דגם או מק"ט: M330H
אודות מוצר זה
מקור מתח: GXV 160 הונדה, כוח סוס: 5.5 כ"ס, המתנע: יד לאחור, דלק: בנזין, כיתה רכב נטול עופרת; תיבת הילוכים: סוג: סגור לחלוטין, משומן שומן, מהירות סיבוב AUGER נומינלית: 3600 סל"ד, ללא עומס, מצמד: 3 אינץ '(76 מ"מ) קוטר כל-מתכת אוטומטי-צנטריפוגלי, עומס יתר מחליק, חיבור פיר כונן: 1-3/8 אינץ '(35 מ"מ) משושה, מומנט קידוח מרבי: 190 רגל ליברות (74 ננומטר); אוגר: קוטר: 2 אינץ' (51 מ"מ) עד 18 אינץ' (457 מ"מ), הארכה: צינור רגיל מעופף ולא מעופף, עומק עד 45 אינץ' (1143 מ"מ)
מפעל חדש, חומר חדש, עודף חדש, משופץ, ניתן לשירות, ניתן לתיקון וחומר שהוסר / משומש ילווה בתעודת התאמה, וכל מסמך / מעקב אחר כאשר רלוונטי. יש לנו שימור שיא של 7 שנים.
אנו מחויבים לאיכות ועוקבים אחר מערכת ניהול איכות AS9120. קבוצת AeroBase מוסמכת HAZMAT ורשומה ב-DDTC, ITAR ואיגוד ספקי התעופה (ASA). כל המוצרים נבדקים ב-100%.
Quality Commitment »
משלוח הזמנות במלאי נשלח באותו יום כאשר ההזמנה מתבצעת לפני השעה 14:00 EST.
מועדי אספקה של פריטים שאינם במלאי, הם אומדנים המבוססים על צבר הזמנות נוכחי וכפופים לאישור בעת ההזמנה.
Propelled Boring Or Sinking Machinery, Self
Specialized Mining
Propelled Boring Or Sinking Machinery N.e.s., Self
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |
מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | כלוב |
---|---|---|---|---|
M330H | 2 | 9Z | 5 | 28593 |
שם | פריטי מספר | |||
---|---|---|---|---|
[עליך להיות מחובר כדי להשתמש ברשימות] |