דגם או מק"ט: 143-2933
אודות מוצר זה
NHA: 213-0024 GP בסיס - מסנן דלק
מפעל חדש, חומר חדש, עודף חדש, משופץ, ניתן לשירות, ניתן לתיקון וחומר שהוסר / משומש ילווה בתעודת התאמה, וכל מסמך / מעקב אחר כאשר רלוונטי. יש לנו שימור שיא של 7 שנים.
אנו מחויבים לאיכות ועוקבים אחר מערכת ניהול איכות AS9120. קבוצת AeroBase מוסמכת HAZMAT ורשומה ב-DDTC, ITAR ואיגוד ספקי התעופה (ASA). כל המוצרים נבדקים ב-100%.
Quality Commitment »
משלוח הזמנות במלאי נשלח באותו יום כאשר ההזמנה מתבצעת לפני השעה 14:00 EST.
מועדי אספקה של פריטים שאינם במלאי, הם אומדנים המבוססים על צבר הזמנות נוכחי וכפופים לאישור בעת ההזמנה.
NSN | תיאור רכיב |
---|---|
NSN 4730-01-564-3854 | Hose To Boss Straight Adapter |
NSN 2815-01-564-3875 | Engine Poppet Valve Rocker Cover |
NSN 5340-01-564-3879 | Loop Clamp |
NSN 2990-01-564-3893 | Exhaust Pipe Connector |
NSN 2590-01-564-3906 | Vehicular Components Bracket |
NSN 4820-01-564-3910 | Valve Repair Kit |
NSN 4810-01-564-3934 | Manifold Valve Assembly |
NSN 4720-01-564-3949 | Nonmetallic Hose Assembly |
NSN 5340-01-564-3954 | Access Cover |
NSN 5340-01-564-3962 | Loop Clamp |
NSN 5340-01-564-3979 | Spacing Threaded Standoff |
NSN 4720-01-564-3986 | Nonmetallic Hose Assembly |
NSN 5307-01-564-4208 | Continuous Thread Stud |
NSN 4210-01-564-4238 | Nonmetallic Hose Assembly |
NSN 3120-01-564-4240 | Sleeve Bearing |
NSN 5315-01-564-4249 | Headless Straight Pin |
NSN 5331-01-564-4268 | O-ring |
NSN 5315-01-564-4277 | Headless Straight Pin |
NSN 5305-01-564-4283 | Socket Head Cap Screw |
NSN 4730-01-564-4289 | Hose To Boss Elbow |
NSN 4710-01-564-4321 | Metal Tube Assembly |
NSN 5315-01-564-4330 | Headless Straight Pin |
NSN 3120-01-564-4338 | Sleeve Bushing |
NSN 2815-01-564-4345 | Exhaust Manifold |
NSN 5306-01-564-4348 | Machine Bolt |
NSN 5307-01-564-4352 | Shouldered Stud |
NSN 4720-01-564-4354 | Nonmetallic Hose |
NSN 5330-01-564-4356 | Gasket |
NSN 3120-01-564-4361 | Sleeve Bearing |
NSN 5935-01-564-4365 | Electrical Connector Assembly |
NSN 5310-01-564-4370 | Hexagon Plain Nut |
NSN 5340-01-564-4375 | Mounting Bracket |
NSN 5340-01-564-4376 | Dust And Moistu Protective Cover |
NSN 5340-01-564-4379 | Access Cover |
NSN 4720-01-564-4380 | Hose-tubing Guard |
מתאם בעל חוטי מכונה (חוטים ישרים שאינם סדרת צינורות או צינורות) המיועד להכיל צינור בקצה אחד או קצה לא מושחל המיועד להכיל צינור. בקצה השני יש חוטי מכונה חיצוניים או פנימיים (חוטים ישרים שאינם סדרת צינור או צינור) והוא נועד להקל על אטם, אריזה מוכנה, מכונת כביסה וכדומה ליצור אטם אצל הבוס. הוא נועד לחבר צינור או צינור המתאים לבוס או לבוס המתאים בקו ישר על פריטים כגון טנקים, מארזים, אביזרי שסתומים וכדומה. ראו גם צימוד, צינור ופטמה, צינור.
האריזה תתבצע בהתאם לטבלה ג.ב. לרמת האריזה שצוינה. הסגירה, האיטום והחיזוק יהיו בהתאם למפרט הרלוונטי למכולה למשלוח.
האריזה תתבצע בהתאם לטבלה ג.ב. לרמת האריזה שצוינה. הסגירה, האיטום והחיזוק יהיו בהתאם למפרט המכולה המתאים.
ניתן לממש אפשרויות לגבי שיטת שימור ספציפית או חומרי אריזה המאושרים על ידי משרד ההגנה לשימוש. עם זאת, שיטת שימור בסיסית תישמר, נתונים משלימים ימולאו ומידות חבילת היחידה לא יגדלו ביותר מסנטימטר אחד. תינתן הגנה שווה או טובה יותר לפריט ולא תהיה עלייה בעלות החבילה.
אין סימון מיוחד.
שקית אטומה למים, אטומה.
אין דרישה.
אין סוג מיוחד של קוד מטען ישים.
.
נגררים, כלי רכב, מכונות, ציוד ואספקה לחנויות ולמחסנים כולל כלים וציוד מיוחדים, שירות קרקע וכלי רכב למטרות מיוחדות, נגררים, ציוד ואספקה ימיים, חלקי תיקון ותחזוקה לאמור לעיל..
המשלוח אינו איחוד ואינו עולה על 84 אינץ' בשום ממד.
טיפול מיוחד אחר או לא נדרש כלל (SH)
תמחור היסטורי עבור NSN זה הוא בין
67.70 and 94.78 USD.
בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.
SOS: | SMS |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | 12B2--1 |
USC: | M |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, השליך ברמה המורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | 12B2--1 |
USC: | M |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, ולאחר מכן להשליך ברמה מורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | 12B2--1 |
USC: | M |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, השליך ברמה המורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | 12B2--1 |
USC: | M |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, ולאחר מכן להשליך ברמה מורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | N |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | N |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | J2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, השליך ברמה המורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | J2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, ולאחר מכן להשליך ברמה מורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | J2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, השליך ברמה המורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | J2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, ולאחר מכן להשליך ברמה מורשית להחליף את הפריט. |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |
מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | כלוב |
---|---|---|---|---|
143-2933 | 2 | ZZ | 3 | 11083 |
14KP153 | 2 | ZZ | 1 | 45152 |
143-2933 | 2 | ZA | 6 | Z0939 |
50028703 | 2 | ZK | 4 | U07Z1 |
14KP153 | 2 | ZZ | 5 | 75Q65 |
שם | פריטי מספר | |||
---|---|---|---|---|
[עליך להיות מחובר כדי להשתמש ברשימות] |