4310-01-375-8622

מדחס סיבובי שלח דף זה בדוא"ל

דגם או מק"ט: 125583

תמחור וזמינות

שלח טופס זה לקבלת התמחור והזמינות הנוכחיים של NSN זה.
מספר חלק:
כמות:
כתובת דוא"ל:
טלפון:
הפניה:
חברה:
שם:

איננו משתפים או מוכרים את המידע שלך לאף אחד.
פרטיות | תנאי

All major credit cards accepted as well as gov. p-cards

pdf NSN 4310-01-375-8622 גליון נתונים

MRC:
גז שתוכנן עבורו
גז שתוכנן עבורו:
MRC:
קצב זרימת פריקה
קצב זרימת פריקה:
100.000 רגל מעוקב לדקה
MRC:
עיצוב מדחס סיבובי
עיצוב מדחס סיבובי:
MRC:
כמות במה
כמות במה:
MRC:
מהירות מדחס בקיבולת מדורגת בסל"ד
מהירות מדחס בקיבולת מדורגת בסל"ד:
MRC:
נתוני יישום FSC
נתוני יישום FSC:
בורג סלילי אוויר מדחס
MRC:
--
NIIN:
013758622
MRC:
--
מספר מניית נאט"ו:
4310-01-375-8622
MRC:
--
חיי מדף:
N/A
MRC:
--
יחידת מידה:
EA
MRC:
--
פירוז:
No
MRC:
--
יכולת תיקון:
אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי, אז להיפטר ברמת ביניים.
FIIG:
--
FIIG:
A026A0
MRC:
--
INC:
29307
MRC:
--
IMM:
AX
Certified products icon

כל המוצרים מאושרים

מפעל חדש, חומר חדש, עודף חדש, משופץ, ניתן לשירות, ניתן לתיקון וחומר שהוסר / משומש ילווה בתעודת התאמה, וכל מסמך / מעקב אחר כאשר רלוונטי. יש לנו שימור שיא של 7 שנים.

Quality inspections icon

איכות | ISO 9001:2015 + AS9120B

אנו מחויבים לאיכות ועוקבים אחר מערכת ניהול איכות AS9120. קבוצת AeroBase מוסמכת HAZMAT ורשומה ב-DDTC, ITAR ואיגוד ספקי התעופה (ASA). כל המוצרים נבדקים ב-100%.

Quality Commitment »

Shipping icon

משלוח

משלוח הזמנות במלאי נשלח באותו יום כאשר ההזמנה מתבצעת לפני השעה 14:00 EST.

מועדי אספקה של פריטים שאינם במלאי, הם אומדנים המבוססים על צבר הזמנות נוכחי וכפופים לאישור בעת ההזמנה.

הגדרה פורמלית

הגדרת הנפקה ממשלתית של NSN 4310-01-375-8622

מדחס תזוזה חיובית המיועד לדחיסת אוויר או גז באמצעות אלמנטים מסתובבים סגורים בדיור. ניתן לסווג את האלמנטים המסתובבים כ: (1) שדרה מחליקה, שהיא שילוב של משאיות אורכיות ורוטור, (2) בורג צירי, המורכב משני רוטורים סליליים או יותר בעלי צורה סימטרית המותקנים על פירים מקבילים, (3) שני אימפלרים, המורכבים מאימפלרים של אונות מזווגות, סימטריים בעיצוב המסונכרן על ידי זוג גלגלי שיניים, (4) בוכנה נוזלית, שהוא רוטור עם משאיות אפופות שבו מים או נוזל אחר משמש כחומר איטום. הוא נועד להיות מונע על ידי מקור כוח עצמאי כגון מנוע חשמלי, מנוע בנזין או דיזל וכדומה. הוא אינו כולל את המניע הראשי, מיכל אחסון אוויר וכדומה. הוא עשוי לכלול רכיבים היקפיים שונים כגון גלגלת כונן, פריקה וכדומה.

משתמשי קצה משרד החינוך: ארגון גדול

שם
MOE Code קוד ישות ארגונית ראשית (MOE)
MOE Rule קוד בן ארבעה תפקידים המשקף אחריות ניהולית בתוך השירותים הצבאיים המשתתפים, סוכנויות אזרחיות, נאט"ו ומדינות זרות אחרות.
PICA קוד המציין את פעילות בקרת האספקה העיקרית האחראית לקביעת יעדי מלאי, שליטה ביעדי מלאי ושמירה על אחריות פריט אספקה. כותרת קצרה- פיקה. מנהל מלאי סיטונאי לשעבר
DSOR קוד מקור התיקון של דיפו (DSOR) לפעילות תחזוקה מקושר מזהה את הפעילויות המאושרות לביצוע תחזוקה ברמת מחסן עבור השירותים.
User:
מחלקת חיל הים מחלקת חיל הים
MOE:
DN
Rule:
N2H4
PICA:
HD
DSOR:
CN
User:
מחלקת חיל הים מחלקת חיל הים
MOE:
DN
Rule:
N2H4
PICA:
HD
DSOR:
CN

אריזה ו; מידות

MIL-STD codes: http://www.dla.mil/LandandMaritime/.../MILSTD2073Codes.aspx
גודל האריזה
חבילת משקל
משקל פריט
מידות פריט
גודל האריזה:
--
חבילת משקל:
--
משקל פריט:
--
מידות פריט:
--
מיכל
OPI
SPI No.
SPI Rev.
SPC Mkg.
LVL A
LVL B
LVL C
מיכל:
--
OPI:
M
SPI No.:
SPI Rev.:
SPC Mkg:
99
LVL_A:
F
LVL_B:
F
LVL_C:
F
CUSH
MOP
CATEG.
PRES MAT
WRAP MAT
ICQ
THK
TOS
UCL
CUSH DUN:
LK
MOP:
20
PKG:
ZZZW
PRES MAT:
89
WRAP MAT:
GB
ICQ:
000
THK:
0
TOS:
B
UCL:
A

הגדרות קודי אריזה:

LVL A Code (LVL_A) F

אין צורך באריזה. מכולת היחידה תשמש גם כמכולה למשלוח. הסגירה, האיטום והחיזוק יהיו בהתאם למפרט הרלוונטי למכולה למשלוח.

