דגם או מק"ט: HC100100M52RX
אודות מוצר זה
דירוג טמפרטורה מקסימלי 500 מעלות פרנהייט; בניית בר אוטובוס כפול; כרטיסיות חיצוניות להגדלת שטח החום; 5 וואט/אינץ', צפיפות של 2 ואט; אורך עופרת סטנדרטי הוא 5 רגל; מוליכים מבודדים עם POLYTETRAFLUOROETHYLENE עבור 600 VOLT / 400 מעלות פרנהייט; חומר השמיכה הוא סיליקון במרקם
מפעל חדש, חומר חדש, עודף חדש, משופץ, ניתן לשירות, ניתן לתיקון וחומר שהוסר / משומש ילווה בתעודת התאמה, וכל מסמך / מעקב אחר כאשר רלוונטי. יש לנו שימור שיא של 7 שנים.
אנו מחויבים לאיכות ועוקבים אחר מערכת ניהול איכות AS9120. קבוצת AeroBase מוסמכת HAZMAT ורשומה ב-DDTC, ITAR ואיגוד ספקי התעופה (ASA). כל המוצרים נבדקים ב-100%.
Quality Commitment »
משלוח הזמנות במלאי נשלח באותו יום כאשר ההזמנה מתבצעת לפני השעה 14:00 EST.
מועדי אספקה של פריטים שאינם במלאי, הם אומדנים המבוססים על צבר הזמנות נוכחי וכפופים לאישור בעת ההזמנה.
פריט גמיש בדרך כלל שנועד לתקן מבנים מרוכבים על ידי ריפוי (מליטה חמה). יש לו אזור חשמלי אחד או יותר המאפשרים לו להפעיל חום אחיד בדיוק במקום שבו האזור מתוקן. ייתכן שיש לו גם חיישן לשליטה בטמפרטורה באזורים מסוכנים. זה מתחבר לבקר, ערכת תיקון מרוכבת, מטוס.
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |
מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | כלוב |
---|---|---|---|---|
HC100100M52RX | 2 | 9Z | 4 | 0ED96 |
שם | פריטי מספר | |||
---|---|---|---|---|
[עליך להיות מחובר כדי להשתמש ברשימות] |