דגם או מק"ט: FP1368
אודות מוצר זה
הצינור חייב להיות גמיש ומתאים לשירות רדיאטור.
מפעל חדש, חומר חדש, עודף חדש, משופץ, ניתן לשירות, ניתן לתיקון וחומר שהוסר / משומש ילווה בתעודת התאמה, וכל מסמך / מעקב אחר כאשר רלוונטי. יש לנו שימור שיא של 7 שנים.
אנו מחויבים לאיכות ועוקבים אחר מערכת ניהול איכות AS9120. קבוצת AeroBase מוסמכת HAZMAT ורשומה ב-DDTC, ITAR ואיגוד ספקי התעופה (ASA). כל המוצרים נבדקים ב-100%.
Quality Commitment »
משלוח הזמנות במלאי נשלח באותו יום כאשר ההזמנה מתבצעת לפני השעה 14:00 EST.
מועדי אספקה של פריטים שאינם במלאי, הם אומדנים המבוססים על צבר הזמנות נוכחי וכפופים לאישור בעת ההזמנה.
NSN | תיאור רכיב |
---|---|
NSN 2330-01-547-0691 | Mine Detona Trailer |
NSN 2330-01-547-0698 | Mine Detona Trailer |
NSN 2330-01-547-0710 | Mine Detona Trailer |
NSN 2520-01-554-1233 | Friction Clut Intermediate Plate |
NSN 2805-01-554-1234 | Thrust Plate Assembly |
NSN 2520-01-554-1236 | Clutch Assembly Carrier |
NSN 2990-01-554-1241 | Exhaust Heat Shield |
NSN 2530-01-554-1257 | Brake Pneumatic Valve |
NSN 2530-01-554-1265 | Air Pressure Relay Valve |
NSN 2815-01-554-1294 | Diesel Engine Speed Sensor |
NSN 2520-01-554-1317 | Mechanical Transmissio Parts Kit |
NSN 6220-01-554-1627 | Clearance Marker Light |
NSN 6220-01-554-1628 | Indicator Light |
NSN 5935-01-554-1629 | Connector Adapter |
NSN 5930-01-554-2214 | Switch Shield |
NSN 6220-01-554-2216 | Resilient Mounting Light Housing |
NSN 5935-01-554-2217 | Receptacle Dummy Connector |
NSN 5910-01-554-2221 | Quartz Dielectri Fixed Capacitor |
NSN 6240-01-554-2223 | Incandescent Lamp |
NSN 5910-01-554-2225 | Electrolytic Fixed Capacitor |
NSN 5930-01-554-2226 | Switch Box |
NSN 6240-01-554-2229 | Lamp Holder |
NSN 6220-01-554-2230 | Electric Floodlight |
NSN 4310-01-554-2265 | Intake Air Cleane Filter Element |
NSN 6220-01-554-2315 | Indicator Light |
NSN 4720-01-554-2372 | Metallic Hose Assembly |
NSN 5340-01-554-2373 | Mounting Bracket |
NSN 4730-01-554-2375 | Tube To Hose Straight Adapter |
NSN 3020-01-554-2595 | Gear Cluster |
NSN 3040-01-554-2607 | Mechanical Drive Housing Part |
NSN 2540-01-554-2699 | Directional Signal Arm Control |
NSN 3040-01-554-2714 | Planetary Gears Carrier |
NSN 5331-01-554-2823 | O-ring |
NSN 4730-01-554-2982 | Tube To Boss Straight Adapter |
NSN 5340-01-554-2983 | Mounting Plate |
פריט גמיש וצינורי בעל משטח שינוע פנימי של צינור אל-מתכתי ושכבת חיזוק אחת או יותר של חומר מתכתי או אל-מתכתי. הוא נועד להעביר גזים, נוזלים או מוצקים. לפריטים עם אביזרים בקצה אחד או בשני הקצוות, ראו הרכבת צינורות, לא מתכתי. לא כולל צינור, צינור אוויר; וצינור אוויר צינור, אוויר נושם.
האריזה תתבצע בהתאם לטבלה ג.ב. לרמת האריזה שצוינה. הסגירה, האיטום והחיזוק יהיו בהתאם למפרט הרלוונטי למכולה למשלוח.
האריזה תתבצע בהתאם לטבלה ג.ב. לרמת האריזה שצוינה. הסגירה, האיטום והחיזוק יהיו בהתאם למפרט המכולה המתאים.
ניתן לממש אפשרויות לגבי שיטת שימור ספציפית או חומרי אריזה המאושרים על ידי משרד ההגנה לשימוש. עם זאת, שיטת שימור בסיסית תישמר, נתונים משלימים ימולאו ומידות חבילת היחידה לא יגדלו ביותר מסנטימטר אחד. תינתן הגנה שווה או טובה יותר לפריט ולא תהיה עלייה בעלות החבילה.
אין סימון מיוחד.
אטמו או סתמו את כל הפתחים ושמרו בשיטה 10.
אין דרישה.
Parts Of Armored Fighting Vehicles, Motorized, Whether Or Not Fitted With Weapons
Military Trucks, Armored Vehicles, Etc.
Tanks and Other Armored Fighting Vehicles, Motorized, Whether Or Not Fitted With Weapons, and Parts Of Such Vehicles
אין סוג מיוחד של קוד מטען ישים.
.
נגררים, כלי רכב, מכונות, ציוד ואספקה לחנויות ולמחסנים כולל כלים וציוד מיוחדים, שירות קרקע וכלי רכב למטרות מיוחדות, נגררים, ציוד ואספקה ימיים, חלקי תיקון ותחזוקה לאמור לעיל..
המשלוח אינו איחוד ואינו עולה על 84 אינץ' בשום ממד.
טיפול מיוחד אחר או לא נדרש כלל (SH)
תמחור היסטורי עבור NSN זה הוא בין
225.80 and 316.12 USD.
בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.
SOS: | SMS |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | N |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | N |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | J2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, השליך ברמה המורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | J2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, ולאחר מכן להשליך ברמה מורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | J2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, השליך ברמה המורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | J2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, ולאחר מכן להשליך ברמה מורשית להחליף את הפריט. |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |
מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | כלוב |
---|---|---|---|---|
FP1368 | 2 | ZZ | 1 | 1N5S7 |
שם | פריטי מספר | |||
---|---|---|---|---|
[עליך להיות מחובר כדי להשתמש ברשימות] |