דגם או מק"ט: 53150-1
אודות מוצר זה
גוף סגסוגת אלומיניום, TYPE356 T6 QQ-A-596, אנודייז MIL-A-8625, 4.620 אינץ '. LG.; 3.500 IN.W.,2.030 INH.,יצרנים השם המוצע הוא שסתום-הידראולי, מופעל סולנואידים, 3 דרך, 2 עמדה, 3000 PSI, 3/8 T.S.; ניקוז זרם 0.75 אמפר 27 V@ 70 מעלות פה; ירידת לחץ 300 PSI @ 3.5 GPM @ 72 DEG FEH; לחצים: הפעלה 3000 PSI, הוכחה 4500 PSI, פרץ 7500 PSI, טווח טמפרטורת הסביבה -65 עד +250 DEG FEH
מפעל חדש, חומר חדש, עודף חדש, משופץ, ניתן לשירות, ניתן לתיקון וחומר שהוסר / משומש ילווה בתעודת התאמה, וכל מסמך / מעקב אחר כאשר רלוונטי. יש לנו שימור שיא של 7 שנים.
אנו מחויבים לאיכות ועוקבים אחר מערכת ניהול איכות AS9120. קבוצת AeroBase מוסמכת HAZMAT ורשומה ב-DDTC, ITAR ואיגוד ספקי התעופה (ASA). כל המוצרים נבדקים ב-100%.
Quality Commitment »
משלוח הזמנות במלאי נשלח באותו יום כאשר ההזמנה מתבצעת לפני השעה 14:00 EST.
מועדי אספקה של פריטים שאינם במלאי, הם אומדנים המבוססים על צבר הזמנות נוכחי וכפופים לאישור בעת ההזמנה.
| NSN | תיאור רכיב |
|---|---|
| NSN 1650-01-074-7614 | Valve Saddle |
שסתום המופעל באופן ידני או מופעל כוח בעל שלוש יציאות או יותר. כיוון הזרימה דרך היציאות השונות נשלט על ידי מגלשה(ות) גומלין אחת או יותר או סליל(ות) עם אזורי הפסקה המזדווגים עם יציאות בשרוול אינטגרלי או ניתן להחלפה, או פופט אחד או יותר. הוא נועד לשנות את כיוון זרימת הנוזל מיציאת שסתום אחת לאחרת. מיקום כבוי (ללא זרימה) אינו תבנית זרימה. השסתום נועד להפעיל רכיבים שונים של מערכת נוזל. שסתום המופעל באמצעות חשמל עשוי להיות בעל עקיפה ידנית. עבור פריטים אשר עוצרים, מתחילים או משנים את זרימת הנוזל, ראה: שסתום, סולנואידים. לא כולל שסתום, תקע. ראו גם servovalve, הידראולי; קטע גוף, עבודה, שסתום בקרה כיווני ליניארי; והרכבת שסתומים.
מחלקת חיל הים
מחלקת חיל הים
משמר החופים האמריקאי
משמר החופים האמריקאי
מחלקת חיל האוויר
מחלקת חיל האוויר
פולין
פולין
ברזיל
ברזיל
ספרד
ספרד
סינגפור
סינגפור
מלזיה
מלזיה
אוסטרליה
אוסטרליה
קנדה
קנדה
רפובליקת קוריאה
רפובליקת קוריאה
בריטניה
בריטניה
הפיליפינים
הפיליפינים
הולנד
הולנד
איטליה
איטליה
דנמרק
דנמרק
נורווגיה
נורווגיה
יוון
יוון
טורקיה
טורקיה האריזה תתבצע כדי לעמוד בדרישות בדיקת הביצועים של astm-d4169, מחזור הפצה 18, רמת אבטחה 1.
האריזה תתבצע בהתאם לטבלה ג.ב. לרמת האריזה שצוינה. הסגירה, האיטום והחיזוק יהיו בהתאם למפרט המכולה המתאים.
כל נתוני האריזה הם חובה לצורך תאימות והחלפות אינן מותרות. חבילות מהירות צריכות להיכלל בקטגוריה זו.
שיטה 50.
שקית חסינת אדים, אטומה.
Ppp-c-795, ריפוד סרט פלסטיק סלולרי; או a-a-3129, ריפוד פלסטיק בתא פתוח; או ppp-c-1797, ריפוד קצף פוליפרופילן; או a-a-59136, ריפוד קצף פוליאתילן.
אין דרישה.
Other Taps, Cocks, Valves, Etc., Nesoi
Industrial Machines, Other
Taps, Cocks, Valves and Similar Appliances, N.e.s.
אין סוג מיוחד של קוד מטען ישים.
.
אספקה וציוד לכלי טיס ולמטרות אוויריות, לרבות כלי טיס וחלקי תחזוקה, אביזרי מטוסים, מכשירי מטוסים וציוד ניסוי מעבדה, מטרות אוויריות ודאונים, ערכות ציות להזמנות טכניות של מטוסים/טילים וכו'..
המשלוח אינו איחוד ואינו עולה על 84 אינץ' בשום ממד.
טיפול מיוחד אחר או לא נדרש כלל (SH)
תמחור היסטורי עבור NSN זה הוא בין
9,672.00 and 12,090.00 USD.
בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.
| SOS: | NRP |
| AAC: | C |
| SLC: | 0 |
| CIIC: | U |
| REC REP CODE: | H |
| MGMT CTL: | 7RLCAR9 |
| USC: | N |
| REC REP CODE DESC: | אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי, אז להיפטר ברמת ביניים. |
| SOS: | NRP |
| AAC: | C |
| SLC: | 0 |
| CIIC: | U |
| REC REP CODE: | H |
| MGMT CTL: | 7RLCAR9 |
| USC: | N |
| REC REP CODE DESC: | אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי, אז להיפטר ברמה בינונית. |
| SOS: | NRP |
| AAC: | C |
| SLC: | 0 |
| CIIC: | U |
| REC REP CODE: | H |
| MGMT CTL: | 7RLCAR9 |
| USC: | N |
| REC REP CODE DESC: | אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי, אז להיפטר ברמת ביניים. |
| SOS: | NRP |
| AAC: | C |
| SLC: | 0 |
| CIIC: | U |
| REC REP CODE: | H |
| MGMT CTL: | 7RLCAR9 |
| USC: | N |
| REC REP CODE DESC: | אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי, אז להיפטר ברמה בינונית. |
| SOS: | ZQC |
| AAC: | C |
| SLC: | 0 |
| CIIC: | U |
| REC REP CODE: | R |
| MGMT CTL: | A-09--- |
| USC: | C |
| REC REP CODE DESC: | פריט בר תיקון. תיקון, גינוי וסילוק שאינם מורשים מתחת לרמת מחסן (נקודת בקרת מלאי (ICP)). |
| SOS: | ZQC |
| AAC: | C |
| SLC: | 0 |
| CIIC: | U |
| REC REP CODE: | R |
| MGMT CTL: | A-09--- |
| USC: | C |
| REC REP CODE DESC: | פריט זה נבדק והוחלט כי ניתן לשחזר את הפריט למצב שמיש ממצב שאינו ניתן לשירות ברמת המחסן. |
| SOS: | ZQC |
| AAC: | C |
| SLC: | 0 |
| CIIC: | U |
| REC REP CODE: | R |
| MGMT CTL: | A-09--- |
| USC: | C |
| REC REP CODE DESC: | פריט בר תיקון. תיקון, גינוי וסילוק שאינם מורשים מתחת לרמת מחסן (נקודת בקרת מלאי (ICP)). |
| SOS: | ZQC |
| AAC: | C |
| SLC: | 0 |
| CIIC: | U |
| REC REP CODE: | R |
| MGMT CTL: | A-09--- |
| USC: | C |
| REC REP CODE DESC: | פריט זה נבדק והוחלט כי ניתן לשחזר את הפריט למצב שמיש ממצב שאינו ניתן לשירות ברמת המחסן. |
| SOS: | ZQC |
| AAC: | C |
| SLC: | 0 |
| CIIC: | U |
| REC REP CODE: | R |
| MGMT CTL: | A-09--- |
| USC: | C |
| REC REP CODE DESC: | פריט בר תיקון. תיקון, גינוי וסילוק שאינם מורשים מתחת לרמת מחסן (נקודת בקרת מלאי (ICP)). |
| SOS: | ZQC |
| AAC: | C |
| SLC: | 0 |
| CIIC: | U |
| REC REP CODE: | R |
| MGMT CTL: | A-09--- |
| USC: | C |
| REC REP CODE DESC: | פריט זה נבדק והוחלט כי ניתן לשחזר את הפריט למצב שמיש ממצב שאינו ניתן לשירות ברמת המחסן. |
| SOS: | ZQC |
| AAC: | C |
| SLC: | 0 |
| CIIC: | U |
| REC REP CODE: | R |
| MGMT CTL: | A-09--- |
| USC: | C |
| REC REP CODE DESC: | פריט בר תיקון. תיקון, גינוי וסילוק שאינם מורשים מתחת לרמת מחסן (נקודת בקרת מלאי (ICP)). |
| SOS: | ZQC |
| AAC: | C |
| SLC: | 0 |
| CIIC: | U |
| REC REP CODE: | R |
| MGMT CTL: | A-09--- |
| USC: | C |
| REC REP CODE DESC: | פריט זה נבדק והוחלט כי ניתן לשחזר את הפריט למצב שמיש ממצב שאינו ניתן לשירות ברמת המחסן. |
| SOS: | FHZ |
| AAC: | C |
| SLC: | 0 |
| CIIC: | U |
| REC REP CODE: | T |
| MGMT CTL: | SF8HS-V |
| USC: | L |
| REC REP CODE DESC: |
| SOS: | FHZ |
| AAC: | C |
| SLC: | 0 |
| CIIC: | U |
| REC REP CODE: | T |
| MGMT CTL: | SF8HS-V |
| USC: | L |
| REC REP CODE DESC: |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |
| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | כלוב |
|---|---|---|---|---|
| 53150-1 | 2 | SB | 2 | 99643 |
| 695197 | 2 | ZZ | 2 | 98897 |
| שם | פריטי מספר | |||
|---|---|---|---|---|
| [עליך להיות מחובר כדי להשתמש ברשימות] | ||||