דגם או מק"ט: 12288136
אודות מוצר זה
יציקת ברזל, אפור כיתה 63000 מפרט ASTM A159;אין קרבידים ראשוניים מותרים באזורי MACHING; ברינל רתמה 187-241
מפעל חדש, חומר חדש, עודף חדש, משופץ, ניתן לשירות, ניתן לתיקון וחומר שהוסר / משומש ילווה בתעודת התאמה, וכל מסמך / מעקב אחר כאשר רלוונטי. יש לנו שימור שיא של 7 שנים.
אנו מחויבים לאיכות ועוקבים אחר מערכת ניהול איכות AS9120. קבוצת AeroBase מוסמכת HAZMAT ורשומה ב-DDTC, ITAR ואיגוד ספקי התעופה (ASA). כל המוצרים נבדקים ב-100%.
Quality Commitment »
משלוח הזמנות במלאי נשלח באותו יום כאשר ההזמנה מתבצעת לפני השעה 14:00 EST.
מועדי אספקה של פריטים שאינם במלאי, הם אומדנים המבוססים על צבר הזמנות נוכחי וכפופים לאישור בעת ההזמנה.
NSN | תיאור רכיב |
---|---|
NSN 4810-00-736-0241 | Directional Control Linear Valve |
NSN 5340-00-767-5451 | Manual Control Lever |
NSN 3040-00-887-1406 | Control Cam |
NSN 5365-01-063-5817 | Sleeve Spacer |
NSN 2590-01-067-3900 | Branched Wiring Harness |
NSN 2520-01-068-4069 | Vehicular Universal Joint |
NSN 5340-01-072-4171 | Mounting Bracket |
NSN 3020-01-072-4228 | Mechanical Drive Guard |
NSN 3020-01-072-4229 | Mechanical Drive Guard |
NSN 3020-01-072-4230 | Mechanical Drive Guard |
NSN 1015-01-072-4236 | Seal Ammunition Door Retainer |
NSN 5330-01-072-4237 | Ammunition Door Seal |
NSN 5340-01-072-9942 | Access Cover |
NSN 2920-01-073-0141 | Branched Wiring Harness |
NSN 5340-01-073-3037 | Mechanical Stop |
NSN 5340-01-073-3045 | Manual Control Handle |
NSN 3040-01-073-3062 | Linear Actuating Cylinder |
NSN 3110-01-073-3090 | Annular Ball Bearing |
NSN 3110-01-073-3092 | Tapered Roller Bearing |
NSN 3110-01-073-3093 | Tapered Roller Bearing |
NSN 3110-01-073-3094 | Tapered Roller Bearing |
NSN 3110-01-073-3095 | Tapered Roller Bearing |
NSN 3110-01-073-3096 | Needle Roller Bearing |
NSN 3020-01-073-3165 | Matched Spur Gear Set |
NSN 5315-01-073-3166 | Headed Straight Pin |
NSN 3040-01-073-3167 | Remote Control Lever |
NSN 3040-01-073-3168 | Shouldered Shaft |
NSN 5305-01-073-3172 | Shoulder Screw |
NSN 5342-01-073-3181 | Hand Crank Arm |
NSN 3020-01-073-3187 | Mechanical Drive Guard |
NSN 4810-01-073-7710 | Fluid Pressure Regulating Valve |
NSN 2520-01-073-7714 | Mechanical Transm Sliding Sleeve |
NSN 2520-01-073-7715 | Transmission Modulator |
NSN 5325-01-073-7748 | Retaining Ring |
NSN 2520-01-073-7873 | Vehicular Clutch Disk |
שסתום המופעל באופן ידני או מופעל כוח בעל שלוש יציאות או יותר. כיוון הזרימה דרך היציאות השונות נשלט על ידי מגלשה(ות) גומלין אחת או יותר או סליל(ות) עם אזורי הפסקה המזדווגים עם יציאות בשרוול אינטגרלי או ניתן להחלפה, או פופט אחד או יותר. הוא נועד לשנות את כיוון זרימת הנוזל מיציאת שסתום אחת לאחרת. מיקום כבוי (ללא זרימה) אינו תבנית זרימה. השסתום נועד להפעיל רכיבים שונים של מערכת נוזל. שסתום המופעל באמצעות חשמל עשוי להיות בעל עקיפה ידנית. עבור פריטים אשר עוצרים, מתחילים או משנים את זרימת הנוזל, ראה: שסתום, סולנואידים. לא כולל שסתום, תקע. ראו גם servovalve, הידראולי; קטע גוף, עבודה, שסתום בקרה כיווני ליניארי; והרכבת שסתומים.
