דגם או מק"ט: UPUA4-2
זמינות מלאי תרשים קוד תנאימוצר זה זמין בכמויות ובתנאים הבאים.
הערה: זמינות פריט זה עודכנה לאחרונה 03/18/2021 וייתכן שהשתנה מאז. בקש הצעת מחיר למחירים וזמינות עדכניים.
מפעל חדש, חומר חדש, עודף חדש, משופץ, ניתן לשירות, ניתן לתיקון וחומר שהוסר / משומש ילווה בתעודת התאמה, וכל מסמך / מעקב אחר כאשר רלוונטי. יש לנו שימור שיא של 7 שנים.
אנו מחויבים לאיכות ועוקבים אחר מערכת ניהול איכות AS9120. קבוצת AeroBase מוסמכת HAZMAT ורשומה ב-DDTC, ITAR ואיגוד ספקי התעופה (ASA). כל המוצרים נבדקים ב-100%.
Quality Commitment »
משלוח הזמנות במלאי נשלח באותו יום כאשר ההזמנה מתבצעת לפני השעה 14:00 EST.
מועדי אספקה של פריטים שאינם במלאי, הם אומדנים המבוססים על צבר הזמנות נוכחי וכפופים לאישור בעת ההזמנה.
NSN | תיאור רכיב |
---|---|
NSN 4920-00-390-1501 | Test Adapter Kit |
NSN 5995-01-150-3066 | Test Cable Assembly |
סט בדיקות המיועד בעיקר לשימוש בביצוע בדיקות של ביצועים ו / או מאפיינים של מנועי מטוסים.
ניתן לממש אפשרויות לגבי שיטת שימור ספציפית או חומרי אריזה המאושרים על ידי משרד ההגנה לשימוש. עם זאת, שיטת שימור בסיסית תישמר, נתונים משלימים ימולאו ומידות חבילת היחידה לא יגדלו ביותר מסנטימטר אחד. תינתן הגנה שווה או טובה יותר לפריט ולא תהיה עלייה בעלות החבילה.
שיטה 50 מיכל לשימוש חוזר.
שקית חסינת אדים, אטומה.
Mil-prf-26514, סוג i, class 2, דרגה b, קצף פוליאוריתן גמיש, טווח עומס בינוני.
אין דרישה.
Military Equipments Not Identified By Kind
Military Apparel and Footwear
Special Transactions and Commodities Not Classified According To Kind
אין סוג מיוחד של קוד מטען ישים.
.
נגררים, כלי רכב, מכונות, ציוד ואספקה לחנויות ולמחסנים כולל כלים וציוד מיוחדים, שירות קרקע וכלי רכב למטרות מיוחדות, נגררים, ציוד ואספקה ימיים, חלקי תיקון ותחזוקה לאמור לעיל..
המשלוח אינו איחוד ואינו עולה על 84 אינץ' בשום ממד.
רגישות גבוהה, קטגוריה II, AA&E, חסוי מסווג
תמחור היסטורי עבור NSN זה הוא בין
97,055.66 and 124,785.85 USD.
בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.
SOS: | A12 |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | 7 |
REC REP CODE: | D |
MGMT CTL: | B21UUX- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | כאשר התיקון הוא מעבר ליכולת תחזוקה ברמה נמוכה יותר, פנה את הפריט למחסן. הסילוק אינו מורשה מתחת לרמה הסיטונאית. |
SOS: | A12 |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | 7 |
REC REP CODE: | D |
MGMT CTL: | B21UUX- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | כאשר התיקון הוא מעבר ליכולת תחזוקה ברמה נמוכה יותר, פנה את הפריט למחסן. הסילוק אינו מורשה מתחת לרמה הסיטונאית. |
SOS: | A12 |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | 7 |
REC REP CODE: | D |
MGMT CTL: | B21UUX- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | כאשר התיקון הוא מעבר ליכולת תחזוקה ברמה נמוכה יותר, פנה את הפריט למחסן. הסילוק אינו מורשה מתחת לרמה הסיטונאית. |
SOS: | A12 |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | 7 |
REC REP CODE: | D |
MGMT CTL: | B21UUX- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | כאשר התיקון הוא מעבר ליכולת תחזוקה ברמה נמוכה יותר, פנה את הפריט למחסן. הסילוק אינו מורשה מתחת לרמה הסיטונאית. |
SOS: | FLZ |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | U |
MGMT CTL: | --YRN-N |
USC: | L |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | FLZ |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | U |
MGMT CTL: | --YRN-N |
USC: | L |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | NRP |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | R |
MGMT CTL: | 6R----- |
USC: | N |
REC REP CODE DESC: | פריט בר תיקון. תיקון, גינוי וסילוק שאינם מורשים מתחת לרמת מחסן (נקודת בקרת מלאי (ICP)). |
SOS: | NRP |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | R |
MGMT CTL: | 6R----- |
USC: | N |
REC REP CODE DESC: | פריט זה נבדק והוחלט כי ניתן לשחזר את הפריט למצב שמיש ממצב שאינו ניתן לשירות ברמת המחסן. |
SOS: | NRP |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | R |
MGMT CTL: | 6R----- |
USC: | N |
REC REP CODE DESC: | פריט בר תיקון. תיקון, גינוי וסילוק שאינם מורשים מתחת לרמת מחסן (נקודת בקרת מלאי (ICP)). |
SOS: | NRP |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | R |
MGMT CTL: | 6R----- |
USC: | N |
REC REP CODE DESC: | פריט זה נבדק והוחלט כי ניתן לשחזר את הפריט למצב שמיש ממצב שאינו ניתן לשירות ברמת המחסן. |
SOS: | NRP |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | R |
MGMT CTL: | 6R----- |
USC: | N |
REC REP CODE DESC: | פריט בר תיקון. תיקון, גינוי וסילוק שאינם מורשים מתחת לרמת מחסן (נקודת בקרת מלאי (ICP)). |
SOS: | NRP |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | R |
MGMT CTL: | 6R----- |
USC: | N |
REC REP CODE DESC: | פריט זה נבדק והוחלט כי ניתן לשחזר את הפריט למצב שמיש ממצב שאינו ניתן לשירות ברמת המחסן. |
SOS: | NRP |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | R |
MGMT CTL: | 6R----- |
USC: | N |
REC REP CODE DESC: | פריט בר תיקון. תיקון, גינוי וסילוק שאינם מורשים מתחת לרמת מחסן (נקודת בקרת מלאי (ICP)). |
SOS: | NRP |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | R |
MGMT CTL: | 6R----- |
USC: | N |
REC REP CODE DESC: | פריט זה נבדק והוחלט כי ניתן לשחזר את הפריט למצב שמיש ממצב שאינו ניתן לשירות ברמת המחסן. |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |
מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | כלוב |
---|---|---|---|---|
UPUA4-2 | 1 | MB | 4 | 80049 |
281069-1 | 2 | ZZ | 4 | 70210 |
281069-1 | 2 | MB | 4 | 99193 |
281069-1 | 2 | ZZ | 4 | 59915 |
281069-1 | 2 | ZZ | 4 | 64816 |
281069-1 | 9 | ZZ | 4 | 1A679 |
51-62615 | 2 | 9Z | 6 | 99193 |
281069-1 | 9 | MB | 4 | 72599 |
שם | פריטי מספר | |||
---|---|---|---|---|
[עליך להיות מחובר כדי להשתמש ברשימות] |