דגם או מק"ט: 7359511
מפעל חדש, חומר חדש, עודף חדש, משופץ, ניתן לשירות, ניתן לתיקון וחומר שהוסר / משומש ילווה בתעודת התאמה, וכל מסמך / מעקב אחר כאשר רלוונטי. יש לנו שימור שיא של 7 שנים.
אנו מחויבים לאיכות ועוקבים אחר מערכת ניהול איכות AS9120. קבוצת AeroBase מוסמכת HAZMAT ורשומה ב-DDTC, ITAR ואיגוד ספקי התעופה (ASA). כל המוצרים נבדקים ב-100%.
Quality Commitment »
משלוח הזמנות במלאי נשלח באותו יום כאשר ההזמנה מתבצעת לפני השעה 14:00 EST.
מועדי אספקה של פריטים שאינם במלאי, הם אומדנים המבוססים על צבר הזמנות נוכחי וכפופים לאישור בעת ההזמנה.
NSN | תיאור רכיב |
---|---|
NSN 4730-00-004-4265 | Tube Fitting Clinch Sleeve |
NSN 4710-00-010-4038 | Metallic Bent Tube |
NSN 1025-00-020-5620 | Gun Dust Retainer |
NSN 4730-00-025-7508 | Tube Coupling Nut |
NSN 4730-00-038-7015 | Tube Coupling Nut |
NSN 4730-00-048-7642 | Tube Reducer |
NSN 3020-00-083-5782 | Gear Sector Cluster |
NSN 3020-00-083-5784 | Spur Gear Sector |
NSN 1025-00-110-9788 | Power Pack Support |
NSN 1025-00-111-2741 | Rammer Bumper |
NSN 4710-00-126-9948 | Metallic Bent Tube |
NSN 2510-00-133-7971 | Cupola Drawer Latch |
NSN 2540-00-133-7978 | Block Latch Special Lock |
NSN 1025-00-133-8055 | Handle Door Mounting |
NSN 4730-00-136-3153 | Tube Cap |
NSN 1025-00-177-9820 | Gunners Control Sleeve |
NSN 5340-00-179-5457 | Mounting Plate |
NSN 1025-00-179-5467 | Power Pack Retainer |
NSN 1025-00-183-7675 | Bearing Assembly |
NSN 4730-00-185-7953 | Tube Coupling |
NSN 1025-00-235-3466 | Buffer Cylinder Coupling Block |
NSN 4710-00-235-3467 | Metallic Tube And Fittings |
NSN 4730-00-277-9731 | Tube Fitting Clinch Sleeve |
NSN 4730-00-278-8392 | Boss Reducer |
NSN 4730-00-289-1933 | Pipe To Tube Straight Adapter |
NSN 4730-00-322-8456 | Pipe To Tube Straight Adapter |
NSN 4710-00-400-6900 | Metallic Bent Tube |
NSN 2540-00-404-0759 | Stowage Bracket |
NSN 4710-00-455-1407 | Metallic Bent Tube |
NSN 4710-00-472-4432 | Metallic Bent Tube |
NSN 4710-00-474-7005 | Metallic Bent Tube |
NSN 4730-00-554-8015 | Tube Coupling Nut |
NSN 4730-00-555-8330 | Pipe To Tube Tee |
NSN 4730-00-684-3569 | Tube Coupling Nut |
NSN 3040-00-689-3411 | Mechanical Drive Housing |
מתאם בעל חוטי מכונה (חוטים ישרים שאינם סדרת צינורות או צינורות) המיועד להכיל צינור בקצה אחד או קצה לא מושחל המיועד להכיל צינור. בקצה השני יש חוטי מכונה חיצוניים או פנימיים (חוטים ישרים שאינם סדרת צינור או צינור) והוא נועד להקל על אטם, אריזה מוכנה, מכונת כביסה וכדומה ליצור אטם אצל הבוס. הוא נועד לחבר צינור או צינור המתאים לבוס או לבוס המתאים בקו ישר על פריטים כגון טנקים, מארזים, אביזרי שסתומים וכדומה. ראו גם צימוד, צינור ופטמה, צינור.
האריזה תתבצע בהתאם לטבלה ג.ב. לרמת האריזה שצוינה. הסגירה, האיטום והחיזוק יהיו בהתאם למפרט הרלוונטי למכולה למשלוח.
האריזה תתבצע בהתאם לטבלה ג.ב. לרמת האריזה שצוינה. הסגירה, האיטום והחיזוק יהיו בהתאם למפרט המכולה המתאים.
ניתן לממש אפשרויות לגבי שיטת שימור ספציפית או חומרי אריזה המאושרים על ידי משרד ההגנה לשימוש. עם זאת, שיטת שימור בסיסית תישמר, נתונים משלימים ימולאו ומידות חבילת היחידה לא יגדלו ביותר מסנטימטר אחד. תינתן הגנה שווה או טובה יותר לפריט ולא תהיה עלייה בעלות החבילה.
אין סימון מיוחד.
הגנה פיזית.
אין דרישה.
Other Fittings Nesoi Of Iron Or Nonalloy Steel
Iron and Steel Products, Other
Iron and Steel Tube and Pipe Fittings, N.e.s.
אין סוג מיוחד של קוד מטען ישים.
.
חומרי בנייה: כולל צבע וחומרים נלווים, בניה טרומית, מוצרי עץ, חומרי מתכת והרכב ומוצריהם, חומרה מסחרית ופריטים שונים, מלט, אספלט, חומרי אחזקת מבנה..
המשלוח אינו איחוד ואינו עולה על 84 אינץ' בשום ממד.
טיפול מיוחד אחר או לא נדרש כלל (SH)
תמחור היסטורי עבור NSN זה הוא בין
51.60 and 72.24 USD.
בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | 15B2B-- |
USC: | M |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, השליך ברמה המורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | 15B2B-- |
USC: | M |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, ולאחר מכן להשליך ברמה מורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | 15B2B-- |
USC: | M |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, השליך ברמה המורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | 15B2B-- |
USC: | M |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, ולאחר מכן להשליך ברמה מורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | N |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | N |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | J2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, השליך ברמה המורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | J2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, ולאחר מכן להשליך ברמה מורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | J2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, השליך ברמה המורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | J2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, ולאחר מכן להשליך ברמה מורשית להחליף את הפריט. |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |
מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | כלוב |
---|---|---|---|---|
7359511 | 2 | AX | 1 | 19207 |
735951 | 9 | AX | 5 | 19207 |
108-31569 | 2 | ZZ | 5 | 01276 |
108-31569 | 9 | AX | 3 | 79470 |
4730-775-5728 | 9 | YP | 9 | SCY13 |
4730007755728 | 9 | YP | 9 | SCY13 |
שם | פריטי מספר | |||
---|---|---|---|---|
[עליך להיות מחובר כדי להשתמש ברשימות] |