דגם או מק"ט: MILA52767
אודות מוצר זה
Cooling tower-not incl.;evaporator condenser-not incl.;accessories-not incl.;1st motor-2.250 hp,2nd motor-1.600 hp
מפעל חדש, חומר חדש, עודף חדש, משופץ, ניתן לשירות, ניתן לתיקון וחומר שהוסר / משומש ילווה בתעודת התאמה, וכל מסמך / מעקב אחר כאשר רלוונטי. יש לנו שימור שיא של 7 שנים.
אנו מחויבים לאיכות ועוקבים אחר מערכת ניהול איכות AS9120. קבוצת AeroBase מוסמכת HAZMAT ורשומה ב-DDTC, ITAR ואיגוד ספקי התעופה (ASA). כל המוצרים נבדקים ב-100%.
Quality Commitment »
משלוח הזמנות במלאי נשלח באותו יום כאשר ההזמנה מתבצעת לפני השעה 14:00 EST.
מועדי אספקה של פריטים שאינם במלאי, הם אומדנים המבוססים על צבר הזמנות נוכחי וכפופים לאישור בעת ההזמנה.
NSN | תיאור רכיב |
---|---|
NSN 4935-00-085-9004 | Pendant Chain |
NSN 4130-00-550-2854 | Mist Eliminator Assembly |
NSN 5365-01-047-3844 | Fan Inlet Ring |
NSN 6105-01-099-6825 | Motor Rotor |
NSN 5930-01-100-4106 | Pressure Switch |
יחידה עצמאית שנועדה לבצע את הפונקציות של קירור, מחזור, סינון, הסרת לחות או עיבוד אחר של אוויר. זה עשוי להיות מצויד גם כדי לבצע את הפונקציות הנוספות של חימום או לחות. זה יכול להיות סוג מחזור האוויר המשמש בכלי טיס או סוג מחזור האדים החל על ציוד קרקע או חלל. לא כולל יחידת בקרת סביבה, כוח אדם, עצמאי.
אין סוג מיוחד של קוד מטען ישים.
.
נגררים, כלי רכב, מכונות, ציוד ואספקה לחנויות ולמחסנים כולל כלים וציוד מיוחדים, שירות קרקע וכלי רכב למטרות מיוחדות, נגררים, ציוד ואספקה ימיים, חלקי תיקון ותחזוקה לאמור לעיל..
המשלוח אינו איחוד ואינו עולה על 84 אינץ' בשום ממד.
טיפול מיוחד אחר או לא נדרש כלל (SH)
תמחור היסטורי עבור NSN זה הוא בין
8,204.00 and 10,548.00 USD.
בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.
SOS: | MPB |
AAC: | A |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | |
MGMT CTL: | 3133A2- |
USC: | M |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | MPB |
AAC: | A |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | |
MGMT CTL: | 3133A2- |
USC: | M |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | B16 |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | H |
MGMT CTL: | GQ1W5N- |
USC: | L |
REC REP CODE DESC: | אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי, אז להיפטר ברמת ביניים. |
SOS: | B16 |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | H |
MGMT CTL: | GQ1W5N- |
USC: | L |
REC REP CODE DESC: | אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי, אז להיפטר ברמה בינונית. |
SOS: | B16 |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | H |
MGMT CTL: | GQ1W5N- |
USC: | L |
REC REP CODE DESC: | אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי, אז להיפטר ברמת ביניים. |
SOS: | B16 |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | H |
MGMT CTL: | GQ1W5N- |
USC: | L |
REC REP CODE DESC: | אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי, אז להיפטר ברמה בינונית. |
SOS: | FLZ |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | T |
MGMT CTL: | SF8RN-N |
USC: | F |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | FLZ |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | T |
MGMT CTL: | SF8RN-N |
USC: | F |
REC REP CODE DESC: |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |
מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | כלוב |
---|---|---|---|---|
MILA52767 | 1 | CT | 3 | 81349 |
F18T4-2 | 2 | ZZ | 5 | 5RQL2 |
F18T4-2 | 9 | CT | 5 | 94833 |
F18T4-2 | 1 | ZZ | 5 | 92878 |
שם | פריטי מספר | |||
---|---|---|---|---|
[עליך להיות מחובר כדי להשתמש ברשימות] |