דגם או מק"ט: 104366-4
אודות מוצר זה
השם המוצע על ידי היצרנים הוא כיבוי אוויר חשמלי בקוטר אינץ' וחצי ושסתום אפנון; הפעלת לחץ אוויר 220 PSIG מקסימום; הפעלת טמפ' אוויר 850 מעלות פה מקסימום; טמפרטורת אוויר הסביבה -65 עד +200 מעלות צלזיוס; זמן פתיחה או סגירה 10 עד 14 שניות; מחזור חובה של מנוע מפעיל 1 דקות על, 4 דקות כבוי; מתח הפעלה 26 VDC; זרם הפעלה 1 אמפר ב 26 VDC; WT 3.23 ליברות
שסתום פרפר NSN 4810-00-603-8701. Valve, butterfly
מפעל חדש, חומר חדש, עודף חדש, משופץ, ניתן לשירות, ניתן לתיקון וחומר שהוסר / משומש ילווה בתעודת התאמה, וכל מסמך / מעקב אחר כאשר רלוונטי. יש לנו שימור שיא של 7 שנים.
אנו מחויבים לאיכות ועוקבים אחר מערכת ניהול איכות AS9120. קבוצת AeroBase מוסמכת HAZMAT ורשומה ב-DDTC, ITAR ואיגוד ספקי התעופה (ASA). כל המוצרים נבדקים ב-100%.
Quality Commitment »
משלוח הזמנות במלאי נשלח באותו יום כאשר ההזמנה מתבצעת לפני השעה 14:00 EST.
מועדי אספקה של פריטים שאינם במלאי, הם אומדנים המבוססים על צבר הזמנות נוכחי וכפופים לאישור בעת ההזמנה.
NSN | תיאור רכיב |
---|---|
NSN 4810-00-659-0831 | Butterfly Back Plate |
שסתום השולט בזרימה על ידי דיסק עגול, או זוג דיסקים חצי עגולים, המחוברים לציר משותף או מנוף המסתובב על ציר קוטר.
כל נתוני האריזה הם חובה לצורך תאימות והחלפות אינן מותרות. חבילות מהירות צריכות להיכלל בקטגוריה זו.
שיטה 50 מיכל לשימוש חוזר.
שקית חסינת אדים, אטומה.
אין דרישה.
אין סוג מיוחד של קוד מטען ישים.
.
נגררים, כלי רכב, מכונות, ציוד ואספקה לחנויות ולמחסנים כולל כלים וציוד מיוחדים, שירות קרקע וכלי רכב למטרות מיוחדות, נגררים, ציוד ואספקה ימיים, חלקי תיקון ותחזוקה לאמור לעיל..
המשלוח אינו איחוד ואינו עולה על 84 אינץ' בשום ממד.
טיפול מיוחד אחר או לא נדרש כלל (SH)
תמחור היסטורי עבור NSN זה הוא בין
15,433.60 and 19,843.20 USD.
בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.
SOS: | NRP |
AAC: | C |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | H |
MGMT CTL: | 7RMFAR9 |
USC: | N |
REC REP CODE DESC: | אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי, אז להיפטר ברמת ביניים. |
SOS: | NRP |
AAC: | C |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | H |
MGMT CTL: | 7RMFAR9 |
USC: | N |
REC REP CODE DESC: | אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי, אז להיפטר ברמה בינונית. |
SOS: | NRP |
AAC: | C |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | H |
MGMT CTL: | 7RMFAR9 |
USC: | N |
REC REP CODE DESC: | אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי, אז להיפטר ברמת ביניים. |
SOS: | NRP |
AAC: | C |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | H |
MGMT CTL: | 7RMFAR9 |
USC: | N |
REC REP CODE DESC: | אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי, אז להיפטר ברמה בינונית. |
SOS: | FHZ |
AAC: | C |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | T |
MGMT CTL: | SF8TP-N |
USC: | L |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | FHZ |
AAC: | C |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | T |
MGMT CTL: | SF8TP-N |
USC: | L |
REC REP CODE DESC: |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |
מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | כלוב |
---|---|---|---|---|
104366-4 | 2 | SB | 4 | 59364 |
104366-4 | 9 | SB | 4 | 99193 |
104366-4 | 2 | SB | 4 | 72599 |
104366-4 | 1 | ZZ | 4 | 70210 |
שם | פריטי מספר | |||
---|---|---|---|---|
[עליך להיות מחובר כדי להשתמש ברשימות] |