דגם או מק"ט: 12253775
אודות מוצר זה
שירות הידראולי: שמן לכל MIL-L-46167. נוזלים בצמיגות קינמטית של 30 פלוס או מינוס 2 סנטיסטוקים (138 SUS) בין פלוס 100 מעלות F ל- 150 מעלות F התואמים לרכיבי שסתומים ישמשו לבדיקת פרופוזות; טווח טמפ': מינוס 65 מעלות פרנהייט עד פלוס 170 מעלות פרנהייט; לחץ הוכחה: 3000 PSI; לחץ פרץ: שסתום זה יעמוד בלחץ פרץ של 4500 PSI ללא כשל, קרע או דליפה חיצונית; זרימה: 40 GPM; לחץ פיצוח: 5 פלוס או מינוס 2 PSI; ירידת לחץ לא תעלה על 16 PSI ב 40 GPM; דליפה פנימית שלא תעלה על 1 סמ"ק/דקה ב-2000 PSI;אין דליפה חיצונית מותרת; חומרים שיהיו תואמים למפרטי הפעלה
מפעל חדש, חומר חדש, עודף חדש, משופץ, ניתן לשירות, ניתן לתיקון וחומר שהוסר / משומש ילווה בתעודת התאמה, וכל מסמך / מעקב אחר כאשר רלוונטי. יש לנו שימור שיא של 7 שנים.
אנו מחויבים לאיכות ועוקבים אחר מערכת ניהול איכות AS9120. קבוצת AeroBase מוסמכת HAZMAT ורשומה ב-DDTC, ITAR ואיגוד ספקי התעופה (ASA). כל המוצרים נבדקים ב-100%.
Quality Commitment »
משלוח הזמנות במלאי נשלח באותו יום כאשר ההזמנה מתבצעת לפני השעה 14:00 EST.
מועדי אספקה של פריטים שאינם במלאי, הם אומדנים המבוססים על צבר הזמנות נוכחי וכפופים לאישור בעת ההזמנה.
NSN | תיאור רכיב |
---|---|
NSN 2540-00-003-8342 | Heater Mounting Bracket |
NSN 2540-00-007-4838 | Shock Absorber Cylinder Head |
NSN 4820-00-018-3250 | Selector Rotary Valve |
NSN 9999-00-052-0540 | Full Set Collateral Equipment |
NSN 5365-00-055-9915 | Fuel Tank Filler Ring |
NSN 2510-00-055-9916 | Vehicle Hatch Door |
NSN 2990-00-072-5897 | Heater Exhaust Plate |
NSN 5330-00-075-9135 | Preformed Packing Assortment |
NSN 2530-00-076-7115 | Vehicular Track Shoe |
NSN 2510-00-089-8187 | Front Fender Extension |
NSN 5977-00-124-7241 | Tur Slip Ring Cover |
NSN 2920-00-125-3824 | Generator Fan Guard |
NSN 4720-00-134-0029 | Air Generator Duct |
NSN 2930-00-139-4590 | Fan Belt Tensioner |
NSN 2540-00-157-3624 | Vehicular Equip Modification Kit |
NSN 2520-00-157-3657 | Transmission Relay Valve Plate |
NSN 2510-00-158-5645 | Socket Retainer |
NSN 2590-00-177-9604 | Mounting Adapter Plate |
NSN 2590-00-178-0722 | Suction Parts Kit |
NSN 2540-00-179-6973 | Vehicular Door Latch |
NSN 2910-00-197-6232 | Throttle Control Lever |
NSN 4810-00-201-8758 | Safety Relief Valve Parts Kit |
NSN 2540-00-221-4814 | Spare Track Clamp |
NSN 3040-00-221-9131 | Manual Control Lever |
NSN 5310-00-221-9182 | Engine Mount Washer |
NSN 2540-00-235-4382 | Compart Vehicular Heater Bracket |
NSN 3120-00-240-9279 | Sleeve Bushing |
NSN 2930-00-245-8164 | Radiator Valve Assembly |
NSN 2540-00-245-8175 | Cab Heater Bracket |
NSN 2540-00-245-8176 | Heater Bracket |
NSN 2540-00-369-8856 | Heater Fuel Tank |
NSN 2520-00-391-3065 | Breather |
NSN 2590-00-410-5778 | Bulldozer Spade Hinge Lever |
NSN 5930-00-436-4600 | Electrical Switch Retainer |
NSN 2510-00-442-5930 | Exhauster Air Cleaner Door |
שסתום המאפשר זרימה בכיוון אחד בלבד. אין לו גבעול, אלא כשהוא מצויד בידית ובמשקל ואין לו כוונון לחץ. זה עשוי להיות עיצוב מוטבע או מחסנית (סעפת).
