דגם או מק"ט: 148-700-200
מפעל חדש, חומר חדש, עודף חדש, משופץ, ניתן לשירות, ניתן לתיקון וחומר שהוסר / משומש ילווה בתעודת התאמה, וכל מסמך / מעקב אחר כאשר רלוונטי. יש לנו שימור שיא של 7 שנים.
אנו מחויבים לאיכות ועוקבים אחר מערכת ניהול איכות AS9120. קבוצת AeroBase מוסמכת HAZMAT ורשומה ב-DDTC, ITAR ואיגוד ספקי התעופה (ASA). כל המוצרים נבדקים ב-100%.
Quality Commitment »
משלוח הזמנות במלאי נשלח באותו יום כאשר ההזמנה מתבצעת לפני השעה 14:00 EST.
מועדי אספקה של פריטים שאינם במלאי, הם אומדנים המבוססים על צבר הזמנות נוכחי וכפופים לאישור בעת ההזמנה.
| NSN | תיאור רכיב |
|---|---|
| NSN 4320-01-336-3330 | Axial Pistons Pump |
| NSN 6685-01-347-8658 | Dial Indicatin Differential Gage |
| NSN 6105-01-355-4490 | Alternating Current Motor |
| NSN 4820-01-357-3467 | Valve Parts Kit |
| NSN 3040-01-357-6569 | Breather |
| NSN 4320-01-357-6870 | Steam Pump Stage Piece |
| NSN 4820-01-357-8782 | Gate Valve |
| NSN 4820-01-357-9660 | Valve Seat |
| NSN 5330-01-358-0022 | Preformed Packing |
| NSN 5330-01-358-0023 | Preformed Packing |
| NSN 4820-01-358-6124 | Valve Seat |
| NSN 4730-01-359-0617 | Pipe Plug |
| NSN 6680-01-359-4979 | Liquid Sight Indicator |
| NSN 6150-01-364-1537 | Electrical Power Cable Assembly |
| NSN 4810-01-364-1611 | Fluid Valve Stem |
| NSN 4820-01-384-7551 | Rupturable Disk |
| NSN 4710-01-384-8881 | Metallic Bent Tube |
| NSN 2520-01-384-8969 | Mechanical Transmissio Parts Kit |
| NSN 4710-01-385-1106 | Metallic Bent Tube |
| NSN 4820-01-385-1179 | Valve Body |
| NSN 6680-01-385-6132 | Liquid Quantity Indicator |
| NSN 4720-01-386-4268 | Nonmetallic Tubing |
| NSN 4820-01-395-3991 | Flat Valve Diaphragm |
| NSN 4720-01-395-8766 | Nonmetallic Tubing |
| NSN 4730-01-398-3393 | Magnetic Pipe Plug |
| NSN 2530-01-478-4885 | Brake Shoe Actuating Camshaft |
שסתום בעל דיסק שטוח או מחודד (שער) הנע לרוחב ציר הזרימה על ידי תנועות סיבוב או הזזה של הגבעול כדי לפתוח או לסגור את הפתח. הוא עשוי להכיל גם שקופית בצורת אליפסה או מלבנית אשר עשויה להיות ידנית, מנועית, או לחץ מופעל באמצעות מכלול זרוע או זרוע. אוגן הגוף עשוי להיות מתוכנן כך שיתאים למחברים מסוג צינור. הוא עשוי להכיל או לא להכיל תכונות הקלה תרמית. כולל שסתום (שער) שתוכנן במיוחד לבקרת מערכות נוזלים במטוסים או טילים.
מחלקת הצבא
מחלקת הצבא
מחלקת חיל האוויר
מחלקת חיל האוויר
קנדה
קנדה האריזה תתבצע בהתאם לטבלה ג.ב. לרמת האריזה שצוינה. הסגירה, האיטום והחיזוק יהיו בהתאם למפרט הרלוונטי למכולה למשלוח.
