דגם או מק"ט: 80-4000-002-X
אודות מוצר זה
חליפה בסיסית גומי מטל, בין שכבות ניילון, טריאמינאט; סגירת רוכסן WATERPRF מונחת באלכסון על פני פלג גוף עליון קדמי L SHLDR לירך R מכוסה על ידי 2ND NON-WATERPRF ZIPPER HVY WT דש להגנה; רוכסן הקלה מותקן HORIZ על פני המפשעה; כיס השירות ניאופרן ATCH לירך R; צוואר, אטמי שורש כף היד לטקס מתאים PROV חותם לגלוש, חזק THK CML איכות; טבעת יד יבשה עם כפפה ATCH; מכסה מנוע יבש ATCH LATEX מאפשר מכסה גולגולת עבור INSUL; שכבת DBL של קורדורה מאטל להגנה על המושב, הברכיים, שלדר, המרפקים, המגפיים הם ATCH; C / O RES שוחק מאוד MATL, LG DSGN W / CUT כדי לאפשר מתחת למגפיים, גרביים; חליפה מצוידת W / FOLD TOFIT ADJ טלסקופ טורסו DYD (מתלים שלושה גלישה, רצועת מפשעה ADJ w / אבזם), מנפח אוראלי הממוקם על אמת L; שסתום ADJEXHAUST L BICEP; תפר טיי IAW פד STD מס '751A
מפעל חדש, חומר חדש, עודף חדש, משופץ, ניתן לשירות, ניתן לתיקון וחומר שהוסר / משומש ילווה בתעודת התאמה, וכל מסמך / מעקב אחר כאשר רלוונטי. יש לנו שימור שיא של 7 שנים.
אנו מחויבים לאיכות ועוקבים אחר מערכת ניהול איכות AS9120. קבוצת AeroBase מוסמכת HAZMAT ורשומה ב-DDTC, ITAR ואיגוד ספקי התעופה (ASA). כל המוצרים נבדקים ב-100%.
Quality Commitment »
משלוח הזמנות במלאי נשלח באותו יום כאשר ההזמנה מתבצעת לפני השעה 14:00 EST.
מועדי אספקה של פריטים שאינם במלאי, הם אומדנים המבוססים על צבר הזמנות נוכחי וכפופים לאישור בעת ההזמנה.
בגד עמיד למים עשוי בד גמיש ואטום המשמש צוללנים או שחיינים בפעולות מתחת למים. לא כולל חליפת צוללן ותחתונים, חליפה יבשה של צוללן.
אין סוג מיוחד של קוד מטען ישים.
.
ציוד הנדסי, למעט אלה המפורטים תחת קוד B..
המשלוח אינו איחוד ואינו עולה על 84 אינץ' בשום ממד.
טיפול מיוחד אחר או לא נדרש כלל (SH)
תמחור היסטורי עבור NSN זה הוא בין
3,633.22 and 4,541.53 USD.
בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | J |
REC REP CODE: | N |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | J |
REC REP CODE: | N |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | J |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | J2200N- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, השליך ברמה המורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | J |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | J2200N- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, ולאחר מכן להשליך ברמה מורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | J |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | J2200N- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, השליך ברמה המורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | J |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | J2200N- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, ולאחר מכן להשליך ברמה מורשית להחליף את הפריט. |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |
מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | כלוב |
---|---|---|---|---|
80-4000-002-X | 2 | AJ | 5 | 54611 |
שם | פריטי מספר | |||
---|---|---|---|---|
[עליך להיות מחובר כדי להשתמש ברשימות] |