דגם או מק"ט: 90-35113
אודות מוצר זה
E/I-TARGET אימון אווירי - ציוד תחזוקה MOBLE עבור מסוק HAMS AIRFRAME
מפעל חדש, חומר חדש, עודף חדש, משופץ, ניתן לשירות, ניתן לתיקון וחומר שהוסר / משומש ילווה בתעודת התאמה, וכל מסמך / מעקב אחר כאשר רלוונטי. יש לנו שימור שיא של 7 שנים.
אנו מחויבים לאיכות ועוקבים אחר מערכת ניהול איכות AS9120. קבוצת AeroBase מוסמכת HAZMAT ורשומה ב-DDTC, ITAR ואיגוד ספקי התעופה (ASA). כל המוצרים נבדקים ב-100%.
Quality Commitment »
משלוח הזמנות במלאי נשלח באותו יום כאשר ההזמנה מתבצעת לפני השעה 14:00 EST.
מועדי אספקה של פריטים שאינם במלאי, הם אומדנים המבוססים על צבר הזמנות נוכחי וכפופים לאישור בעת ההזמנה.
מדחס תזוזה לא חיובי המיועד לדחיסת אוויר או גז מלחץ יניקה ראשוני ללחץ פריקה גבוה יותר באמצעות אימפלר(ים) סיבוביים מסוג דלי או סנפיר הסגורים בדיור. הוא נועד להיות מונע על ידי מקור כוח עצמאי, כגון מנוע חשמלי, מנוע בנזין או דיזל, וכדומה. הוא אינו כולל את המניע הראשי, מיכל אחסון אוויר וכדומה. הוא עשוי לכלול רכיבים היקפיים שונים, כגון גלגלת כונן, פריקה וכדומה.
אין צורך באריזה. מכולת היחידה תשמש גם כמכולה למשלוח. הסגירה, האיטום והחיזוק יהיו בהתאם למפרט הרלוונטי למכולה למשלוח.
אין צורך באריזה. מכולת היחידה תשמש גם כמכולה למשלוח. הסגירה, האיטום והחיזוק יהיו בהתאם למפרט הרלוונטי למכולה למשלוח.
כל נתוני האריזה הם חובה לצורך תאימות והחלפות אינן מותרות. חבילות מהירות צריכות להיכלל בקטגוריה זו.
מחומם למטרה כללית - מחומם 40 f ומעלה.
הגנה פיזית.
חסימת עץ וחישוק, מחברים או רצועות פלדה, למטרות קשירה. גלגלי גומי עייפים ייחסמו מרצפת הארגז או ההחלקה ולא יישאו עומס.
אין דרישה.
Compressors, Centrifugal and Axial
Industrial Engines
Air Or Vacuum Pumps, N.e.s.
אין סוג מיוחד של קוד מטען ישים.
.
אספקה וציוד לכלי טיס ולמטרות אוויריות, לרבות כלי טיס וחלקי תחזוקה, אביזרי מטוסים, מכשירי מטוסים וציוד ניסוי מעבדה, מטרות אוויריות ודאונים, ערכות ציות להזמנות טכניות של מטוסים/טילים וכו'..
המשלוח אינו איחוד, אך הוא עולה על 84 אינץ' בממד אחד או יותר.
טיפול מיוחד אחר או לא נדרש כלל (SH)
תמחור היסטורי עבור NSN זה הוא בין
24,178.00 and 31,086.00 USD.
בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.
SOS: | NRP |
AAC: | V |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | X |
MGMT CTL: | 6RSXBS9 |
USC: | L |
REC REP CODE DESC: | * תוכניות מיוחדות REPARABLES |
SOS: | NRP |
AAC: | V |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | X |
MGMT CTL: | 6RSXBS9 |
USC: | L |
REC REP CODE DESC: | * תוכניות מיוחדות REPARABLES |
SOS: | NRP |
AAC: | V |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | X |
MGMT CTL: | 6RSXBS9 |
USC: | L |
REC REP CODE DESC: | * תוכניות מיוחדות REPARABLES |
SOS: | NRP |
AAC: | V |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | X |
MGMT CTL: | 6RSXBS9 |
USC: | L |
REC REP CODE DESC: | * תוכניות מיוחדות REPARABLES |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |
מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | כלוב |
---|---|---|---|---|
90-35113 | 2 | KE | 3 | 7P354 |
PD183 REV1 | 2 | KE | 3 | 28638 |
30-35113 | 2 | KE | 3 | 7P354 |
שם | פריטי מספר | |||
---|---|---|---|---|
[עליך להיות מחובר כדי להשתמש ברשימות] |