דגם או מק"ט: 16P1002
אודות מוצר זה
נתוני חומר ADD'L: מכסה, דיור ומרכבה, פופ: סגסוגת אלום, QQ-A-225/6, אלוי 2024, T351, אנודייז לכל MIL-A-8625, מחלקה II; POPPET, שסתום, - 2024-T351 אתילן פרופילן, אנודייז לכל MIL-A-8625, מחלקה II; אביב, דחיסה, חוט מוסיקה; אריזה, O-RING, אתילן פרופילן; מכונת כביסה, שטוח בורג, כפתור HD. (NYLOK), פלדה, CRE; כדור, ניילון, -סוג 6/6 L-P-410A; זרימה מדורגת-50 ליברות/דקה מקסימום @ 265 PSIA @ 0 DEG F; ירידת לחץ 65 PSI MAX @ 265 PSIA @ 0 DEG F וזרימה מדורגת של 50 ליברות/דקה
מפעל חדש, חומר חדש, עודף חדש, משופץ, ניתן לשירות, ניתן לתיקון וחומר שהוסר / משומש ילווה בתעודת התאמה, וכל מסמך / מעקב אחר כאשר רלוונטי. יש לנו שימור שיא של 7 שנים.
אנו מחויבים לאיכות ועוקבים אחר מערכת ניהול איכות AS9120. קבוצת AeroBase מוסמכת HAZMAT ורשומה ב-DDTC, ITAR ואיגוד ספקי התעופה (ASA). כל המוצרים נבדקים ב-100%.
Quality Commitment »
משלוח הזמנות במלאי נשלח באותו יום כאשר ההזמנה מתבצעת לפני השעה 14:00 EST.
מועדי אספקה של פריטים שאינם במלאי, הם אומדנים המבוססים על צבר הזמנות נוכחי וכפופים לאישור בעת ההזמנה.
שסתום שנועד לשחרר באופן אוטומטי לחצים מוגזמים. הוא מופעל על ידי לחץ סטטי במעלה הזרם של השסתום ומשמש כשסתום בטיחות או שסתום הקלה, וניתן להגדיר אותו להיסגר בלחץ שנקבע מראש. הוא אינו מיועד לרגולציה של עומסים משתנים ללא הרף. זה עשוי להיות עיצוב מוטבע או מחסנית (סעפת). לא כולל שסתום (1), הקלה, לחץ וטמפרטורה.
האריזה תתבצע בהתאם לטבלה ג.ב. לרמת האריזה שצוינה. הסגירה, האיטום והחיזוק יהיו בהתאם למפרט הרלוונטי למכולה למשלוח.
האריזה תתבצע בהתאם לטבלה ג.ב. לרמת האריזה שצוינה. הסגירה, האיטום והחיזוק יהיו בהתאם למפרט המכולה המתאים.
ניתן לממש אפשרויות לגבי שיטת שימור ספציפית או חומרי אריזה המאושרים על ידי משרד ההגנה לשימוש. עם זאת, שיטת שימור בסיסית תישמר, נתונים משלימים ימולאו ומידות חבילת היחידה לא יגדלו ביותר מסנטימטר אחד. תינתן הגנה שווה או טובה יותר לפריט ולא תהיה עלייה בעלות החבילה.
אטמו או סתמו את כל הפתחים ושמרו בשיטה 10.
אין דרישה.
Safety Or Relief Valves
Industrial Machines, Other
Safety Or Relief Valves
תמחור היסטורי עבור NSN זה הוא בין
3,859.05 and 5,402.67 USD.
בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.
SOS: | F77 |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | F77 |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | F77 |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | N |
MGMT CTL: | --SBA-E |
USC: | F |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | F77 |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | N |
MGMT CTL: | --SBA-E |
USC: | F |
REC REP CODE DESC: |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |
מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | כלוב |
---|---|---|---|---|
16P1002 | 2 | ZZ | 5 | 82829 |
17B2N9009-1 | 2 | ZZ | 5 | 88277 |
16P139 | 9 | MB | 2 | 82829 |
שם | פריטי מספר | |||
---|---|---|---|---|
[עליך להיות מחובר כדי להשתמש ברשימות] |