דגם או מק"ט: 10551476
מפעל חדש, חומר חדש, עודף חדש, משופץ, ניתן לשירות, ניתן לתיקון וחומר שהוסר / משומש ילווה בתעודת התאמה, וכל מסמך / מעקב אחר כאשר רלוונטי. יש לנו שימור שיא של 7 שנים.
אנו מחויבים לאיכות ועוקבים אחר מערכת ניהול איכות AS9120. קבוצת AeroBase מוסמכת HAZMAT ורשומה ב-DDTC, ITAR ואיגוד ספקי התעופה (ASA). כל המוצרים נבדקים ב-100%.
Quality Commitment »
משלוח הזמנות במלאי נשלח באותו יום כאשר ההזמנה מתבצעת לפני השעה 14:00 EST.
מועדי אספקה של פריטים שאינם במלאי, הם אומדנים המבוססים על צבר הזמנות נוכחי וכפופים לאישור בעת ההזמנה.
יחידה עצמאית שנועדה לבצע את הפונקציות של קירור, מחזור, סינון, הסרת לחות או עיבוד אחר של אוויר. זה עשוי להיות מצויד גם כדי לבצע את הפונקציות הנוספות של חימום או לחות. זה יכול להיות סוג מחזור האוויר המשמש בכלי טיס או סוג מחזור האדים החל על ציוד קרקע או חלל. לא כולל יחידת בקרת סביבה, כוח אדם, עצמאי.
אין צורך באריזה. מכולת היחידה תשמש גם כמכולה למשלוח. הסגירה, האיטום והחיזוק יהיו בהתאם למפרט הרלוונטי למכולה למשלוח.
אין צורך באריזה. מכולת היחידה תשמש גם כמכולה למשלוח. הסגירה, האיטום והחיזוק יהיו בהתאם למפרט הרלוונטי למכולה למשלוח.
ניתן לממש אפשרויות לגבי שיטת שימור ספציפית או חומרי אריזה המאושרים על ידי משרד ההגנה לשימוש. עם זאת, שיטת שימור בסיסית תישמר, נתונים משלימים ימולאו ומידות חבילת היחידה לא יגדלו ביותר מסנטימטר אחד. תינתן הגנה שווה או טובה יותר לפריט ולא תהיה עלייה בעלות החבילה.
מטרה כללית לא מחוממת.
הגנה חסינת אדי מים עם חומר מייבש.
אין סוג מיוחד של קוד מטען ישים.
.
נשק/נשק (כל הסוגים כולל חלקי רכיבים אינרטיים). כאשר "2" מצוין במיקום הראשון, יש לקבוע את קוד הטיפול המיוחד מטבלה 85, חלק 1..
המשלוח אינו איחוד, אך הוא עולה על 84 אינץ' בממד אחד או יותר.
טיפול מיוחד אחר או לא נדרש כלל (SH)
תמחור היסטורי עבור NSN זה הוא בין
22,603.36 and 29,061.47 USD.
בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.
SOS: | MPB |
AAC: | U |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | L |
MGMT CTL: | 2532--1 |
USC: | L |
REC REP CODE DESC: | הסילוק אינו מורשה מתחת לרמת פעילות תיקון סיטונית/מיוחדת. |
SOS: | MPB |
AAC: | U |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | L |
MGMT CTL: | 2532--1 |
USC: | L |
REC REP CODE DESC: | הסילוק אינו מורשה מתחת לרמת פעילות תיקון סיטונית/מיוחדת. |
SOS: | MPB |
AAC: | U |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | L |
MGMT CTL: | 2532--1 |
USC: | L |
REC REP CODE DESC: | הסילוק אינו מורשה מתחת לרמת פעילות תיקון סיטונית/מיוחדת. |
SOS: | MPB |
AAC: | U |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | L |
MGMT CTL: | 2532--1 |
USC: | L |
REC REP CODE DESC: | הסילוק אינו מורשה מתחת לרמת פעילות תיקון סיטונית/מיוחדת. |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |
מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | כלוב |
---|---|---|---|---|
10551476 | 2 | PA | 4 | 72712 |
10551476 | 2 | PA | 5 | 56161 |
10526424 | 9 | PA | 5 | 56161 |
שם | פריטי מספר | |||
---|---|---|---|---|
[עליך להיות מחובר כדי להשתמש ברשימות] |