דגם או מק"ט: A/M37T-20B
אודות מוצר זה
O/A עמום ומשקל: מעמד בסיסי C/O 3 נגררים: תא בקרה: 154.000 אינץ '. LG, 84.000 אינץ '. W., 98.000 אינץ '. H.; 5,500 ליברות; דחף טריילר: 195.000 אינץ' LG. 51.000 אינץ' W., 64.000 אינץ '. H.; 2,500 ליברות; טריילר דלק: 202.000 אינץ' LG., 80.000 אינץ '. W., 98.000 אינץ '. H.; 3,950 ליברות; נתוני MTG: סרנים אינטגרליים; מט"ל: כל החיצוניות ממתכת
מפעל חדש, חומר חדש, עודף חדש, משופץ, ניתן לשירות, ניתן לתיקון וחומר שהוסר / משומש ילווה בתעודת התאמה, וכל מסמך / מעקב אחר כאשר רלוונטי. יש לנו שימור שיא של 7 שנים.
אנו מחויבים לאיכות ועוקבים אחר מערכת ניהול איכות AS9120. קבוצת AeroBase מוסמכת HAZMAT ורשומה ב-DDTC, ITAR ואיגוד ספקי התעופה (ASA). כל המוצרים נבדקים ב-100%.
Quality Commitment »
משלוח הזמנות במלאי נשלח באותו יום כאשר ההזמנה מתבצעת לפני השעה 14:00 EST.
מועדי אספקה של פריטים שאינם במלאי, הם אומדנים המבוססים על צבר הזמנות נוכחי וכפופים לאישור בעת ההזמנה.
NSN | תיאור רכיב |
---|---|
NSN 4920-01-377-7847 | Engine Test Sta Throttle Control |
NSN 4820-01-393-5235 | Globe Valve |
NSN 6150-01-418-1641 | Wiring Harness |
מכשיר שנועד לבדוק את הביצועים ו/או המאפיינים התפעוליים של מנועי מטוסים. עבור פריטים ניידים, ראה מעמד בדיקה, מנוע, semitrailer רכוב. ראו גם מעמד, מנוע מטוס; ועמידה, תחזוקה, מנוע מטוס.
האריזה היא בהתאם למפרט פרוצדורלי או הוראת אריזה מיוחדת (spi). מספר המפרט המתאים יוצג באזור נקה באזור נתונים משלימים.
דרישות מיוחדות.
ראה j.4.1.B.
דרישות מיוחדות. ראה הוראות או שרטוטים ספציפיים שסופקו.
דרישה מיוחדת. ראה הוראות או שרטוטים ספציפיים שסופקו.
Test Benches
Measuring, Testing, Control Instruments
Measuring Or Checking Instruments, Appliances and Machines, N.e.s.; Profile Projectors
מכלים או אריזות ריקים של חומרים מסוכנים (תווית ריקה).
.
נגררים, כלי רכב, מכונות, ציוד ואספקה לחנויות ולמחסנים כולל כלים וציוד מיוחדים, שירות קרקע וכלי רכב למטרות מיוחדות, נגררים, ציוד ואספקה ימיים, חלקי תיקון ותחזוקה לאמור לעיל..
המשלוח אינו איחוד, אך הוא עולה על 84 אינץ' בממד אחד או יותר.
טיפול מיוחד אחר או לא נדרש כלל (SH)
תמחור היסטורי עבור NSN זה הוא בין
239,582.62 and 308,034.79 USD.
בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.
SOS: | FLZ |
AAC: | V |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | S |
MGMT CTL: | --ARN-P |
USC: | L |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | FLZ |
AAC: | V |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | S |
MGMT CTL: | --ARN-P |
USC: | L |
REC REP CODE DESC: |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |
מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | כלוב |
---|---|---|---|---|
A/M37T-20B | 2 | MB | 4 | 65552 |
A/M37T-20B | 2 | MB | 4 | 80058 |
שם | פריטי מספר | |||
---|---|---|---|---|
[עליך להיות מחובר כדי להשתמש ברשימות] |