דגם או מק"ט: 50-235
אודות מוצר זה
השפעה כבדה; עובד כמו פטיש שרוול; כוחות לתקוע טריז רגל בין אוגן הראש לשפה; מספק מכה ישירות לקצה; אין צורך בפטיש או בכלים אחרים
מפעל חדש, חומר חדש, עודף חדש, משופץ, ניתן לשירות, ניתן לתיקון וחומר שהוסר / משומש ילווה בתעודת התאמה, וכל מסמך / מעקב אחר כאשר רלוונטי. יש לנו שימור שיא של 7 שנים.
אנו מחויבים לאיכות ועוקבים אחר מערכת ניהול איכות AS9120. קבוצת AeroBase מוסמכת HAZMAT ורשומה ב-DDTC, ITAR ואיגוד ספקי התעופה (ASA). כל המוצרים נבדקים ב-100%.
Quality Commitment »
משלוח הזמנות במלאי נשלח באותו יום כאשר ההזמנה מתבצעת לפני השעה 14:00 EST.
מועדי אספקה של פריטים שאינם במלאי, הם אומדנים המבוססים על צבר הזמנות נוכחי וכפופים לאישור בעת ההזמנה.
מכשיר מינוף ידני המיועד לשחרר חרוזי צמיגים מחישוק גלגל להסרת צמיגים. הוא מורכב מבסיס זקוף המורכב על בסיס המשמש כנקודת משען לזרוע מנוף מחוברת שממנה תלויה רגל עם נעל. כאשר מכלול הגלגל והצמיג ממוקם שטוח על הבסיס עם הנעל כנגד הצד העליון של הצמיג בחישוק, לחץ כלפי מטה על זרוע הידית מאלץ את חרוז הצמיג להתנתק משפת הגלגל. ראה גם demounter, צמיג פנאומטי.
Automotive Maintenance Machines, Nesoi
Photo, Service Industry Machinery
Machinery Having Individual Functions, N.e.s.
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |
מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | כלוב |
---|---|---|---|---|
50-235 | 2 | 9Z | 4 | 2U930 |
T26B | 2 | 9Z | 4 | 2U930 |
שם | פריטי מספר | |||
---|---|---|---|---|
[עליך להיות מחובר כדי להשתמש ברשימות] |