דגם או מק"ט: 8120574
מפעל חדש, חומר חדש, עודף חדש, משופץ, ניתן לשירות, ניתן לתיקון וחומר שהוסר / משומש ילווה בתעודת התאמה, וכל מסמך / מעקב אחר כאשר רלוונטי. יש לנו שימור שיא של 7 שנים.
אנו מחויבים לאיכות ועוקבים אחר מערכת ניהול איכות AS9120. קבוצת AeroBase מוסמכת HAZMAT ורשומה ב-DDTC, ITAR ואיגוד ספקי התעופה (ASA). כל המוצרים נבדקים ב-100%.
Quality Commitment »
משלוח הזמנות במלאי נשלח באותו יום כאשר ההזמנה מתבצעת לפני השעה 14:00 EST.
מועדי אספקה של פריטים שאינם במלאי, הם אומדנים המבוססים על צבר הזמנות נוכחי וכפופים לאישור בעת ההזמנה.
NSN | תיאור רכיב |
---|---|
NSN 3990-01-384-0520 | Material Handling Roller |
NSN 2590-01-384-6541 | Vehicular B Hydraulic Hoist Unit |
NSN 4820-01-384-7552 | Linear Dire Working Body Section |
NSN 4730-01-384-8859 | Fluid Passage Bolt |
NSN 4820-01-384-8955 | Directional Control Linear Slide |
NSN 4820-01-385-0454 | Linear Dire Working Body Section |
NSN 4820-01-385-0455 | Linear Dire Working Body Section |
NSN 4820-01-385-0456 | Linear Dire Working Body Section |
NSN 4820-01-385-1245 | Safety Relief Valve |
NSN 4810-01-385-1290 | Line Electro-mechanical Actuator |
NSN 4820-01-385-8398 | Valve Head |
NSN 4820-01-385-9052 | Valve Parts Kit |
NSN 4730-01-386-3223 | Tube To Hose Straight Adapter |
NSN 4720-01-386-3236 | Hose Reinforcing Spring |
NSN 2540-01-386-3279 | Vehicular Splash Guard |
NSN 4720-01-386-3374 | Nonmetallic Hose |
NSN 2540-01-386-3419 | Vehicular Splash Guard |
NSN 4730-01-386-3423 | Hose To Boss Elbow |
NSN 4820-01-386-3470 | Fluid Pressure Regulating Valve |
NSN 2510-01-386-4149 | Guide Plate Assembly |
NSN 3040-01-386-4520 | Linear Actuating Cylinder |
NSN 3040-01-386-4557 | Linear Actuating Cylinder Piston |
NSN 3040-01-386-4570 | Line Actuating Cylinder Assembly |
NSN 4820-01-386-5679 | Cartridge Assembly |
NSN 2540-01-386-6620 | Vehicular Splash Guard |
NSN 4820-01-386-6641 | Lift-check Valve |
NSN 3990-01-386-7737 | Material Handling Roller |
NSN 9330-01-386-7743 | Spiral Wrap Plastic Tubing |
NSN 3990-01-386-7929 | Material Handling Roller |
NSN 3990-01-386-8225 | Rear Roller Tie Down Hook Assy R |
NSN 3990-01-386-8231 | Front Locking Assy |
NSN 3990-01-386-8234 | Front Tie Down Hook Assy Rh |
NSN 3990-01-386-8235 | Roller Assy Ribbon Bridge |
NSN 3990-01-386-8239 | Rear Roller Tie Down Hook Assy L |
NSN 3040-01-386-8365 | Linear Actuating Cylinder |
שסתום המתוכנן לשמור באופן אוטומטי במגבלות קרובות לחץ יציאה קבוע מראש אשר עשוי להיות מתכוונן בטווח מוגדר ללא קשר ללחץ הכניסה הגבוה יותר או קבוע. הוא מיועד לשימוש עם גזים דחוסים ונוזלים שונים ועשוי לכלול מדדים. זה עשוי להיות עיצוב מוטבע או מחסנית (סעפת). לא כולל רגולטור, לחץ, מנגנון ניהול גז רפואי; רגולטור, חמצן, זרימה רציפה ברומטרית; רגולטור, ביקוש חמצן; הרגולטור, ביקוש לדילול חמצן; ושסתום(1), ויסות לחץ נוזלים, מטוסים.
האריזה תתבצע בהתאם לטבלה ג.ב. לרמת האריזה שצוינה. הסגירה, האיטום והחיזוק יהיו בהתאם למפרט הרלוונטי למכולה למשלוח.
האריזה תתבצע בהתאם לטבלה ג.ב. לרמת האריזה שצוינה. הסגירה, האיטום והחיזוק יהיו בהתאם למפרט המכולה המתאים.
ניתן לממש אפשרויות לגבי שיטת שימור ספציפית או חומרי אריזה המאושרים על ידי משרד ההגנה לשימוש. עם זאת, שיטת שימור בסיסית תישמר, נתונים משלימים ימולאו ומידות חבילת היחידה לא יגדלו ביותר מסנטימטר אחד. תינתן הגנה שווה או טובה יותר לפריט ולא תהיה עלייה בעלות החבילה.
אין סימון מיוחד.
שקית אטומה למים, אטומה.
אין דרישה.
Operating, For Controlling Variables Such As Temperature, Pressure, Flow and Liquid Level Regulator Valves, Self
Industrial Machines, Other
Taps, Cocks, Valves and Similar Appliances, N.e.s.
אין סוג מיוחד של קוד מטען ישים.
.
נגררים, כלי רכב, מכונות, ציוד ואספקה לחנויות ולמחסנים כולל כלים וציוד מיוחדים, שירות קרקע וכלי רכב למטרות מיוחדות, נגררים, ציוד ואספקה ימיים, חלקי תיקון ותחזוקה לאמור לעיל..
המשלוח אינו איחוד ואינו עולה על 84 אינץ' בשום ממד.
טיפול מיוחד אחר או לא נדרש כלל (SH)
תמחור היסטורי עבור NSN זה הוא בין
664.95 and 930.93 USD.
בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | F |
MGMT CTL: | 12B2--- |
USC: | M |
REC REP CODE DESC: | אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי , ואז להיפטר ברמת תמיכה ישירה (DS). |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | F |
MGMT CTL: | 12B2--- |
USC: | M |
REC REP CODE DESC: | אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי , ואז להיפטר ברמת תמיכה ישירה (DS). |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | F |
MGMT CTL: | 12B2--- |
USC: | M |
REC REP CODE DESC: | אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי , ואז להיפטר ברמת תמיכה ישירה (DS). |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | F |
MGMT CTL: | 12B2--- |
USC: | M |
REC REP CODE DESC: | אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי , ואז להיפטר ברמת תמיכה ישירה (DS). |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | F |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: | אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי , ואז להיפטר ברמת תמיכה ישירה (DS). |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | F |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: | אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי , ואז להיפטר ברמת תמיכה ישירה (DS). |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | F |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: | אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי , ואז להיפטר ברמת תמיכה ישירה (DS). |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | F |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: | אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי , ואז להיפטר ברמת תמיכה ישירה (DS). |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | |
MGMT CTL: | 9B----- |
USC: | N |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | |
MGMT CTL: | 9B----- |
USC: | N |
REC REP CODE DESC: |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |
מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | כלוב |
---|---|---|---|---|
8120574 | 2 | ZZ | 5 | 09990 |
8120574 | 9 | ZZ | A | 02249 |
שם | פריטי מספר | |||
---|---|---|---|---|
[עליך להיות מחובר כדי להשתמש ברשימות] |