דגם או מק"ט: 2HK382
אודות מוצר זה
בשימוש במשאבות G20W של ג'ון בארנס
מפעל חדש, חומר חדש, עודף חדש, משופץ, ניתן לשירות, ניתן לתיקון וחומר שהוסר / משומש ילווה בתעודת התאמה, וכל מסמך / מעקב אחר כאשר רלוונטי. יש לנו שימור שיא של 7 שנים.
אנו מחויבים לאיכות ועוקבים אחר מערכת ניהול איכות AS9120. קבוצת AeroBase מוסמכת HAZMAT ורשומה ב-DDTC, ITAR ואיגוד ספקי התעופה (ASA). כל המוצרים נבדקים ב-100%.
Quality Commitment »
משלוח הזמנות במלאי נשלח באותו יום כאשר ההזמנה מתבצעת לפני השעה 14:00 EST.
מועדי אספקה של פריטים שאינם במלאי, הם אומדנים המבוססים על צבר הזמנות נוכחי וכפופים לאישור בעת ההזמנה.
NSN | תיאור רכיב |
---|---|
NSN 5315-00-018-7988 | Cotter Pin |
NSN 5307-00-235-2779 | Shouldered Stud |
NSN 5307-00-753-8668 | Plain Stud |
NSN 5310-01-055-3839 | Hexagon Self-locking Nut |
NSN 5307-01-145-1645 | Plain Stud |
NSN 5305-01-145-1693 | Socket Head Cap Screw |
NSN 5340-01-173-9140 | Synchro Clamp |
NSN 2520-01-174-7658 | Driving Axle Different Parts Kit |
NSN 2590-01-207-6259 | Carrier Assembly Ho |
NSN 4910-01-213-7760 | Tool Adapter |
NSN 4910-01-213-7761 | Plug |
NSN 4820-01-213-8047 | Safety Relief Valve Cartridge |
NSN 4910-01-213-8595 | Tee Bar |
NSN 4810-01-214-1532 | Solenoid Valve Parts Kit |
NSN 2520-01-214-2391 | Driving Axle Different Parts Kit |
NSN 2520-01-214-7114 | Driving Axle Different Parts Kit |
NSN 2520-01-214-7115 | Driving Axle Different Parts Kit |
NSN 3020-01-214-7346 | Helical Gear |
NSN 2530-01-220-8386 | Hydraulic Brake Piston |
NSN 3040-01-222-4503 | Shouldered Shaft |
NSN 2590-01-222-5437 | Electrical Wire And Plug |
NSN 5995-01-222-5497 | Branched Wiring Harness |
NSN 4320-01-227-1117 | Dirt And Liquid Deflector |
NSN 2530-01-231-7084 | Brake Chamber Housing |
NSN 4930-01-232-2467 | Hose Reel Frame |
NSN 2590-01-233-0005 | Cable Reel |
NSN 4910-01-242-4683 | Automotive E Maintenance Fixture |
NSN 4910-01-242-4684 | Automotive E Maintenance Fixture |
NSN 4910-01-242-6719 | Rack Freeness Tester Adapter |
NSN 4910-01-243-1242 | Rack Freeness Test Adapter Pilot |
NSN 3120-01-249-6814 | Sleeve Bearing |
NSN 3010-01-278-8742 | Nonvehicula Universal Joint Yoke |
NSN 3830-01-325-6385 | Tilting Brace Assembly |
NSN 3830-01-325-6386 | Tilting Brace Assembly |
NSN 4730-01-365-2566 | Quick Disconnect Plug |
פריט שתוכנן במיוחד כדי לכסות ו / או לשמור חלקי עבודה פנימיים במנוע הידראולי או בגוף משאבה או בדיור. אין לו חיבורי כניסה או יציאה לקו נוזל מערכת. עם מחברים, ראה מחבר, נוזל, משאבה. לא כולל ראש, משאבת מנוע הידראולית וראש שסתום, משאבת מנוע הידראולית.
האריזה תתבצע בהתאם לטבלה ג.ב. לרמת האריזה שצוינה. הסגירה, האיטום והחיזוק יהיו בהתאם למפרט הרלוונטי למכולה למשלוח.
האריזה תתבצע בהתאם לטבלה ג.ב. לרמת האריזה שצוינה. הסגירה, האיטום והחיזוק יהיו בהתאם למפרט המכולה המתאים.
ניתן לממש אפשרויות לגבי שיטת שימור ספציפית או חומרי אריזה המאושרים על ידי משרד ההגנה לשימוש. עם זאת, שיטת שימור בסיסית תישמר, נתונים משלימים ימולאו ומידות חבילת היחידה לא יגדלו ביותר מסנטימטר אחד. תינתן הגנה שווה או טובה יותר לפריט ולא תהיה עלייה בעלות החבילה.
אין סימון מיוחד.
ציפוי משמר בלבד (עם עטיפה חסינת שומן, לפי הצורך).
Parts Of Hydraulic Fluid Power Pumps
Industrial Engines
Parts Of Pumps For Liquids
אין סוג מיוחד של קוד מטען ישים.
.
נגררים, כלי רכב, מכונות, ציוד ואספקה לחנויות ולמחסנים כולל כלים וציוד מיוחדים, שירות קרקע וכלי רכב למטרות מיוחדות, נגררים, ציוד ואספקה ימיים, חלקי תיקון ותחזוקה לאמור לעיל..
המשלוח אינו איחוד ואינו עולה על 84 אינץ' בשום ממד.
טיפול מיוחד אחר או לא נדרש כלל (SH)
תמחור היסטורי עבור NSN זה הוא בין
1,584.30 and 2,218.02 USD.
בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | N |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | N |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | J22NRX- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, השליך ברמה המורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | J22NRX- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, ולאחר מכן להשליך ברמה מורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | J22NRX- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, השליך ברמה המורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | J22NRX- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, ולאחר מכן להשליך ברמה מורשית להחליף את הפריט. |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |
מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | כלוב |
---|---|---|---|---|
2HK382 | 1 | ZZ | 6 | 45152 |
514083 | 2 | AX | 6 | 0NW92 |
514083 | 2 | AX | 6 | 70763 |
513827 | 9 | AX | 5 | 32705 |
שם | פריטי מספר | |||
---|---|---|---|---|
[עליך להיות מחובר כדי להשתמש ברשימות] |