דגם או מק"ט: 12480559
זמינות מלאי תרשים קוד תנאימוצר זה זמין בכמויות ובתנאים הבאים.
הערה: זמינות פריט זה עודכנה לאחרונה 07/22/2024 וייתכן שהשתנה מאז. בקש הצעת מחיר למחירים וזמינות עדכניים.
אודות מוצר זה
שם החלק שהוקצה על ידי סוכנות הבקרה הוא מכלול מדחס ומצמד
מפעל חדש, חומר חדש, עודף חדש, משופץ, ניתן לשירות, ניתן לתיקון וחומר שהוסר / משומש ילווה בתעודת התאמה, וכל מסמך / מעקב אחר כאשר רלוונטי. יש לנו שימור שיא של 7 שנים.
אנו מחויבים לאיכות ועוקבים אחר מערכת ניהול איכות AS9120. קבוצת AeroBase מוסמכת HAZMAT ורשומה ב-DDTC, ITAR ואיגוד ספקי התעופה (ASA). כל המוצרים נבדקים ב-100%.
Quality Commitment »
משלוח הזמנות במלאי נשלח באותו יום כאשר ההזמנה מתבצעת לפני השעה 14:00 EST.
מועדי אספקה של פריטים שאינם במלאי, הם אומדנים המבוססים על צבר הזמנות נוכחי וכפופים לאישור בעת ההזמנה.
NSN | תיאור רכיב |
---|---|
NSN 2510-01-394-3750 | Vehicular Body Panel |
NSN 2510-01-394-3752 | Vehicular Body Panel |
NSN 2510-01-394-4784 | Vehicular Body Panel |
NSN 2510-01-394-4786 | Vehicular Body Panel |
NSN 2510-01-394-8133 | Vehicular Body Panel |
NSN 2510-01-394-8136 | Vehicular Body Panel |
NSN 2510-01-394-9671 | Vehicular Body Panel |
NSN 2510-01-394-9674 | Vehicular Body Panel |
NSN 2510-01-394-9675 | Vehicular Body Panel |
NSN 2510-01-394-9676 | Vehicular Body Panel |
NSN 2510-01-394-9677 | Vehicular Body Panel |
NSN 2510-01-394-9678 | Vehicular Body Panel |
NSN 2510-01-394-9680 | Vehicular Body Panel |
NSN 2510-01-395-2231 | Vehicular Body Panel |
NSN 2510-01-396-1369 | Vehicular Body Panel |
NSN 4730-01-412-5213 | Pipe To Hose Straight Adapter |
NSN 4730-01-412-5216 | Pipe To Hose Straight Adapter |
NSN 4710-01-413-1360 | Metal Tube Assembly |
NSN 4730-01-413-8245 | Pipe To Tube Elbow |
NSN 4710-01-457-1217 | Metallic Bent Tube |
NSN 7690-01-469-9591 | Label |
NSN 7690-01-469-9596 | Label |
NSN 5320-01-470-1545 | Blind Rivet |
NSN 4720-01-474-1437 | Nonmetallic Tubing |
NSN 5940-01-474-5066 | Lug Terminal |
NSN 2910-01-475-3937 | Metering And Distribut Fuel Pump |
NSN 5340-01-476-5585 | Dust And Moistur Protective Plug |
NSN 5310-01-481-4029 | Blind Rivet Plain Nut |
NSN 9520-01-485-9787 | Special Shape Structural Section |
NSN 5330-01-496-5547 | Seal Retainer |
NSN 5330-01-496-5548 | Seal Retainer |
NSN 5310-01-504-5729 | Hexagon Plain Nut |
NSN 5306-01-504-6218 | Machine Bolt |
NSN 5306-01-504-6221 | Machine Bolt |
NSN 5306-01-504-6223 | Machine Bolt |
מדחס צנטריפוגלי, הדדי או סיבובי המיועד לדחיסת גז קירור מלחץ כניסה ראשוני ללחץ פריקה סופי. הוא נועד להיות מונע על ידי מקור כוח עצמאי, כגון מנוע חשמלי, מנוע בנזין או דיזל, וכדומה. הוא אינו כולל את המניע הראשי, מעבה(ים), מנהלי מסננים חיצוניים וכדומה. הוא עשוי לכלול רכיבים היקפיים שונים כגון גלגלת כונן, צימוד גמיש וכדומה.
האריזה תתבצע בהתאם לטבלה ג.ב. לרמת האריזה שצוינה. הסגירה, האיטום והחיזוק יהיו בהתאם למפרט הרלוונטי למכולה למשלוח.
האריזה תתבצע בהתאם לטבלה ג.ב. לרמת האריזה שצוינה. הסגירה, האיטום והחיזוק יהיו בהתאם למפרט המכולה המתאים.
ניתן לממש אפשרויות לגבי שיטת שימור ספציפית או חומרי אריזה המאושרים על ידי משרד ההגנה לשימוש. עם זאת, שיטת שימור בסיסית תישמר, נתונים משלימים ימולאו ומידות חבילת היחידה לא יגדלו ביותר מסנטימטר אחד. תינתן הגנה שווה או טובה יותר לפריט ולא תהיה עלייה בעלות החבילה.
אין סימון מיוחד.
שקית אטומה למים, אטומה.
אין סוג מיוחד של קוד מטען ישים.
.
נגררים, כלי רכב, מכונות, ציוד ואספקה לחנויות ולמחסנים כולל כלים וציוד מיוחדים, שירות קרקע וכלי רכב למטרות מיוחדות, נגררים, ציוד ואספקה ימיים, חלקי תיקון ותחזוקה לאמור לעיל..
המשלוח אינו איחוד ואינו עולה על 84 אינץ' בשום ממד.
טיפול מיוחד אחר או לא נדרש כלל (SH)
07/16 | 10/16 | 02/17 | 05/17 | 08/17 | 12/17 | 03/18 | 06/18 | 09/18 | 12/18 | 12/18 | 03/19 | 06/19 | 10/19 | 01/20 | 04/20 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
112.00 | 62.00 | 83.00 | 140.00 | 73.00 | 57.00 | 75.00 | 68.00 | 38.00 | 11.00 | 89.00 | 89.00 | 95.00 | 91.00 | 87.00 | 40.00 |
תמחור היסטורי עבור NSN זה הוא בין
1,877.15 and 2,628.01 USD.
בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.
SOS: | SMS |
AAC: | D |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | N |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | D |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | N |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | D |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | 1-B2--- |
USC: | M |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, השליך ברמה המורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | D |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | 1-B2--- |
USC: | M |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, ולאחר מכן להשליך ברמה מורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | D |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | 1-B2--- |
USC: | M |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, השליך ברמה המורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | D |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | 1-B2--- |
USC: | M |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, ולאחר מכן להשליך ברמה מורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | D |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | J2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, השליך ברמה המורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | D |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | J2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, ולאחר מכן להשליך ברמה מורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | D |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | J2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, השליך ברמה המורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | D |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | J2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, ולאחר מכן להשליך ברמה מורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | D |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | N |
MGMT CTL: | SF9---N |
USC: | F |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | D |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | N |
MGMT CTL: | SF9---N |
USC: | F |
REC REP CODE DESC: |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |
מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | כלוב |
---|---|---|---|---|
12480559 | 2 | ZZ | A | 19207 |
6506304 | 2 | ZZ | 5 | 34623 |
4526534 | 2 | ZZ | 5 | 0VL44 |
שם | פריטי מספר | |||
---|---|---|---|---|
[עליך להיות מחובר כדי להשתמש ברשימות] |