דגם או מק"ט: A51S39860-3
מפעל חדש, חומר חדש, עודף חדש, משופץ, ניתן לשירות, ניתן לתיקון וחומר שהוסר / משומש ילווה בתעודת התאמה, וכל מסמך / מעקב אחר כאשר רלוונטי. יש לנו שימור שיא של 7 שנים.
אנו מחויבים לאיכות ועוקבים אחר מערכת ניהול איכות AS9120. קבוצת AeroBase מוסמכת HAZMAT ורשומה ב-DDTC, ITAR ואיגוד ספקי התעופה (ASA). כל המוצרים נבדקים ב-100%.
Quality Commitment »
משלוח הזמנות במלאי נשלח באותו יום כאשר ההזמנה מתבצעת לפני השעה 14:00 EST.
מועדי אספקה של פריטים שאינם במלאי, הם אומדנים המבוססים על צבר הזמנות נוכחי וכפופים לאישור בעת ההזמנה.
האריזה תתבצע כדי לעמוד בדרישות בדיקת הביצועים של astm-d4169, מחזור הפצה 18, רמת אבטחה 1.
האריזה תתבצע בהתאם לטבלה ג.ב. לרמת האריזה שצוינה. הסגירה, האיטום והחיזוק יהיו בהתאם למפרט המכולה המתאים.
כל נתוני האריזה הם חובה לצורך תאימות והחלפות אינן מותרות. חבילות מהירות צריכות להיכלל בקטגוריה זו.
אין סימון מיוחד.
מחומם למטרה כללית - מחומם 40 f ומעלה.
יש לשמר בשיטה 30 באופן הבא: בכל יחידה יהיו כל המעברים הפנימיים נושאי הנוזלים, שאינם משומנים מראש, מלאים בחומר המשמר שצוין, מה שיאפשר מקום להתפשטות תרמית פנימית. אם המילוי אינו מעשי, יש לרסס או לשטוף את היחידה בערפל פנימי, ולאחר מכן לנקז אותה לנקודת הטפטוף. כל היציאות, האביזרים, הפתחים וכו' יהיו סגורים או מחוברים למכסי מתכת או תקעים שאינם קורוזיביים (ללא אינטראקציה) התואמים לתקן nas 847 או שווה ערך. כל נוזל פעולה משמר הידראולי המשמש יסונן דרך מסנן מוחלט של 3 מיקרון לפני השימוש כמפורט לעיל. משטחי מתכת חשופים חיצוניים, הנתונים לקורוזיה, יהיו מצופים בתרכובת המתאימה ל- mil-prf-16173, דרגה 2 או mil-c-11796, class 3. היחידה תהיה עטופה בעטיפה חסינת שומן המתאימה לתקן mil-prf-121 או שווה ערך; אטמו את התפרים בסרט astm-d5486 כדי ליצור מידה של עמידות למים ולמנוע הסרת עטיפה. היחידה חייבת להיות מרופדת כראוי בחומר שצוין וממוקמת במיכל v3c כיתה המיוצרת בהתאם ל- astm-d5118 (כמינימום), סגנון fol או cssc. כל התפרים, הפינות ומפרק היצרן יהיו אטומים בסרט הדבקה בגודל שני אינץ' המתאים ל-astm-d5486, type iii או iv.
Mil-prf-26514, סוג i, class 2, דרגה a, קצף פוליאוריתן גמיש, טווח עומס קל.
Mil-prf-83282, נוזל הידראולי, סינתטי, מעכב בעירה.
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |
מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | כלוב |
---|---|---|---|---|
A51S39860-3 | 2 | KE | 3 | 61174 |
AA-9416-1SE20 | 2 | KE | 3 | 18350 |
A51S39860-3 | 9 | KE | 3 | 26512 |
שם | פריטי מספר | |||
---|---|---|---|---|
[עליך להיות מחובר כדי להשתמש ברשימות] |