Check Valves Of Copper Having A Pressure Rating Of 850 Kpa Or Over
Industrial Machines, Other
Check Valves
אין סוג מיוחד של קוד מטען ישים.
.
נגררים, כלי רכב, מכונות, ציוד ואספקה לחנויות ולמחסנים כולל כלים וציוד מיוחדים, שירות קרקע וכלי רכב למטרות מיוחדות, נגררים, ציוד ואספקה ימיים, חלקי תיקון ותחזוקה לאמור לעיל..
המשלוח אינו איחוד ואינו עולה על 84 אינץ' בשום ממד.
טיפול מיוחד אחר או לא נדרש כלל (SH)
תמחור היסטורי עבור NSN זה הוא בין
515.00 and 721.00 USD.
בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.
SOS: | AKZ |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | 7 |
REC REP CODE: | F |
MGMT CTL: | 1536--- |
USC: | M |
REC REP CODE DESC: | אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי , ואז להיפטר ברמת תמיכה ישירה (DS). |
SOS: | AKZ |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | 7 |
REC REP CODE: | F |
MGMT CTL: | 1536--- |
USC: | M |
REC REP CODE DESC: | אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי , ואז להיפטר ברמת תמיכה ישירה (DS). |
SOS: | AKZ |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | 7 |
REC REP CODE: | F |
MGMT CTL: | 1536--- |
USC: | M |
REC REP CODE DESC: | אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי , ואז להיפטר ברמת תמיכה ישירה (DS). |
SOS: | AKZ |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | 7 |
REC REP CODE: | F |
MGMT CTL: | 1536--- |
USC: | M |
REC REP CODE DESC: | אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי , ואז להיפטר ברמת תמיכה ישירה (DS). |
SOS: | AKZ |
AAC: | Y |
SLC: | 0 |
CIIC: | 7 |
REC REP CODE: | |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | AKZ |
AAC: | Y |
SLC: | 0 |
CIIC: | 7 |
REC REP CODE: | |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | AKZ |
AAC: | Y |
SLC: | 0 |
CIIC: | 7 |
REC REP CODE: | F |
MGMT CTL: | K21JVX- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי , ואז להיפטר ברמת תמיכה ישירה (DS). |
SOS: | AKZ |
AAC: | Y |
SLC: | 0 |
CIIC: | 7 |
REC REP CODE: | F |
MGMT CTL: | K21JVX- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי , ואז להיפטר ברמת תמיכה ישירה (DS). |
SOS: | AKZ |
AAC: | Y |
SLC: | 0 |
CIIC: | 7 |
REC REP CODE: | F |
MGMT CTL: | K21JVX- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי , ואז להיפטר ברמת תמיכה ישירה (DS). |
SOS: | AKZ |
AAC: | Y |
SLC: | 0 |
CIIC: | 7 |
REC REP CODE: | F |
MGMT CTL: | K21JVX- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי , ואז להיפטר ברמת תמיכה ישירה (DS). |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |
מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | כלוב |
---|---|---|---|---|
12253775 | 2 | BF | 1 | 19207 |
DH-6535-30-10 | 2 | BF | 5 | 81833 |
שם | פריטי מספר | |||
---|---|---|---|---|
[עליך להיות מחובר כדי להשתמש ברשימות] |