דגם או מק"ט: MIL-P-3230
מפעל חדש, חומר חדש, עודף חדש, משופץ, ניתן לשירות, ניתן לתיקון וחומר שהוסר / משומש ילווה בתעודת התאמה, וכל מסמך / מעקב אחר כאשר רלוונטי. יש לנו שימור שיא של 7 שנים.
אנו מחויבים לאיכות ועוקבים אחר מערכת ניהול איכות AS9120. קבוצת AeroBase מוסמכת HAZMAT ורשומה ב-DDTC, ITAR ואיגוד ספקי התעופה (ASA). כל המוצרים נבדקים ב-100%.
Quality Commitment »
משלוח הזמנות במלאי נשלח באותו יום כאשר ההזמנה מתבצעת לפני השעה 14:00 EST.
מועדי אספקה של פריטים שאינם במלאי, הם אומדנים המבוססים על צבר הזמנות נוכחי וכפופים לאישור בעת ההזמנה.
NSN | תיאור רכיב |
---|---|
NSN 4520-01-389-7735 | Nonim Electrical Heating Element |
NSN 4320-01-389-7750 | Centrifugal Pump |
NSN 2510-01-389-8897 | Engine Mount Bracket |
NSN 3010-01-389-9003 | Transmission Gear Thrust Plate |
NSN 2815-01-389-9590 | Engine Poppet Valve Push Rod |
NSN 2940-01-389-9942 | Air Cleaner Intake Case |
NSN 4930-01-389-9943 | Pumping U Pipe And Hose Assembly |
NSN 4540-01-390-1022 | Immer Electrical Heating Element |
NSN 4720-01-390-2704 | Preformed Hose |
NSN 3040-01-390-4460 | Shouldered Shaft |
NSN 4720-01-391-5849 | Nonmetallic Hose |
NSN 9390-01-408-3937 | Reflective Tape |
יחידה יבילה המורכבת ממשאבה, מוביל ראשי ואביזרים ואביזרים נחוצים, המיועדת להעברת מוצרי נפט נוזלי ממכלי צובר תת-קרקעיים או אליהם, מכלי צובר מעל פני הקרקע, קרונות מכלי רכבת או משאיות טנקים צבאיים, ולמכלי רכב או מכולות בודדות. לא כולל משאבה, צנטריפוגלית; משאבה, הדדיות, פעולה ישירה; משאבה, הדדי; ומשאבה, סיבובית.
Parts, Nesoi, Of Pumps For Liquids
Industrial Engines
Parts Of Pumps For Liquids
תמחור היסטורי עבור NSN זה הוא בין
8,625.40 and 11,089.80 USD.
בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.
SOS: | AKZ |
AAC: | Y |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | D |
MGMT CTL: | K21UBN- |
USC: | L |
REC REP CODE DESC: | כאשר התיקון הוא מעבר ליכולת תחזוקה ברמה נמוכה יותר, פנה את הפריט למחסן. הסילוק אינו מורשה מתחת לרמה הסיטונאית. |
SOS: | AKZ |
AAC: | Y |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | D |
MGMT CTL: | K21UBN- |
USC: | L |
REC REP CODE DESC: | כאשר התיקון הוא מעבר ליכולת תחזוקה ברמה נמוכה יותר, פנה את הפריט למחסן. הסילוק אינו מורשה מתחת לרמה הסיטונאית. |
SOS: | AKZ |
AAC: | Y |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | D |
MGMT CTL: | K21UBN- |
USC: | L |
REC REP CODE DESC: | כאשר התיקון הוא מעבר ליכולת תחזוקה ברמה נמוכה יותר, פנה את הפריט למחסן. הסילוק אינו מורשה מתחת לרמה הסיטונאית. |
SOS: | AKZ |
AAC: | Y |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | D |
MGMT CTL: | K21UBN- |
USC: | L |
REC REP CODE DESC: | כאשר התיקון הוא מעבר ליכולת תחזוקה ברמה נמוכה יותר, פנה את הפריט למחסן. הסילוק אינו מורשה מתחת לרמה הסיטונאית. |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |
מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | כלוב |
---|---|---|---|---|
MIL-P-3230 | 1 | AJ | 3 | 81349 |
M2D88 | 2 | AJ | 5 | 76371 |
שם | פריטי מספר | |||
---|---|---|---|---|
[עליך להיות מחובר כדי להשתמש ברשימות] |