דגם או מק"ט: 2112
אודות מוצר זה
זמן הפעולה הנומינלי ב -25 מעלות פרנהייט (הגדרה נמוכה) הוא 16 שעות; סוג הדלק העיקרי הוא JP-8; משקל נומינלי הוא 900 פאונד; אורך, שני מחממים 463L דפוס עומס הוא 104 אינץ '; רוחב, שני תנורי חימום 463L דפוס עומס הוא 83 אינץ '; פריט זה הוא תנור, הדור החדש רב דלק, סוג צינור נייד, רכוב על הקרוואן; דגם NGH-1; דלקים חלופיים: JP-4, JP-5, DL-1, DL-2, JET A, JET B, JET A-1, JP-8+100; הגדרות טמפרטורה מרובות (גבוהה/בינונית/נמוכה)
מפעל חדש, חומר חדש, עודף חדש, משופץ, ניתן לשירות, ניתן לתיקון וחומר שהוסר / משומש ילווה בתעודת התאמה, וכל מסמך / מעקב אחר כאשר רלוונטי. יש לנו שימור שיא של 7 שנים.
אנו מחויבים לאיכות ועוקבים אחר מערכת ניהול איכות AS9120. קבוצת AeroBase מוסמכת HAZMAT ורשומה ב-DDTC, ITAR ואיגוד ספקי התעופה (ASA). כל המוצרים נבדקים ב-100%.
Quality Commitment »
משלוח הזמנות במלאי נשלח באותו יום כאשר ההזמנה מתבצעת לפני השעה 14:00 EST.
מועדי אספקה של פריטים שאינם במלאי, הם אומדנים המבוססים על צבר הזמנות נוכחי וכפופים לאישור בעת ההזמנה.
תנור חימום המצויד בחיבורים אינטגרליים לחיבור תעלות לכוון חום למשטח המנוע, קרונות רכבת, מחסנים, אוהלים וכדומה. הוא מצויד במפוח (מאוורר) ויש להרכיבו על מחליקים, גלגלים וכדומה או שניתן לשאת אותו ביד. לא כולל תנור, מקום.
Driven Fan Or Blower, and Parts Thereof, Of Iron Or Steel Air Heaters and Hot Air Distributors, Not Electrically Heated, Incorporating A Motor
Household Appliances
Air Heaters and Hot Air Distributors and Parts Thereof, Of Iron Or Steel
תמחור היסטורי עבור NSN זה הוא בין
26,542.60 and 34,126.20 USD.
בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.
SOS: | FLZ |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | U |
MGMT CTL: | --Y---N |
USC: | L |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | FLZ |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | U |
MGMT CTL: | --Y---N |
USC: | L |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | NRP |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | |
MGMT CTL: | 7R----- |
USC: | N |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | NRP |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | |
MGMT CTL: | 7R----- |
USC: | N |
REC REP CODE DESC: |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |
מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | כלוב |
---|---|---|---|---|
2112 | 1 | 2 | A138G | |
2112 | 9 | ZZ | 2 | SB808 |
שם | פריטי מספר | |||
---|---|---|---|---|
[עליך להיות מחובר כדי להשתמש ברשימות] |