ'. רחב, סדק באיזון משקל חור הוא 0.020 אינץ '. עמוק, 0.060 אינץ'. ארוך, 0.004 עד 0.006 אינץ'. רחב
מפעל חדש, חומר חדש, עודף חדש, משופץ, ניתן לשירות, ניתן לתיקון וחומר שהוסר / משומש ילווה בתעודת התאמה, וכל מסמך / מעקב אחר כאשר רלוונטי. יש לנו שימור שיא של 7 שנים.
אנו מחויבים לאיכות ועוקבים אחר מערכת ניהול איכות AS9120. קבוצת AeroBase מוסמכת HAZMAT ורשומה ב-DDTC, ITAR ואיגוד ספקי התעופה (ASA). כל המוצרים נבדקים ב-100%.
Quality Commitment »
משלוח הזמנות במלאי נשלח באותו יום כאשר ההזמנה מתבצעת לפני השעה 14:00 EST.
מועדי אספקה של פריטים שאינם במלאי, הם אומדנים המבוססים על צבר הזמנות נוכחי וכפופים לאישור בעת ההזמנה.
דיסק גייג' המשמש להגדרת גאג'ים של הצמדה, גאז'ים של חורים, השוואות וסוגים אחרים לממדים פנימיים נומינליים נדרשים.
כל נתוני האריזה הם חובה לצורך תאימות והחלפות אינן מותרות. חבילות מהירות צריכות להיכלל בקטגוריה זו.
אין סימון מיוחד.
ראה j.4.1.B.
Other Instruments For Measuring Length, Nesoi
Photo, Service Industry Machinery
Instruments For Measuring Length, For Use In The Hand (including Measuring Rods and Tapes, Micrometers, Calipers), N.e.s.
אין סוג מיוחד של קוד מטען ישים.
.
נגררים, כלי רכב, מכונות, ציוד ואספקה לחנויות ולמחסנים כולל כלים וציוד מיוחדים, שירות קרקע וכלי רכב למטרות מיוחדות, נגררים, ציוד ואספקה ימיים, חלקי תיקון ותחזוקה לאמור לעיל..
המשלוח אינו איחוד ואינו עולה על 84 אינץ' בשום ממד.
טיפול מיוחד אחר או לא נדרש כלל (SH)
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |
מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | כלוב |
---|---|---|---|---|
PWA31711 | 2 | SB | 2 | 77445 |
שם | פריטי מספר | |||
---|---|---|---|---|
[עליך להיות מחובר כדי להשתמש ברשימות] |