Other Taps, Cocks, Valves, Etc., Nesoi
Industrial Machines, Other
Taps, Cocks, Valves and Similar Appliances, N.e.s.
אין סוג מיוחד של קוד מטען ישים.
.
נגררים, כלי רכב, מכונות, ציוד ואספקה לחנויות ולמחסנים כולל כלים וציוד מיוחדים, שירות קרקע וכלי רכב למטרות מיוחדות, נגררים, ציוד ואספקה ימיים, חלקי תיקון ותחזוקה לאמור לעיל..
המשלוח אינו איחוד ואינו עולה על 84 אינץ' בשום ממד.
טיפול מיוחד אחר או לא נדרש כלל (SH)
תמחור היסטורי עבור NSN זה הוא בין
4,100.00 and 6,150.00 USD.
בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.
SOS: | MPB |
AAC: | C |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | D |
MGMT CTL: | 2-32--- |
USC: | M |
REC REP CODE DESC: | כאשר התיקון הוא מעבר ליכולת תחזוקה ברמה נמוכה יותר, פנה את הפריט למחסן. הסילוק אינו מורשה מתחת לרמה הסיטונאית. |
SOS: | MPB |
AAC: | C |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | D |
MGMT CTL: | 2-32--- |
USC: | M |
REC REP CODE DESC: | כאשר התיקון הוא מעבר ליכולת תחזוקה ברמה נמוכה יותר, פנה את הפריט למחסן. הסילוק אינו מורשה מתחת לרמה הסיטונאית. |
SOS: | MPB |
AAC: | C |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | D |
MGMT CTL: | 2-32--- |
USC: | M |
REC REP CODE DESC: | כאשר התיקון הוא מעבר ליכולת תחזוקה ברמה נמוכה יותר, פנה את הפריט למחסן. הסילוק אינו מורשה מתחת לרמה הסיטונאית. |
SOS: | MPB |
AAC: | C |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | D |
MGMT CTL: | 2-32--- |
USC: | M |
REC REP CODE DESC: | כאשר התיקון הוא מעבר ליכולת תחזוקה ברמה נמוכה יותר, פנה את הפריט למחסן. הסילוק אינו מורשה מתחת לרמה הסיטונאית. |
SOS: | AKZ |
AAC: | V |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | D |
MGMT CTL: | K21JEX- |
USC: | L |
REC REP CODE DESC: | כאשר התיקון הוא מעבר ליכולת תחזוקה ברמה נמוכה יותר, פנה את הפריט למחסן. הסילוק אינו מורשה מתחת לרמה הסיטונאית. |
SOS: | AKZ |
AAC: | V |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | D |
MGMT CTL: | K21JEX- |
USC: | L |
REC REP CODE DESC: | כאשר התיקון הוא מעבר ליכולת תחזוקה ברמה נמוכה יותר, פנה את הפריט למחסן. הסילוק אינו מורשה מתחת לרמה הסיטונאית. |
SOS: | AKZ |
AAC: | V |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | D |
MGMT CTL: | K21JEX- |
USC: | L |
REC REP CODE DESC: | כאשר התיקון הוא מעבר ליכולת תחזוקה ברמה נמוכה יותר, פנה את הפריט למחסן. הסילוק אינו מורשה מתחת לרמה הסיטונאית. |
SOS: | AKZ |
AAC: | V |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | D |
MGMT CTL: | K21JEX- |
USC: | L |
REC REP CODE DESC: | כאשר התיקון הוא מעבר ליכולת תחזוקה ברמה נמוכה יותר, פנה את הפריט למחסן. הסילוק אינו מורשה מתחת לרמה הסיטונאית. |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |
מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | כלוב |
---|---|---|---|---|
12288136 | 2 | AZ | 1 | 19207 |
שם | פריטי מספר | |||
---|---|---|---|---|
[עליך להיות מחובר כדי להשתמש ברשימות] |