דגם או מק"ט: AS21910D10
צינור לבוס טי NSN 4730-01-607-8899. A-17-10
מפעל חדש, חומר חדש, עודף חדש, משופץ, ניתן לשירות, ניתן לתיקון וחומר שהוסר / משומש ילווה בתעודת התאמה, וכל מסמך / מעקב אחר כאשר רלוונטי. יש לנו שימור שיא של 7 שנים.
אנו מחויבים לאיכות ועוקבים אחר מערכת ניהול איכות AS9120. קבוצת AeroBase מוסמכת HAZMAT ורשומה ב-DDTC, ITAR ואיגוד ספקי התעופה (ASA). כל המוצרים נבדקים ב-100%.
Quality Commitment »
משלוח הזמנות במלאי נשלח באותו יום כאשר ההזמנה מתבצעת לפני השעה 14:00 EST.
מועדי אספקה של פריטים שאינם במלאי, הם אומדנים המבוססים על צבר הזמנות נוכחי וכפופים לאישור בעת ההזמנה.
מתקן בעל שלושה חיבורים עם חיבור הענף קבוע ב 90 מעלות (1.5705 רדיאנים) לריצה. לחיבור הצינור יש חוטי מכונה (חוטים ישרים שאינם סדרת צינור או צינור) המיועדים להכיל צינור, או שאינם מושחלים ומיועדים להכיל צינור. לחיבור הבוס יש חוטי מכונה חיצוניים או פנימיים (חוטים ישרים שאינם סדרת צינור או צינור), והוא נועד להקל על אטם, אריזה מוכנה, מכונת כביסה וכדומה, ליצור אטימה אצל הבוס. ייתכן שיש לו פתח(ים) צדדיים. הוא משמש כצומת בצומת של צינור או אביזר ובוס או בוס מתאים על פריטים כגון טנק, דיור, התאמת שסתום וכדומה. ראו גם טי, צינור; וטי, צינור לצינור. לא כולל מחבר, קו לחץ מרובה ונוזל.
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |
מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | כלוב |
---|---|---|---|---|
AS21910D10 | 2 | 9Z | E | 81343 |
MS21910D10 | 9 | 9Z | 6 | 96906 |
שם | פריטי מספר | |||
---|---|---|---|---|
[עליך להיות מחובר כדי להשתמש ברשימות] |