דגם או מק"ט: P-F-13106
אודות מוצר זה
TM 10-7310-281-13&P
מפעל חדש, חומר חדש, עודף חדש, משופץ, ניתן לשירות, ניתן לתיקון וחומר שהוסר / משומש ילווה בתעודת התאמה, וכל מסמך / מעקב אחר כאשר רלוונטי. יש לנו שימור שיא של 7 שנים.
אנו מחויבים לאיכות ועוקבים אחר מערכת ניהול איכות AS9120. קבוצת AeroBase מוסמכת HAZMAT ורשומה ב-DDTC, ITAR ואיגוד ספקי התעופה (ASA). כל המוצרים נבדקים ב-100%.
Quality Commitment »
משלוח הזמנות במלאי נשלח באותו יום כאשר ההזמנה מתבצעת לפני השעה 14:00 EST.
מועדי אספקה של פריטים שאינם במלאי, הם אומדנים המבוססים על צבר הזמנות נוכחי וכפופים לאישור בעת ההזמנה.
NSN | תיאור רכיב |
---|---|
NSN 7310-01-453-6565 | Mbu Battery Module |
NSN 7310-01-454-1241 | Mbu Electric Adapter |
NSN 7310-01-454-1249 | Mbu Batteries |
NSN 7310-01-455-0665 | Mbu Cord Long |
NSN 7310-01-455-0896 | Mbu Harness Branch |
NSN 6150-01-455-1014 | Branched Wiring Harness |
NSN 7310-01-455-1017 | Mbu Harness Branch |
NSN 7310-01-455-1206 | Mbu Cord Short |
NSN 7310-01-455-3735 | Mbu Fuel Line |
NSN 7310-01-455-3736 | Mbu Fuel Adapter |
NSN 7310-01-462-4864 | Tank Plate Assembl Mbu Frame Kit |
NSN 7310-01-462-4865 | Fuel Tank Filler Mbu Cap |
NSN 7310-01-462-4867 | Mbu Seal Fuel Tank |
NSN 7310-01-462-4868 | Mbu Connector Assy Kit |
NSN 7310-01-462-4871 | Mbu Pin Hinge |
NSN 7310-01-462-4899 | Compressor Mbu Assy |
NSN 7310-01-462-4902 | Mbu Assy Bracket |
NSN 7310-01-462-4905 | Mbu Fuel Delivery Block |
NSN 7310-01-462-4907 | Mbu Control Knob |
NSN 7310-01-462-4913 | Mbu Filter Air Inlet |
NSN 7310-01-462-4915 | Mbu Assy Ignitor |
NSN 7310-01-462-4918 | Mbu Flame Sensor |
NSN 7310-01-462-4919 | Mbu Assy Fuel Nozzle |
NSN 7310-01-462-4936 | Mbu Ground Wire |
NSN 7310-01-462-4942 | Mbu Assy Vent Valve |
NSN 7310-01-462-4943 | Burner Mbu Assy |
NSN 7310-01-462-4944 | Fuel Mbu Assy |
NSN 7310-01-462-4946 | Mbu Fuel Pickup |
NSN 7310-01-462-4948 | Reflective Heat Shield Mbu Assy |
NSN 7310-01-462-4949 | Mbu Reflective Heat Shield |
NSN 7310-01-462-4955 | Mbu Burner Well |
NSN 7310-01-462-4959 | Mbu Insulation |
NSN 7310-01-462-4964 | Mbu Assy Fuel Line |
NSN 7310-01-462-4990 | Mbu Converter Power |
NSN 7310-01-462-4992 | Mbu Battery Pack Cover |
מתאם בעל חוטי צינור סטנדרטיים בקצה אחד או קצה לא מושחל המיועד להתאים לצינור. בקצה השני יש חוטי צינור סטנדרטיים, חלק לא שלם מחיבור קצה מושחל שאוחז ישירות בצינור, או שאינו מושחל ומתוכנן להכיל צינור. הוא נועד לחבר צינור או צינור המתאים לצינור או צינור המתאים בקו ישר.
האריזה תתבצע בהתאם לטבלה ג.ב. לרמת האריזה שצוינה. הסגירה, האיטום והחיזוק יהיו בהתאם למפרט הרלוונטי למכולה למשלוח.
האריזה תתבצע בהתאם לטבלה ג.ב. לרמת האריזה שצוינה. הסגירה, האיטום והחיזוק יהיו בהתאם למפרט המכולה המתאים.
ניתן לממש אפשרויות לגבי שיטת שימור ספציפית או חומרי אריזה המאושרים על ידי משרד ההגנה לשימוש. עם זאת, שיטת שימור בסיסית תישמר, נתונים משלימים ימולאו ומידות חבילת היחידה לא יגדלו ביותר מסנטימטר אחד. תינתן הגנה שווה או טובה יותר לפריט ולא תהיה עלייה בעלות החבילה.
אין סימון מיוחד.
שקית אטומה למים, אטומה.
אין דרישה.
Copper Alloy Tube Or Pipe Fittings
Finished Metal Shapes
Copper Tube and Pipe Fittings (e.g. Couplings, Elbows and Sleeves)
אין סוג מיוחד של קוד מטען ישים.
.
חומרי בנייה: כולל צבע וחומרים נלווים, בניה טרומית, מוצרי עץ, חומרי מתכת והרכב ומוצריהם, חומרה מסחרית ופריטים שונים, מלט, אספלט, חומרי אחזקת מבנה..
המשלוח אינו איחוד ואינו עולה על 84 אינץ' בשום ממד.
טיפול מיוחד אחר או לא נדרש כלל (SH)
תמחור היסטורי עבור NSN זה הוא בין
3.75 and 5.25 USD.
בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | N |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | N |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | J2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, השליך ברמה המורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | J2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, ולאחר מכן להשליך ברמה מורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | J2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, השליך ברמה המורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | J2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, ולאחר מכן להשליך ברמה מורשית להחליף את הפריט. |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |
מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | כלוב |
---|---|---|---|---|
P-F-13106 | 2 | ZF | 3 | F0308 |
125-6B | 2 | ZZ | A | 0J2W4 |
שם | פריטי מספר | |||
---|---|---|---|---|
[עליך להיות מחובר כדי להשתמש ברשימות] |