דגם או מק"ט: RCSK16887
אודות מוצר זה
כל חותמות O-RING יהיו עשויות מתרכובת חומר ניטרילי לפעולה בטמפרטורה נמוכה IAW MIL-P-83461 או MIL-P-25732
מפעל חדש, חומר חדש, עודף חדש, משופץ, ניתן לשירות, ניתן לתיקון וחומר שהוסר / משומש ילווה בתעודת התאמה, וכל מסמך / מעקב אחר כאשר רלוונטי. יש לנו שימור שיא של 7 שנים.
אנו מחויבים לאיכות ועוקבים אחר מערכת ניהול איכות AS9120. קבוצת AeroBase מוסמכת HAZMAT ורשומה ב-DDTC, ITAR ואיגוד ספקי התעופה (ASA). כל המוצרים נבדקים ב-100%.
Quality Commitment »
משלוח הזמנות במלאי נשלח באותו יום כאשר ההזמנה מתבצעת לפני השעה 14:00 EST.
מועדי אספקה של פריטים שאינם במלאי, הם אומדנים המבוססים על צבר הזמנות נוכחי וכפופים לאישור בעת ההזמנה.
NSN | תיאור רכיב |
---|---|
NSN 2940-01-400-3846 | Intake Air Cleane Filter Element |
NSN 4730-01-406-0342 | Pipe To Hose Straight Adapter |
NSN 2530-01-406-1959 | Steering Drag Link |
NSN 4820-01-406-2271 | Valve Body |
NSN 2815-01-406-5004 | Engine Camshaft |
NSN 4730-01-406-8756 | Boss Elbow |
NSN 3040-01-407-0644 | Counterbalance Weight |
NSN 2940-01-407-0718 | Fluid Filter |
NSN 4720-01-407-0731 | Preformed Hose |
NSN 4730-01-407-0733 | Pipe To Tube Elbow |
NSN 3040-01-407-2939 | Mechanical Drive Housing |
NSN 4720-01-407-2945 | Nonmetallic Hose Assembly |
NSN 4720-01-407-2946 | Nonmetallic Hose Assembly |
NSN 4720-01-407-2948 | Nonmetallic Hose Assembly |
NSN 4320-01-407-3549 | Hydraulic Reservoir |
NSN 4730-01-407-3559 | Pipe To Tube Tee |
NSN 2540-01-407-4859 | Vehicular Seat Frame |
NSN 4440-01-407-5135 | Desiccant Air-gas Drier |
NSN 2815-01-407-5718 | Rocker Arm Engine Poppet Bracket |
NSN 4720-01-407-6034 | Nonmetallic Hose Assembly |
NSN 4820-01-407-6038 | Safety Relief Valve |
NSN 2540-01-407-6040 | Vehicular Seat Frame |
NSN 4730-01-407-6044 | Pipe Flange |
NSN 2530-01-407-7514 | Brake Disk Shield |
NSN 2530-01-407-7515 | Brake Fluid Reservoir |
NSN 4710-01-407-7516 | Metal Tube Assembly |
NSN 2540-01-407-7517 | Vehicular Splash Guard |
NSN 4820-01-407-7518 | Safety Relief Valve |
NSN 2510-01-407-7531 | Vehicular Operation Panel |
NSN 2910-01-407-9254 | Diesel Engine Governor |
NSN 2815-01-407-9255 | Engine Poppet Valve |
NSN 4710-01-407-9256 | Metal Tube Assembly |
NSN 2910-01-407-9257 | Starting Aid Ether Parts Kit |
NSN 4720-01-407-9259 | Nonmetallic Hose Assembly |
NSN 4720-01-407-9260 | Nonmetallic Hose Assembly |
מתקן בעל שלושה חיבורים עם חיבור הענף קבוע ב 90 מעלות (1.5705 רדיאנים) לריצה. לחיבור הצינור יש חוטי צינור סטנדרטיים או שהוא לא מושחל ומתוכנן להתאים לצינור. לחיבור הבוס יש חוטי מכונה חיצוניים או פנימיים (חוטים ישרים שאינם סדרת צינור או צינור), והוא נועד להקל על אטם, אריזה מוכנה, מכונת כביסה וכדומה, ליצור אטימה אצל הבוס. ייתכן שיש לו פתח(ים) צדדיים. הוא משמש כצומת בצומת של צינור או התאמת צינור ובוס או בוס על פריטים כגון טנקים, דיור, אביזרי שסתומים וכדומה.
האריזה תתבצע בהתאם לטבלה ג.ב. לרמת האריזה שצוינה. הסגירה, האיטום והחיזוק יהיו בהתאם למפרט הרלוונטי למכולה למשלוח.
האריזה תתבצע בהתאם לטבלה ג.ב. לרמת האריזה שצוינה. הסגירה, האיטום והחיזוק יהיו בהתאם למפרט המכולה המתאים.
ניתן לממש אפשרויות לגבי שיטת שימור ספציפית או חומרי אריזה המאושרים על ידי משרד ההגנה לשימוש. עם זאת, שיטת שימור בסיסית תישמר, נתונים משלימים ימולאו ומידות חבילת היחידה לא יגדלו ביותר מסנטימטר אחד. תינתן הגנה שווה או טובה יותר לפריט ולא תהיה עלייה בעלות החבילה.
אין סימון מיוחד.
הגנה פיזית.
אין דרישה.
אין דרישה.
אין סוג מיוחד של קוד מטען ישים.
.
נגררים, כלי רכב, מכונות, ציוד ואספקה לחנויות ולמחסנים כולל כלים וציוד מיוחדים, שירות קרקע וכלי רכב למטרות מיוחדות, נגררים, ציוד ואספקה ימיים, חלקי תיקון ותחזוקה לאמור לעיל..
המשלוח אינו איחוד ואינו עולה על 84 אינץ' בשום ממד.
טיפול מיוחד אחר או לא נדרש כלל (SH)
תמחור היסטורי עבור NSN זה הוא בין
101.25 and 141.75 USD.
בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | N |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | N |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | J2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, השליך ברמה המורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | J2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, ולאחר מכן להשליך ברמה מורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | J2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, השליך ברמה המורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | J2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, ולאחר מכן להשליך ברמה מורשית להחליף את הפריט. |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |
מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | כלוב |
---|---|---|---|---|
RCSK16887 | 1 | ZZ | 5 | 19207 |
12448736-4 | 2 | ZZ | 5 | 19207 |
116-4-2 | 2 | ZZ | 6 | 00EU2 |
RCSK16887-4 | 2 | ZZ | 6 | 19207 |
RCSK16887-4 | 2 | ZZ | 6 | 34623 |
שם | פריטי מספר | |||
---|---|---|---|---|
[עליך להיות מחובר כדי להשתמש ברשימות] |