דגם או מק"ט: MILD45561
אודות מוצר זה
G500 מקסימום כ"ס של מנוע עם איזו יחידה ניתנת להפעלה, 5000 סל"ד הפעלה מרבי, 70 אינץ '. הקלטת לחץ סעפת צריכה מקסימלית, טמפ 'לא נרשם, לא מיועד ליישום ספציפי, W / מחליף חום מקורר נוזל
מפעל חדש, חומר חדש, עודף חדש, משופץ, ניתן לשירות, ניתן לתיקון וחומר שהוסר / משומש ילווה בתעודת התאמה, וכל מסמך / מעקב אחר כאשר רלוונטי. יש לנו שימור שיא של 7 שנים.
אנו מחויבים לאיכות ועוקבים אחר מערכת ניהול איכות AS9120. קבוצת AeroBase מוסמכת HAZMAT ורשומה ב-DDTC, ITAR ואיגוד ספקי התעופה (ASA). כל המוצרים נבדקים ב-100%.
Quality Commitment »
משלוח הזמנות במלאי נשלח באותו יום כאשר ההזמנה מתבצעת לפני השעה 14:00 EST.
מועדי אספקה של פריטים שאינם במלאי, הם אומדנים המבוססים על צבר הזמנות נוכחי וכפופים לאישור בעת ההזמנה.
NSN | תיאור רכיב |
---|---|
NSN 4910-00-106-7836 | Shaft Assembly Drive |
NSN 4910-00-107-4379 | Safety Governor Assembly |
NSN 4910-00-758-2706 | Dynamometer Adapter Kit |
NSN 4910-00-971-5036 | Calibration Weight |
NSN 5365-01-284-4902 | Running End Ring |
NSN 4910-01-305-3956 | Angle Mount |
מכשיר מכני המשמש להפעלת מנועי בעירה פנימית חדשים ובנויים מחדש תחת עומס לפני התקנתם הרלוונטית על ידי הדמיה של תנאי עומס בפועל והחלתם על המנועים. הוא משתמש במערכת ספיגת מומנט טורבינה הידראולית סגורה, וכולל טכומטר, סעפת יניקה ואקום, תג טמפרטורה ולוחית חיווי להפעלת שסתומים. לא כולל דינמומטר, שלדת רכב, כונן יחיד.
Automotive Maintenance Machines, Nesoi
Photo, Service Industry Machinery
Machinery Having Individual Functions, N.e.s.
אין סוג מיוחד של קוד מטען ישים.
.
נגררים, כלי רכב, מכונות, ציוד ואספקה לחנויות ולמחסנים כולל כלים וציוד מיוחדים, שירות קרקע וכלי רכב למטרות מיוחדות, נגררים, ציוד ואספקה ימיים, חלקי תיקון ותחזוקה לאמור לעיל..
המשלוח אינו איחוד, אך הוא עולה על 84 אינץ' בממד אחד או יותר.
טיפול מיוחד אחר או לא נדרש כלל (SH)
תמחור היסטורי עבור NSN זה הוא בין
162,414.00 and 208,818.00 USD.
בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.
SOS: | B14 |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | D |
MGMT CTL: | M23L5N- |
USC: | L |
REC REP CODE DESC: | כאשר התיקון הוא מעבר ליכולת תחזוקה ברמה נמוכה יותר, פנה את הפריט למחסן. הסילוק אינו מורשה מתחת לרמה הסיטונאית. |
SOS: | B14 |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | D |
MGMT CTL: | M23L5N- |
USC: | L |
REC REP CODE DESC: | כאשר התיקון הוא מעבר ליכולת תחזוקה ברמה נמוכה יותר, פנה את הפריט למחסן. הסילוק אינו מורשה מתחת לרמה הסיטונאית. |
SOS: | B14 |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | D |
MGMT CTL: | M23L5N- |
USC: | L |
REC REP CODE DESC: | כאשר התיקון הוא מעבר ליכולת תחזוקה ברמה נמוכה יותר, פנה את הפריט למחסן. הסילוק אינו מורשה מתחת לרמה הסיטונאית. |
SOS: | B14 |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | D |
MGMT CTL: | M23L5N- |
USC: | L |
REC REP CODE DESC: | כאשר התיקון הוא מעבר ליכולת תחזוקה ברמה נמוכה יותר, פנה את הפריט למחסן. הסילוק אינו מורשה מתחת לרמה הסיטונאית. |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |
מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | כלוב |
---|---|---|---|---|
MILD45561 | 1 | BF | 4 | 81349 |
שם | פריטי מספר | |||
---|---|---|---|---|
[עליך להיות מחובר כדי להשתמש ברשימות] |