דגם או מק"ט: MD-250I-BI
אודות מוצר זה
דינומטר שלדה מקורר אוויר בעל ביצועים גבוהים לבדיקת מכוניות נוסעים ומשאיות קלות - תחת עומס עם מהירויות של עד 100 קמ"ש-220 וולט AC שלב אחד 60 הרץ-500 כ"ס משקל סרן 12000 ליברות מסגרת כבדה פלדה, מרותך כפול המשמש ליישומי משאיות ואוטובוסים
מפעל חדש, חומר חדש, עודף חדש, משופץ, ניתן לשירות, ניתן לתיקון וחומר שהוסר / משומש ילווה בתעודת התאמה, וכל מסמך / מעקב אחר כאשר רלוונטי. יש לנו שימור שיא של 7 שנים.
אנו מחויבים לאיכות ועוקבים אחר מערכת ניהול איכות AS9120. קבוצת AeroBase מוסמכת HAZMAT ורשומה ב-DDTC, ITAR ואיגוד ספקי התעופה (ASA). כל המוצרים נבדקים ב-100%.
Quality Commitment »
משלוח הזמנות במלאי נשלח באותו יום כאשר ההזמנה מתבצעת לפני השעה 14:00 EST.
מועדי אספקה של פריטים שאינם במלאי, הם אומדנים המבוססים על צבר הזמנות נוכחי וכפופים לאישור בעת ההזמנה.
מכשיר מכני המשמש לבדיקת ביצועי רכב מנועי על ידי הנחת גלגלי הנהיגה של הרכב על גלילי הינע והדמיית תנאי עומס נהיגה בפועל. מורכב מכל או חלק מהרכיבים הבאים: ארון מכשירים, שלדה, מערכת קירור מנוע וגלילי סרק עזר. לא כולל דינמומטר, הפעלה.
Instruments and Apparatus With A Recording Device For Measuring Or Checking Voltage, Current, Resistance Or Power, Nesoi
Measuring, Testing, Control Instruments
Instruments and Apparatus For Measuring Or Checking Electrical Quantities, N.e.s.
אין סוג מיוחד של קוד מטען ישים.
.
נגררים, כלי רכב, מכונות, ציוד ואספקה לחנויות ולמחסנים כולל כלים וציוד מיוחדים, שירות קרקע וכלי רכב למטרות מיוחדות, נגררים, ציוד ואספקה ימיים, חלקי תיקון ותחזוקה לאמור לעיל..
המשלוח אינו איחוד ואינו עולה על 84 אינץ' בשום ממד.
טיפול מיוחד אחר או לא נדרש כלל (SH)
SOS: | FLZ |
AAC: | L |
SLC: | 0 |
CIIC: | Z |
REC REP CODE: | U |
MGMT CTL: | LP*RH-N |
USC: | L |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | FLZ |
AAC: | L |
SLC: | 0 |
CIIC: | Z |
REC REP CODE: | U |
MGMT CTL: | LP*RH-N |
USC: | L |
REC REP CODE DESC: |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |
מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | כלוב |
---|---|---|---|---|
MD-250I-BI | 2 | ZZ | 5 | 0ZV76 |
MD 250-10A | 9 | ZZ | 2 | 0ZV76 |
MD 250-10A | 9 | ZZ | 2 | 0ZV76 |
MD 250-10A | 9 | ZZ | 2 | 0ZV76 |
MD-250I-BI | 2 | ZZ | 5 | 0ZV76 |
MD 250-10A | 9 | ZZ | 2 | 0ZV76 |
MD-250I-BI | 2 | ZZ | 5 | 0ZV76 |
MD 250-10A | 9 | ZZ | 2 | 0ZV76 |
שם | פריטי מספר | |||
---|---|---|---|---|
[עליך להיות מחובר כדי להשתמש ברשימות] |