דגם או מק"ט: 639AS1506
אודות מוצר זה
Items are being coded as critical to insure source inspection will be performed at the point of manufacture, prior to material receipt by the us navy or other dod components. These items are piece parts or end items in support of vital military hardware necessary to sustain the successful mission of the ships, submarines, and shore stations of the us navy. Critical features including, but not limited to, dimensions, tolerances/clearances, electronic characteristics, and metallurgical properties will bespecified for government q ar (quality assurance representatives) to insure the highest possible degree of quality and reliability of these parts being delivered under navicp contracts
מפעל חדש, חומר חדש, עודף חדש, משופץ, ניתן לשירות, ניתן לתיקון וחומר שהוסר / משומש ילווה בתעודת התאמה, וכל מסמך / מעקב אחר כאשר רלוונטי. יש לנו שימור שיא של 7 שנים.
אנו מחויבים לאיכות ועוקבים אחר מערכת ניהול איכות AS9120. קבוצת AeroBase מוסמכת HAZMAT ורשומה ב-DDTC, ITAR ואיגוד ספקי התעופה (ASA). כל המוצרים נבדקים ב-100%.
Quality Commitment »
משלוח הזמנות במלאי נשלח באותו יום כאשר ההזמנה מתבצעת לפני השעה 14:00 EST.
מועדי אספקה של פריטים שאינם במלאי, הם אומדנים המבוססים על צבר הזמנות נוכחי וכפופים לאישור בעת ההזמנה.
NSN | תיאור רכיב |
---|---|
NSN 4810-01-422-8759 | Valve Flange Assembly |
שסתום בעל שתי יציאות או יותר עם גזע שסתום או מחט טייס במצב פתוח או סגור בדרך כלל. הוא תוכנן במיוחד לעצור או להתחיל או לשנות את זרימת הנוזל באמצעות הפעולה המגנטית של סליל חשמלי על ליבה או בוכנה ניתנת להזזה. השסתום עשוי להיות מצויד במכשיר פתיחה או סגירה ידני. עבור פריטים עם שלוש יציאות או יותר המשתמשות בשקופית גומלין עם אזורי הפסקה המזדווגים עם יציאות בשרוול אינטגרלי או ניתן להחלפה, ראה שסתום (1), בקרה ליניארית כיוונית. זה עשוי להיות עיצוב מוטבע או מחסנית (סעפת). לא כולל שסתום (1), פרפר.
Solenoid Valves
Industrial Machines, Other
Taps, Cocks, Valves and Similar Appliances, N.e.s.
אין סוג מיוחד של קוד מטען ישים.
.
נגררים, כלי רכב, מכונות, ציוד ואספקה לחנויות ולמחסנים כולל כלים וציוד מיוחדים, שירות קרקע וכלי רכב למטרות מיוחדות, נגררים, ציוד ואספקה ימיים, חלקי תיקון ותחזוקה לאמור לעיל..
המשלוח אינו איחוד ואינו עולה על 84 אינץ' בשום ממד.
טיפול מיוחד אחר או לא נדרש כלל (SH)
02/18 | 03/18 | 04/18 | 05/18 | 06/18 | 07/18 | 08/18 | 09/18 | 10/18 | 11/18 | 12/18 | 01/19 | 02/19 | 07/18 | 08/18 | 09/18 | 10/18 | 11/18 | 12/18 | 01/19 | 02/19 | 03/19 | 04/19 | 05/19 | 06/19 | 07/19 | 08/19 | 09/19 | 10/19 | 11/19 | 12/19 | 01/20 | 02/20 | 03/20 | 04/20 | 05/20 | 06/20 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
12.00 | 12.00 | 12.00 | 12.00 | 18.00 | 12.00 | 12.00 | 12.00 | 12.00 | 12.00 | 18.00 | 12.00 | 12.00 | 12.00 | 12.00 | 12.00 | 18.00 | 12.00 | 12.00 | 18.00 | 12.00 | 12.00 | 12.00 | 18.00 | 12.00 | 12.00 | 12.00 | 18.00 | 12.00 | 12.00 | 18.00 | 12.00 | 12.00 | 18.00 | 12.00 | 12.00 | 12.00 |
תמחור היסטורי עבור NSN זה הוא בין
3,505.00 and 4,907.00 USD.
בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.
SOS: | NRP |
AAC: | D |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | H |
MGMT CTL: | 1HMG--2 |
USC: | N |
REC REP CODE DESC: | אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי, אז להיפטר ברמת ביניים. |
SOS: | NRP |
AAC: | D |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | H |
MGMT CTL: | 1HMG--2 |
USC: | N |
REC REP CODE DESC: | אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי, אז להיפטר ברמה בינונית. |
SOS: | NRP |
AAC: | D |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | H |
MGMT CTL: | 1HMG--2 |
USC: | N |
REC REP CODE DESC: | אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי, אז להיפטר ברמת ביניים. |
SOS: | NRP |
AAC: | D |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | H |
MGMT CTL: | 1HMG--2 |
USC: | N |
REC REP CODE DESC: | אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי, אז להיפטר ברמה בינונית. |
SOS: | NRP |
AAC: | D |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | NRP |
AAC: | D |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | NRP |
AAC: | D |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | N |
MGMT CTL: | SF9AB-N |
USC: | F |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | NRP |
AAC: | D |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | N |
MGMT CTL: | SF9AB-N |
USC: | F |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | N |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | N |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |
מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | כלוב |
---|---|---|---|---|
639AS1506 | 2 | HD | 1 | 30003 |
588.10-200013-000 | 2 | ZG | 1 | D0078 |
588.10-200013-000 | 2 | ZZ | 5 | 7DVP7 |
שם | פריטי מספר | |||
---|---|---|---|---|
[עליך להיות מחובר כדי להשתמש ברשימות] |