דגם או מק"ט: MODEL-352
אודות מוצר זה
היחידה עצמאית, מתחברת למערכת החשמל של המטוס, הכבל צריך להיות לפחות 14 AWG, 40 רגל אורך עם מפסק זרם TI P/N D7271-3-15 ומכלול תקע MS3106E-24-9P. היחידה תהיה טעונה מראש עם GERMICIDALAND 3 גלונים מים, כיור מותקן כיור יהיה מרוהט, VANITY יכיל מיכל מים נייד 5 גלון ומיכל שפכים 5 גלון, משאבה ידנית תהיה מרוהטת לשאיבת מים לתוך הכיור אשר יהיה מצויד w / ניקוז, WT יבש לא יעלה על 400 ליברות, הבסיס הוא 40.000 אינץ '. הריבוע והיחידה הם 78,000 אינץ '. גבוה
מפעל חדש, חומר חדש, עודף חדש, משופץ, ניתן לשירות, ניתן לתיקון וחומר שהוסר / משומש ילווה בתעודת התאמה, וכל מסמך / מעקב אחר כאשר רלוונטי. יש לנו שימור שיא של 7 שנים.
אנו מחויבים לאיכות ועוקבים אחר מערכת ניהול איכות AS9120. קבוצת AeroBase מוסמכת HAZMAT ורשומה ב-DDTC, ITAR ואיגוד ספקי התעופה (ASA). כל המוצרים נבדקים ב-100%.
Quality Commitment »
משלוח הזמנות במלאי נשלח באותו יום כאשר ההזמנה מתבצעת לפני השעה 14:00 EST.
מועדי אספקה של פריטים שאינם במלאי, הם אומדנים המבוססים על צבר הזמנות נוכחי וכפופים לאישור בעת ההזמנה.
יחידה עצמאית המורכבת מקבוצה של רכיבים ו / או חלקים הדרושים לביצוע הפונקציה של סילוק פסולת על גבי מטוסים צבאיים ואזרחיים כאחד. הוא עשוי להיות ממערכת מסוג ואקום, המשתמשת בלחץ דיפרנציאלי להובלת חומר פסולת מהקערה למיכל אחיזה מרכזי; או מהסוג המחזורי, המספק תבנית הדחה משיקה המסלקת פסולת מהקערה. הפריט עשוי להיות חשמלי או מופעל ידנית. האסלה מתוכננת לעבור מתצורה של יד שמאל ליד ימין במידת הצורך כדי להפחית את המלאי הכולל.
ניתן לממש אפשרויות לגבי שיטת שימור ספציפית או חומרי אריזה המאושרים על ידי משרד ההגנה לשימוש. עם זאת, שיטת שימור בסיסית תישמר, נתונים משלימים ימולאו ומידות חבילת היחידה לא יגדלו ביותר מסנטימטר אחד. תינתן הגנה שווה או טובה יותר לפריט ולא תהיה עלייה בעלות החבילה.
אין סימון מיוחד.
הגנה פיזית.
כרית, עוגן, בלוק או סד לפי הצורך.
אין דרישה.
סחורות מוגנות/רגישות שאינן מסוכנות/שאינן ESD.
.
ציוד הנדסי, למעט אלה המפורטים תחת קוד B..
המשלוח אינו איחוד, אך הוא עולה על 84 אינץ' בממד אחד או יותר.
טיפול מיוחד אחר או לא נדרש כלל (SH)
תמחור היסטורי עבור NSN זה הוא בין
19,493.60 and 25,063.20 USD.
בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.
SOS: | NRP |
AAC: | C |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | H |
MGMT CTL: | 7RLCAR9 |
USC: | N |
REC REP CODE DESC: | אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי, אז להיפטר ברמת ביניים. |
SOS: | NRP |
AAC: | C |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | H |
MGMT CTL: | 7RLCAR9 |
USC: | N |
REC REP CODE DESC: | אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי, אז להיפטר ברמה בינונית. |
SOS: | NRP |
AAC: | C |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | H |
MGMT CTL: | 7RLCAR9 |
USC: | N |
REC REP CODE DESC: | אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי, אז להיפטר ברמת ביניים. |
SOS: | NRP |
AAC: | C |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | H |
MGMT CTL: | 7RLCAR9 |
USC: | N |
REC REP CODE DESC: | אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי, אז להיפטר ברמה בינונית. |
SOS: | FLZ |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | U |
MGMT CTL: | --Y---N |
USC: | L |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | FLZ |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | U |
MGMT CTL: | --Y---N |
USC: | L |
REC REP CODE DESC: |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |
מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | כלוב |
---|---|---|---|---|
MODEL-352 | 2 | SB | 3 | 71670 |
350-219-1 | 2 | MG | 2 | 71670 |
MODEL-352 | 9 | SB | 3 | 30538 |
שם | פריטי מספר | |||
---|---|---|---|---|
[עליך להיות מחובר כדי להשתמש ברשימות] |