LVL B Code (LVL_B) F

אין צורך באריזה. מכולת היחידה תשמש גם כמכולה למשלוח. הסגירה, האיטום והחיזוק יהיו בהתאם למפרט הרלוונטי למכולה למשלוח.

קוד מחוון הליך (OPI) M

כל נתוני האריזה הם חובה לצורך תאימות והחלפות אינן מותרות. חבילות מהירות צריכות להיכלל בקטגוריה זו.

סוג האחסון (TOS) B

מטרה כללית לא מחוממת.

אופן השימור (MOP) 20

ציפוי משמר בלבד (עם עטיפה חסינת שומן, לפי הצורך).

חומר כרית (CUSH) LK

חסימת עץ וחישוק, מחברים או רצועות פלדה, למטרות קשירה. גלגלי גומי עייפים ייחסמו מרצפת הארגז או ההחלקה ולא יישאו עומס.

חומר שימור (PRES_MAT) 89

יש לשמר עם חומר סיכה פעולתי רגיל.

ייבוא / ייצא

סיווג לוח ב'
מספר לוח זמנים ב'
NAIC האיגוד הארצי של נציבי הביטוח
End Use מערכת סיווג לסחורות המיוצאות ומיובאות מארה"ב בהתבסס על השימוש העיקרי ולא על המאפיינים הפיזיים של הסחורה. קודי שימוש קצה מוקצים על ידי הלשכה לניתוח כלכלי תחת משרד המסחר האמריקאי.
SITC מחלקת סחר בינלאומית סטנדרטית
USDA
HITECH
לוח זמנים ב':
8414809000
NAICS:
333912
שיעור סיום שימוש:
21100
SITC:
74319
USDA:
1
HITECH:
0

הגדרות קודים של לוח זמנים ב':

לוח זמנים ב' 8414809000

Air Or Vacuum Pumps, Air Or Other Gas Compressors and Fans; Ventilating Or Recycling Hoods Incorporating A Fan, Whether Fitted With Filters, Nesoi

קוד סיום שימוש 21100

Industrial Engines

מחלקת סחר בינלאומית סטנדרטית (SITC) 74319

Air Or Vacuum Pumps, N.e.s.

הובלה

מידע אוניברסלי / ארצי על מטענים וטיפול
NMFC
מחלקה
UFC
LTL
LCL
WCC
TCC
SHC
ADC
ACC
NMFC:
118100
NMF תיאור:
Or Air Ends Noi Air Compressors
UFC:
60340
LTL:
--
LCL:
--
WCC:
594
TCC:
Z
SHC:
9
ADC:
A
ACC:
V

הגדרות קודי הובלה:

סוג מטען (TCC) Z

אין סוג מיוחד של קוד מטען ישים.

מצרך מים (WCC) 594

.

סחורה אווירית (ACC) V

נגררים, כלי רכב, מכונות, ציוד ואספקה לחנויות ולמחסנים כולל כלים וציוד מיוחדים, שירות קרקע וכלי רכב למטרות מיוחדות, נגררים, ציוד ואספקה ימיים, חלקי תיקון ותחזוקה לאמור לעיל..

אזכורי אוויר (ADC) A

המשלוח אינו איחוד ואינו עולה על 84 אינץ' בשום ממד.

טיפול מיוחד באוויר (SHC) 9

טיפול מיוחד אחר או לא נדרש כלל (SH)

ניהול

קודי ניהול לפי מחלקה

תמחור היסטורי עבור NSN זה הוא בין 8,794.80 and 11,307.60 USD.
בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.

מחלקת חיל הים

SOS: NRP
AAC: J
SLC: 0
CIIC: U
REC REP CODE: H
MGMT CTL: 7HM1009
USC: L
REC REP CODE DESC: אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי, אז להיפטר ברמת ביניים.

מחלקת חיל הים

SOS: NRP
AAC: J
SLC: 0
CIIC: U
REC REP CODE: H
MGMT CTL: 7HM1009
USC: L
REC REP CODE DESC: אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי, אז להיפטר ברמה בינונית.

מחלקת חיל הים

SOS: NRP
AAC: J
SLC: 0
CIIC: U
REC REP CODE: H
MGMT CTL: 7HM1009
USC: L
REC REP CODE DESC: אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי, אז להיפטר ברמת ביניים.

מחלקת חיל הים

SOS: NRP
AAC: J
SLC: 0
CIIC: U
REC REP CODE: H
MGMT CTL: 7HM1009
USC: L
REC REP CODE DESC: אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי, אז להיפטר ברמה בינונית.

יצרני

NSN זה רשום לקודי הכלוב הבאים.
השווה עכשיו»
צלול | התחבא