דגם או מק"ט: J927633
מפעל חדש, חומר חדש, עודף חדש, משופץ, ניתן לשירות, ניתן לתיקון וחומר שהוסר / משומש ילווה בתעודת התאמה, וכל מסמך / מעקב אחר כאשר רלוונטי. יש לנו שימור שיא של 7 שנים.
אנו מחויבים לאיכות ועוקבים אחר מערכת ניהול איכות AS9120. קבוצת AeroBase מוסמכת HAZMAT ורשומה ב-DDTC, ITAR ואיגוד ספקי התעופה (ASA). כל המוצרים נבדקים ב-100%.
Quality Commitment »
משלוח הזמנות במלאי נשלח באותו יום כאשר ההזמנה מתבצעת לפני השעה 14:00 EST.
מועדי אספקה של פריטים שאינם במלאי, הם אומדנים המבוססים על צבר הזמנות נוכחי וכפופים לאישור בעת ההזמנה.
NSN | תיאור רכיב |
---|---|
NSN 2815-00-223-4918 | Engine Poppet Valve Rocker Cover |
NSN 2815-00-223-4929 | Engine Valve Seat Insert |
NSN 2815-00-449-8661 | Engine Poppet Valve Rocker Arm |
NSN 2815-00-460-6651 | Engine Piston Assembly Parts Kit |
NSN 2815-00-467-0578 | Engine Poppet Valve Rocker Arm |
NSN 2520-00-601-2722 | Vehicular Propeller Shaft |
NSN 2530-00-773-8257 | Air Brake System Evaporator |
NSN 5945-00-841-3254 | Solenoid Plunger |
NSN 2940-01-012-4888 | Vehicul Filter Warning Indicator |
NSN 2920-01-083-4256 | Belt Tension Adjusting Arm |
NSN 6680-01-100-7436 | Liquid Level Gage Rod-cap |
NSN 6680-01-100-7437 | Liquid Level Gage Rod-cap |
NSN 2815-01-100-9275 | Oil Pump Strainer |
NSN 2815-01-100-9276 | Flywheel Housing |
NSN 2815-01-100-9284 | Engine Crankshaft |
NSN 2815-01-102-8842 | Engine Piston Assembly Parts Kit |
NSN 6680-01-104-0899 | Liquid Quantity Transmitter |
NSN 4320-01-106-7118 | Hydraulic Pump Rotor Set |
NSN 3040-01-107-8261 | Manual Control Lever |
NSN 3040-01-111-5680 | Linear Actuating Cylin Parts Kit |
NSN 3040-01-111-5681 | Linear Actuating Cylin Parts Kit |
NSN 6350-01-113-8974 | Signal Horn |
NSN 2910-01-114-8608 | Metering And Distribut Fuel Pump |
NSN 5930-01-115-4244 | Pressure Switch |
NSN 2530-01-124-8844 | Brake Shoe Parts Kit |
NSN 4330-01-159-5840 | Fluid Pressure Filter Parts Kit |
NSN 3930-01-171-4503 | Hydraulic Plumbing Parts Kit |
NSN 3930-01-171-4504 | Cylinder Guard Parts Kit |
NSN 2940-01-172-0660 | Air Cleaner Intake Pipe Cap |
NSN 6680-01-172-6590 | Float Type Liquid Quantity Gage |
NSN 2530-01-197-4970 | Master Cy Brake Booster Assembly |
NSN 2815-01-213-1041 | Dirt And Liquid Deflector |
NSN 2530-01-218-8102 | Hub Cover |
NSN 2930-01-233-0122 | Engine Cooling System Pump |
NSN 2540-01-239-7701 | Control Pedal |
אורך של צינור, ישר או כפוף מראש לזווית קבועה מראש, עם תוספת רכיבים היוצרת חיבור קצה בקצה אחד או בשני הקצוות. למכללי צינור גמישים, ראו הרכבת צינורות (כפי ששונה). לפריטים שיש בהם נקבים בצנרת או בחיבורים, ראו הרכבת צינורות, מערכת כיבוי אש. לא כולל פריטים בעלי קצוות אינטגרליים מוכנים או רגילים, צינור, כפוף (כפי ששונה) ופריטים מסועפים או מפוצלים.
האריזה תתבצע בהתאם לטבלה ג.ב. לרמת האריזה שצוינה. הסגירה, האיטום והחיזוק יהיו בהתאם למפרט הרלוונטי למכולה למשלוח.
האריזה תתבצע בהתאם לטבלה ג.ב. לרמת האריזה שצוינה. הסגירה, האיטום והחיזוק יהיו בהתאם למפרט המכולה המתאים.
ניתן לממש אפשרויות לגבי שיטת שימור ספציפית או חומרי אריזה המאושרים על ידי משרד ההגנה לשימוש. עם זאת, שיטת שימור בסיסית תישמר, נתונים משלימים ימולאו ומידות חבילת היחידה לא יגדלו ביותר מסנטימטר אחד. תינתן הגנה שווה או טובה יותר לפריט ולא תהיה עלייה בעלות החבילה.
אין סימון מיוחד.
אטמו או סתמו את כל הפתחים ושמרו בשיטה 10.
אין דרישה.
אין סוג מיוחד של קוד מטען ישים.
.
אספקה וציוד לכלי טיס ולמטרות אוויריות, לרבות כלי טיס וחלקי תחזוקה, אביזרי מטוסים, מכשירי מטוסים וציוד ניסוי מעבדה, מטרות אוויריות ודאונים, ערכות ציות להזמנות טכניות של מטוסים/טילים וכו'..
המשלוח אינו איחוד ואינו עולה על 84 אינץ' בשום ממד.
טיפול מיוחד אחר או לא נדרש כלל (SH)
תמחור היסטורי עבור NSN זה הוא בין
329.95 and 461.93 USD.
בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.
SOS: | SMS |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | N |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | N |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | J2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, השליך ברמה המורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | J2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, ולאחר מכן להשליך ברמה מורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | J2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, השליך ברמה המורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | J2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, ולאחר מכן להשליך ברמה מורשית להחליף את הפריט. |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |
מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | כלוב |
---|---|---|---|---|
J927633 | 2 | ZZ | 4 | 10988 |
שם | פריטי מספר | |||
---|---|---|---|---|
[עליך להיות מחובר כדי להשתמש ברשימות] |