דגם או מק"ט: LSF00977-001
מפעל חדש, חומר חדש, עודף חדש, משופץ, ניתן לשירות, ניתן לתיקון וחומר שהוסר / משומש ילווה בתעודת התאמה, וכל מסמך / מעקב אחר כאשר רלוונטי. יש לנו שימור שיא של 7 שנים.
אנו מחויבים לאיכות ועוקבים אחר מערכת ניהול איכות AS9120. קבוצת AeroBase מוסמכת HAZMAT ורשומה ב-DDTC, ITAR ואיגוד ספקי התעופה (ASA). כל המוצרים נבדקים ב-100%.
Quality Commitment »
משלוח הזמנות במלאי נשלח באותו יום כאשר ההזמנה מתבצעת לפני השעה 14:00 EST.
מועדי אספקה של פריטים שאינם במלאי, הם אומדנים המבוססים על צבר הזמנות נוכחי וכפופים לאישור בעת ההזמנה.
NSN | תיאור רכיב |
---|---|
NSN 6110-00-181-4303 | Electrical Syst Protection Panel |
NSN 1560-00-512-0905 | Aircraft Access Door |
NSN 3010-00-738-6827 | Speed Decreaser Gear Assembly |
NSN 4810-00-739-2635 | Directional Control Linear Valve |
NSN 3040-00-803-5169 | Rigid Connecting Link |
NSN 4710-00-868-2759 | Metal Tube Assembly |
NSN 1660-00-887-6192 | Air Conditioning-h Duct Assembly |
NSN 5340-00-966-7599 | Mounting Bracket |
NSN 1660-01-107-7646 | Air Conditioning-h Duct Assembly |
NSN 1615-01-115-3610 | Controllable Swashplate |
NSN 1615-01-115-3623 | Controllable Swashplate |
NSN 4320-01-115-3821 | Aft Pump Assembly |
NSN 4320-01-115-3822 | Forward Lube Pump Assembly |
NSN 4320-01-115-3826 | Right Hand Pump Assembly |
NSN 4320-01-115-3827 | Left Hand Pump Assembly |
NSN 4320-01-115-9828 | Fill Module Hydraulic Pump |
NSN 4710-01-116-0053 | Metal Tube Assembly |
NSN 6685-01-116-4526 | Temperature Probe |
NSN 3040-01-117-1080 | Bell Crank |
NSN 5930-01-118-7878 | Sensitive Switch |
NSN 5930-01-118-7879 | Sensitive Switch |
NSN 5930-01-118-7880 | Sensitive Switch |
NSN 5930-01-118-8239 | Sensitive Switch |
NSN 5930-01-119-0395 | Electrical Switch Retainer |
NSN 4320-01-119-3842 | Forward Pump Assembly |
NSN 4320-01-120-0431 | Port Plate |
NSN 4030-01-121-5193 | Hoist Hook |
NSN 5355-01-123-7725 | Knob |
NSN 6685-01-123-8900 | Pressure Transmitter |
NSN 6620-01-128-4462 | Rate Of Flow Transmitter |
NSN 4710-01-128-6304 | Metal Tube Assembly |
NSN 4920-01-128-6315 | Aircraft Maintenance Fixture |
NSN 4920-01-128-6316 | Aircraft Maintenance Fixture |
NSN 5930-01-130-1834 | Toggle Switch |
NSN 5962-01-131-0019 | Digital Microcircuit |
שני צינורות או יותר, שאינם מתכתיים, מחוברים באופן קבוע, ללא התקנים מכניים, ליצירת קו רב-קווי שטוח, קומפקטי וגמיש, המועבר בקלות לסלילי אחסון ותשלום במעליות אוויריות, מנופים הידראוליים וציוד נייד לחלוקת נוזלים. ניתן להפריד בקלות צינור רב קווי בקצוות כדי לאפשר חיבור צימודים ואביזרים.
האריזה תתבצע בהתאם לטבלה ג.ב. לרמת האריזה שצוינה. הסגירה, האיטום והחיזוק יהיו בהתאם למפרט הרלוונטי למכולה למשלוח.
האריזה תתבצע בהתאם לטבלה ג.ב. לרמת האריזה שצוינה. הסגירה, האיטום והחיזוק יהיו בהתאם למפרט המכולה המתאים.
ניתן לממש אפשרויות לגבי שיטת שימור ספציפית או חומרי אריזה המאושרים על ידי משרד ההגנה לשימוש. עם זאת, שיטת שימור בסיסית תישמר, נתונים משלימים ימולאו ומידות חבילת היחידה לא יגדלו ביותר מסנטימטר אחד. תינתן הגנה שווה או טובה יותר לפריט ולא תהיה עלייה בעלות החבילה.
אין סימון מיוחד.
אטמו או סתמו את כל הפתחים ושמרו בשיטה 10.
אין דרישה.
אין סוג מיוחד של קוד מטען ישים.
.
נגררים, כלי רכב, מכונות, ציוד ואספקה לחנויות ולמחסנים כולל כלים וציוד מיוחדים, שירות קרקע וכלי רכב למטרות מיוחדות, נגררים, ציוד ואספקה ימיים, חלקי תיקון ותחזוקה לאמור לעיל..
המשלוח אינו איחוד ואינו עולה על 84 אינץ' בשום ממד.
טיפול מיוחד אחר או לא נדרש כלל (SH)
תמחור היסטורי עבור NSN זה הוא בין
5,963.32 and 7,454.15 USD.
בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | N |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | N |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | J2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, השליך ברמה המורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | J2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, ולאחר מכן להשליך ברמה מורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | J2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, השליך ברמה המורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | J2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, ולאחר מכן להשליך ברמה מורשית להחליף את הפריט. |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |
מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | כלוב |
---|---|---|---|---|
LSF00977-001 | 2 | ZZ | 3 | 1K9E4 |
שם | פריטי מספר | |||
---|---|---|---|---|
[עליך להיות מחובר כדי להשתמש ברשימות] |