האריזה תתבצע בהתאם לטבלה ג.ב. לרמת האריזה שצוינה. הסגירה, האיטום והחיזוק יהיו בהתאם למפרט המכולה המתאים.
ניתן לממש אפשרויות לגבי שיטת שימור ספציפית או חומרי אריזה המאושרים על ידי משרד ההגנה לשימוש. עם זאת, שיטת שימור בסיסית תישמר, נתונים משלימים ימולאו ומידות חבילת היחידה לא יגדלו ביותר מסנטימטר אחד. תינתן הגנה שווה או טובה יותר לפריט ולא תהיה עלייה בעלות החבילה.
אין סימון מיוחד.
אטמו או סתמו את כל הפתחים ושמרו בשיטה 10.
אין דרישה.
אין דרישה.
Gate Type Taps, Cocks and Valves Of Copper, Hand Operated, Having A Pressure Rating Of 850 Kpa Or Over
Industrial Machines, Other
Taps, Cocks, Valves and Similar Appliances, N.e.s.
אין סוג מיוחד של קוד מטען ישים.
.
נגררים, כלי רכב, מכונות, ציוד ואספקה לחנויות ולמחסנים כולל כלים וציוד מיוחדים, שירות קרקע וכלי רכב למטרות מיוחדות, נגררים, ציוד ואספקה ימיים, חלקי תיקון ותחזוקה לאמור לעיל..
המשלוח אינו איחוד ואינו עולה על 84 אינץ' בשום ממד.
טיפול מיוחד אחר או לא נדרש כלל (SH)
תמחור היסטורי עבור NSN זה הוא בין
657.70 and 920.78 USD.
בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.
| SOS: | SMS |
| AAC: | H |
| SLC: | 0 |
| CIIC: | U |
| REC REP CODE: | N |
| MGMT CTL: | ------- |
| USC: | I |
| REC REP CODE DESC: |
| SOS: | SMS |
| AAC: | H |
| SLC: | 0 |
| CIIC: | U |
| REC REP CODE: | N |
| MGMT CTL: | ------- |
| USC: | I |
| REC REP CODE DESC: |
| SOS: | SMS |
| AAC: | H |
| SLC: | 0 |
| CIIC: | U |
| REC REP CODE: | Z |
| MGMT CTL: | J2200X- |
| USC: | A |
| REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, השליך ברמה המורשית להחליף את הפריט. |
| SOS: | SMS |
| AAC: | H |
| SLC: | 0 |
| CIIC: | U |
| REC REP CODE: | Z |
| MGMT CTL: | J2200X- |
| USC: | A |
| REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, ולאחר מכן להשליך ברמה מורשית להחליף את הפריט. |
| SOS: | SMS |
| AAC: | H |
| SLC: | 0 |
| CIIC: | U |
| REC REP CODE: | Z |
| MGMT CTL: | J2200X- |
| USC: | A |
| REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, השליך ברמה המורשית להחליף את הפריט. |
| SOS: | SMS |
| AAC: | H |
| SLC: | 0 |
| CIIC: | U |
| REC REP CODE: | Z |
| MGMT CTL: | J2200X- |
| USC: | A |
| REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, ולאחר מכן להשליך ברמה מורשית להחליף את הפריט. |
| SOS: | SMS |
| AAC: | H |
| SLC: | 0 |
| CIIC: | U |
| REC REP CODE: | N |
| MGMT CTL: | SF9---N |
| USC: | F |
| REC REP CODE DESC: |
| SOS: | SMS |
| AAC: | H |
| SLC: | 0 |
| CIIC: | U |
| REC REP CODE: | N |
| MGMT CTL: | SF9---N |
| USC: | F |
| REC REP CODE DESC: |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |
| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | כלוב |
|---|---|---|---|---|
| 148-700-200 | 2 | ZZ | E | 76364 |
| 148-2IN | 9 | AX | E | 76364 |
| שם | פריטי מספר | |||
|---|---|---|---|---|
| [עליך להיות מחובר כדי להשתמש ברשימות] | ||||