דגם או מק"ט: 44Q326D1
מפעל חדש, חומר חדש, עודף חדש, משופץ, ניתן לשירות, ניתן לתיקון וחומר שהוסר / משומש ילווה בתעודת התאמה, וכל מסמך / מעקב אחר כאשר רלוונטי. יש לנו שימור שיא של 7 שנים.
אנו מחויבים לאיכות ועוקבים אחר מערכת ניהול איכות AS9120. קבוצת AeroBase מוסמכת HAZMAT ורשומה ב-DDTC, ITAR ואיגוד ספקי התעופה (ASA). כל המוצרים נבדקים ב-100%.
Quality Commitment »
משלוח הזמנות במלאי נשלח באותו יום כאשר ההזמנה מתבצעת לפני השעה 14:00 EST.
מועדי אספקה של פריטים שאינם במלאי, הם אומדנים המבוססים על צבר הזמנות נוכחי וכפופים לאישור בעת ההזמנה.
NSN | תיאור רכיב |
---|---|
NSN 2520-00-142-9149 | Vehicula Mechanical Transmission |
NSN 2520-00-142-9250 | Vehicula Mechanical Transmission |
NSN 4810-01-185-9404 | Solenoid Valve |
NSN 2990-01-188-3418 | Exhaust Pipe |
NSN 4720-01-188-3579 | Nonmetallic Hose Assembly |
NSN 5930-01-199-7187 | Toggle Switch |
NSN 2540-01-200-1037 | Rearview Mirror Assembly |
NSN 2520-01-200-2260 | Rear Suspension Parts Kit |
NSN 6620-01-200-8176 | Electrical Tachometer Indicator |
NSN 2540-01-203-5614 | Vehicle Sun Visor |
NSN 2990-01-204-5281 | Engine Exhaust System Hanger |
NSN 5995-01-204-5283 | Branched Wiring Harness |
NSN 5995-01-204-5284 | Branched Wiring Harness |
NSN 5995-01-204-5285 | Branched Wiring Harness |
NSN 5995-01-204-5286 | Branched Wiring Harness |
NSN 5995-01-204-5288 | Branched Wiring Harness |
NSN 5995-01-204-5289 | Branched Wiring Harness |
NSN 4820-01-219-9351 | Directional Control Linear Valve |
NSN 2510-01-220-1183 | Vehicular Door |
NSN 2540-01-226-6219 | Vehicular Door Latch |
NSN 2520-01-226-6293 | Vehicular Propeller Shaft |
NSN 6620-01-226-6569 | Dial Indicating Pressure Gage |
NSN 2590-01-230-5591 | Slider Pad |
NSN 3040-01-239-7677 | Push-pull Control Assembly |
NSN 5945-01-245-2616 | Electromagnetic Relay |
NSN 2520-01-249-8439 | Vehicular Universal Joint |
NSN 3040-01-253-1998 | Linear Actuating Cylin Parts Kit |
NSN 2530-01-254-7432 | Plunger Anchor Retainer Assembly |
NSN 2540-01-255-2965 | Vehicular Seat |
NSN 2530-01-255-4366 | Linear Directional Con Parts Kit |
NSN 4820-01-256-7169 | Directional Control Linear Valve |
NSN 2520-01-261-4147 | Slave Cylinder Clutch Parts Kit |
NSN 3810-01-266-4288 | Hook Saftey Latch Parts Kit |
NSN 2540-01-271-3831 | Vehicle Window Glas Lift Channel |
NSN 4720-01-271-9789 | Nonmetallic Hose Assembly |
אורך של צינור אל-מתכתי עם אביזרים בקצה אחד או בשני הקצוות. לפריטים ללא אביזרים, ראו צינור, לא מתכתי. לא כולל הרכבת צינור, צינור אוויר; והרכבת צינורות, צינור אוויר, נשימת אוויר.
האריזה תתבצע בהתאם לטבלה ג.ב. לרמת האריזה שצוינה. הסגירה, האיטום והחיזוק יהיו בהתאם למפרט הרלוונטי למכולה למשלוח.
האריזה תתבצע בהתאם לטבלה ג.ב. לרמת האריזה שצוינה. הסגירה, האיטום והחיזוק יהיו בהתאם למפרט המכולה המתאים.
ניתן לממש אפשרויות לגבי שיטת שימור ספציפית או חומרי אריזה המאושרים על ידי משרד ההגנה לשימוש. עם זאת, שיטת שימור בסיסית תישמר, נתונים משלימים ימולאו ומידות חבילת היחידה לא יגדלו ביותר מסנטימטר אחד. תינתן הגנה שווה או טובה יותר לפריט ולא תהיה עלייה בעלות החבילה.
אין סימון מיוחד.
אטמו או סתמו את כל הפתחים ושמרו בשיטה 10.
אין דרישה.
אין סוג מיוחד של קוד מטען ישים.
.
חומרי בנייה: כולל צבע וחומרים נלווים, בניה טרומית, מוצרי עץ, חומרי מתכת והרכב ומוצריהם, חומרה מסחרית ופריטים שונים, מלט, אספלט, חומרי אחזקת מבנה..
המשלוח אינו איחוד ואינו עולה על 84 אינץ' בשום ממד.
טיפול מיוחד אחר או לא נדרש כלל (SH)
תמחור היסטורי עבור NSN זה הוא בין
1,573.75 and 2,203.25 USD.
בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | N |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | N |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | J2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, השליך ברמה המורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | J2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, ולאחר מכן להשליך ברמה מורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | J2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, השליך ברמה המורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | J2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, ולאחר מכן להשליך ברמה מורשית להחליף את הפריט. |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |
מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | כלוב |
---|---|---|---|---|
44Q326D1 | 2 | AX | 6 | 0FNE7 |
44P1054D1 | 2 | AX | 6 | 0FNE7 |
שם | פריטי מספר | |||
---|---|---|---|---|
[עליך להיות מחובר כדי להשתמש ברשימות] |