דגם או מק"ט: SFU-DI-50
אודות מוצר זה
צינור 2 אינץ 'או 50 מ"מ; 8 אינץ 'או 200 מ"מ אורך; תנועה מותרת 21 מעלות זוויתית; הפחתת לחץ בטמפרטורות גבוהות יותר 170 מעלות F 250 PSI, 180 DEG F 245 PSI, 210 DEG F 235 PSI, 230 DEG F 225 PSI, 250 DEG F 215 PSI; לחצי פרץ הם מינימום של פי שלושה לחצי הפעלה; אוגני צינור ברזל רקיע אמייל אפוי; חיזוק בד כבל צמיג קוולאר רב שכבתי עם כיסוי EPDM נרפא מי חמצן, תוחם וחיכוך בד
מפעל חדש, חומר חדש, עודף חדש, משופץ, ניתן לשירות, ניתן לתיקון וחומר שהוסר / משומש ילווה בתעודת התאמה, וכל מסמך / מעקב אחר כאשר רלוונטי. יש לנו שימור שיא של 7 שנים.
אנו מחויבים לאיכות ועוקבים אחר מערכת ניהול איכות AS9120. קבוצת AeroBase מוסמכת HAZMAT ורשומה ב-DDTC, ITAR ואיגוד ספקי התעופה (ASA). כל המוצרים נבדקים ב-100%.
Quality Commitment »
משלוח הזמנות במלאי נשלח באותו יום כאשר ההזמנה מתבצעת לפני השעה 14:00 EST.
מועדי אספקה של פריטים שאינם במלאי, הם אומדנים המבוססים על צבר הזמנות נוכחי וכפופים לאישור בעת ההזמנה.
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |
מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | כלוב |
---|---|---|---|---|
SFU-DI-50 | 2 | 9Z | 4 | 23180 |
MFTFU-SF-2" EPDM | 2 | 9Z | 4 | 23180 |
SFU-DI-2 | 2 | 9Z | 4 | 23180 |
MFTFU 50MM | 9 | 9Z | 4 | 23180 |
שם | פריטי מספר | |||
---|---|---|---|---|
[עליך להיות מחובר כדי להשתמש ברשימות] |