דגם או מק"ט: PSE1000
אודות מוצר זה
דגם מנוע: DEUTZBF6M1013C 208HP 24V, יחס שידור במשאבה: 1.83:1, כיוון שידור: הפוך, קוטר אימפלר: 11 אינץ ', עיצוב אימפלר: סד, יניקה קצה עם טבעות חותם מבוך כפול, פיר כונן: 1.38IN.-10 סד, מטופל בחום, חותם מכני סיליקון קרביד, כניסה: 6IN. VICTAULIC, שקע: 5IN. אוגן ריתוך.
מפעל חדש, חומר חדש, עודף חדש, משופץ, ניתן לשירות, ניתן לתיקון וחומר שהוסר / משומש ילווה בתעודת התאמה, וכל מסמך / מעקב אחר כאשר רלוונטי. יש לנו שימור שיא של 7 שנים.
אנו מחויבים לאיכות ועוקבים אחר מערכת ניהול איכות AS9120. קבוצת AeroBase מוסמכת HAZMAT ורשומה ב-DDTC, ITAR ואיגוד ספקי התעופה (ASA). כל המוצרים נבדקים ב-100%.
Quality Commitment »
משלוח הזמנות במלאי נשלח באותו יום כאשר ההזמנה מתבצעת לפני השעה 14:00 EST.
מועדי אספקה של פריטים שאינם במלאי, הם אומדנים המבוססים על צבר הזמנות נוכחי וכפופים לאישור בעת ההזמנה.
NSN | תיאור רכיב |
---|---|
NSN 4730-01-096-9127 | Pipe To Tube Straight Adapter |
NSN 5975-01-119-9336 | Electrical Box Connector |
NSN 5120-01-160-8062 | Pike Pole |
NSN 5365-01-287-8643 | Machine Thread Plug |
NSN 5310-01-329-9101 | Hexago Extended Washer Plain Nut |
NSN 5340-01-515-8008 | Double Angle Bracket |
NSN 4730-01-516-6135 | Pipe Plug |
NSN 5305-01-516-8362 | Hexagon Head Cap Screw |
NSN 5340-01-516-8787 | Webbing Strap |
NSN 5340-01-517-2191 | Dust And Moi Protective Cap-plug |
NSN 5330-01-517-2194 | Gasket |
NSN 5340-01-517-2213 | Angle Bracket |
NSN 5305-01-517-2222 | Hexagon Head Cap Screw |
NSN 5325-01-517-2270 | Screw Thread Insert |
NSN 5305-01-517-2275 | Hexagon Head Cap Screw |
NSN 5325-01-517-2278 | Screw Thread Insert |
NSN 5305-01-517-2284 | Hexagon Head Cap Screw |
NSN 4310-01-517-2327 | Intake Air Cleane Filter Element |
NSN 5330-01-517-2731 | Gasket |
NSN 5340-01-517-2738 | Access Cover |
NSN 5340-01-517-2760 | Mounting Bracket |
NSN 5310-01-517-2762 | Flat Washer |
NSN 5325-01-517-2773 | Screw Thread Insert |
NSN 5305-01-517-2795 | Machine Screw |
NSN 5310-01-517-2801 | Lock Washer |
NSN 5340-01-517-2829 | Rod End Connector |
NSN 5330-01-517-2830 | Gasket |
NSN 5340-01-517-2833 | Mounting Bracket |
NSN 5315-01-517-2837 | Threaded Straight Pin |
NSN 2540-01-517-2838 | Vehicular Seat |
NSN 5365-01-517-2849 | Machine Thread Bushing |
NSN 5365-01-517-2850 | Machine Thread Bushing |
NSN 5365-01-517-2851 | Machine Thread Plug |
NSN 5305-01-517-2866 | Socket Head Cap Screw |
NSN 5330-01-517-2882 | Nonmetallic Round Section Seal |
מכשיר תזוזה לא חיובי המשתמש באלמנט מסתובב עם משאיות או להבים במתחם כאמצעי להעברת נוזל ממקום למקום. הוא מתוכנן להיות מונע על ידי מניע ראשוני שאינו חלק אינטגרלי של המשאבה. זה יכול להיות פריימינג עצמי.
האריזה תתבצע בהתאם לטבלה ג.ב. לרמת האריזה שצוינה. הסגירה, האיטום והחיזוק יהיו בהתאם למפרט הרלוונטי למכולה למשלוח.
האריזה תתבצע בהתאם לטבלה ג.ב. לרמת האריזה שצוינה. הסגירה, האיטום והחיזוק יהיו בהתאם למפרט המכולה המתאים.
ניתן לממש אפשרויות לגבי שיטת שימור ספציפית או חומרי אריזה המאושרים על ידי משרד ההגנה לשימוש. עם זאת, שיטת שימור בסיסית תישמר, נתונים משלימים ימולאו ומידות חבילת היחידה לא יגדלו ביותר מסנטימטר אחד. תינתן הגנה שווה או טובה יותר לפריט ולא תהיה עלייה בעלות החבילה.
אין סימון מיוחד.
סתום או אטם את כל הפתחים ושמור באמצעות שיטה 20.
כרית, עוגן, בלוק או סד לפי הצורך.
ציפוי שמן או שומן מגן של הספק.
Centrifugal Pumps For Liquids, Nesoi
Industrial Engines
Centrifugal Pumps, N.e.s.
אין סוג מיוחד של קוד מטען ישים.
.
נגררים, כלי רכב, מכונות, ציוד ואספקה לחנויות ולמחסנים כולל כלים וציוד מיוחדים, שירות קרקע וכלי רכב למטרות מיוחדות, נגררים, ציוד ואספקה ימיים, חלקי תיקון ותחזוקה לאמור לעיל..
המשלוח אינו איחוד ואינו עולה על 84 אינץ' בשום ממד.
טיפול מיוחד אחר או לא נדרש כלל (SH)
תמחור היסטורי עבור NSN זה הוא בין
15,845.33 and 20,372.56 USD.
בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | N |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | N |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | J2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, השליך ברמה המורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | J2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, ולאחר מכן להשליך ברמה מורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | J2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, השליך ברמה המורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | J2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, ולאחר מכן להשליך ברמה מורשית להחליף את הפריט. |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |
מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | כלוב |
---|---|---|---|---|
PSE1000 | 2 | ZZ | 6 | 5B337 |
FP00900 | 9 | ZZ | 1 | 5B337 |
שם | פריטי מספר | |||
---|---|---|---|---|
[עליך להיות מחובר כדי להשתמש ברשימות] |