דגם או מק"ט: E5-19-6201-40
מפעל חדש, חומר חדש, עודף חדש, משופץ, ניתן לשירות, ניתן לתיקון וחומר שהוסר / משומש ילווה בתעודת התאמה, וכל מסמך / מעקב אחר כאשר רלוונטי. יש לנו שימור שיא של 7 שנים.
אנו מחויבים לאיכות ועוקבים אחר מערכת ניהול איכות AS9120. קבוצת AeroBase מוסמכת HAZMAT ורשומה ב-DDTC, ITAR ואיגוד ספקי התעופה (ASA). כל המוצרים נבדקים ב-100%.
Quality Commitment »
משלוח הזמנות במלאי נשלח באותו יום כאשר ההזמנה מתבצעת לפני השעה 14:00 EST.
מועדי אספקה של פריטים שאינם במלאי, הם אומדנים המבוססים על צבר הזמנות נוכחי וכפופים לאישור בעת ההזמנה.
NSN | תיאור רכיב |
---|---|
NSN 5998-01-048-9865 | Printed Circuit Board |
NSN 5998-01-048-9866 | Printed Circuit Board |
NSN 5998-01-048-9867 | Printed Circuit Board |
NSN 5998-01-050-4635 | Printed Circuit Board |
NSN 5998-01-050-4636 | Printed Circuit Board |
NSN 4240-01-147-1907 | Pressurized Protective Entrance |
NSN 5930-01-393-1259 | Switch Indicator Parts Kit |
מבנה בעל תא אחד או שניים המתפקד כמנעל אוויר, שמטרתו לאפשר לאנשי צוות להיכנס או לצאת ממקלט מגן בלחץ עם מינימום איבוד לחץ במהלך התקפה כימית, ביולוגית או רדיולוגית. קצה אחד של המבנה, כאשר הוא מותקן, יוצר מפרק אטום בכניסה למקלט בלחץ. בקצה השני של המבנה יש מנגנון סגירה מהיר המאפשר כניסה או יציאה מהירה. הפריט הוא של קונסטרוקציה מפלה עם כיסוי בד בלתי חדיר, נתמך על ידי תעלות מתכת וצינורות או מונף ומוחזק במקומו על ידי סידור בלוק ותיקול. זה יכול לשמש כתא disrobing עבור אנשי צוות להסיר בגדים מזוהמים. הוא מאוחסן ומועבר בקרוואן, כאשר אינו בשימוש.
אין סוג מיוחד של קוד מטען ישים.
.
נגררים, כלי רכב, מכונות, ציוד ואספקה לחנויות ולמחסנים כולל כלים וציוד מיוחדים, שירות קרקע וכלי רכב למטרות מיוחדות, נגררים, ציוד ואספקה ימיים, חלקי תיקון ותחזוקה לאמור לעיל..
המשלוח אינו איחוד ואינו עולה על 84 אינץ' בשום ממד.
טיפול מיוחד אחר או לא נדרש כלל (SH)
תמחור היסטורי עבור NSN זה הוא בין
18,919.60 and 24,325.20 USD.
בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.
SOS: | A12 |
AAC: | Z |
SLC: | 9 |
CIIC: | 7 |
REC REP CODE: | O |
MGMT CTL: | B21ZKN- |
USC: | L |
REC REP CODE DESC: | אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, להיפטר ברמה הארגונית. |
SOS: | A12 |
AAC: | Z |
SLC: | 9 |
CIIC: | 7 |
REC REP CODE: | O |
MGMT CTL: | B21ZKN- |
USC: | L |
REC REP CODE DESC: | אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, להיפטר ברמה הארגונית. |
SOS: | A12 |
AAC: | Z |
SLC: | 9 |
CIIC: | 7 |
REC REP CODE: | O |
MGMT CTL: | B21ZKN- |
USC: | L |
REC REP CODE DESC: | אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, להיפטר ברמה הארגונית. |
SOS: | A12 |
AAC: | Z |
SLC: | 9 |
CIIC: | 7 |
REC REP CODE: | O |
MGMT CTL: | B21ZKN- |
USC: | L |
REC REP CODE DESC: | אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, להיפטר ברמה הארגונית. |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |
מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | כלוב |
---|---|---|---|---|
E5-19-6201-40 | 2 | BF | 1 | 81361 |
שם | פריטי מספר | |||
---|---|---|---|---|
[עליך להיות מחובר כדי להשתמש ברשימות] |