דגם או מק"ט: F10-000RD
אודות מוצר זה
סוג נוזל קירור TETRAFLUOROETHANE-R134A; כונן מדחס מסוג מנוע דיזל
מפעל חדש, חומר חדש, עודף חדש, משופץ, ניתן לשירות, ניתן לתיקון וחומר שהוסר / משומש ילווה בתעודת התאמה, וכל מסמך / מעקב אחר כאשר רלוונטי. יש לנו שימור שיא של 7 שנים.
אנו מחויבים לאיכות ועוקבים אחר מערכת ניהול איכות AS9120. קבוצת AeroBase מוסמכת HAZMAT ורשומה ב-DDTC, ITAR ואיגוד ספקי התעופה (ASA). כל המוצרים נבדקים ב-100%.
Quality Commitment »
משלוח הזמנות במלאי נשלח באותו יום כאשר ההזמנה מתבצעת לפני השעה 14:00 EST.
מועדי אספקה של פריטים שאינם במלאי, הם אומדנים המבוססים על צבר הזמנות נוכחי וכפופים לאישור בעת ההזמנה.
NSN | תיאור רכיב |
---|---|
NSN 5331-01-396-5884 | O-ring |
NSN 5365-01-484-3014 | Plate Spacer |
NSN 5365-01-484-3015 | Plate Spacer |
NSN 5975-01-484-3406 | Flexible Nonmetallic Conduit |
NSN 6680-01-484-5350 | Liquid Quantity Transmitter |
NSN 6160-01-484-5355 | Battery Retainer |
NSN 5340-01-484-9985 | Rim Latch |
NSN 5340-01-484-9995 | Access Cover |
NSN 5340-01-485-0007 | General Purpose Access Door |
NSN 5340-01-485-0010 | General Purpose Access Door |
NSN 5340-01-485-0025 | General Purpose Access Door |
NSN 5340-01-485-0029 | General Purpose Access Door |
NSN 5340-01-485-1128 | Access Cover |
NSN 5340-01-485-1185 | Access Cover |
NSN 5340-01-501-5425 | General Purpose Resilient Mount |
יחידת קירור עצמאית הכוללת מדחס, מעבה, מאייד ורכיבים נחוצים אחרים. הוא משמש לקירור חלל סגור על ידי הכנסת קטע המאייד דרך פתח בצד או בחלק העליון של המארז היוצר חלק אינטגרלי ממנו (סוג לוח) או ממוקם בסמיכות החיצונית של המארז (סוג מרוחק). לא כולל מקרר-מקפיא, מכני, מזון; ומקרר, מכני, מזון.
Refrigerating Or Freezing Equipment, Nesoi
Photo, Service Industry Machinery
Refrigerating Or Freezing Equipment, N.e.s.; Heat Pumps
תמחור היסטורי עבור NSN זה הוא בין
14,694.40 and 18,892.80 USD.
בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.
SOS: | A12 |
AAC: | Y |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | O |
MGMT CTL: | B21W3N- |
USC: | L |
REC REP CODE DESC: | אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, להיפטר ברמה הארגונית. |
SOS: | A12 |
AAC: | Y |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | O |
MGMT CTL: | B21W3N- |
USC: | L |
REC REP CODE DESC: | אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, להיפטר ברמה הארגונית. |
SOS: | A12 |
AAC: | Y |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | O |
MGMT CTL: | B21W3N- |
USC: | L |
REC REP CODE DESC: | אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, להיפטר ברמה הארגונית. |
SOS: | A12 |
AAC: | Y |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | O |
MGMT CTL: | B21W3N- |
USC: | L |
REC REP CODE DESC: | אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, להיפטר ברמה הארגונית. |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |
מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | כלוב |
---|---|---|---|---|
F10-000RD | 2 | ZZ | 5 | 5RQL2 |
F10-000RD | 9 | ZZ | 5 | 94833 |
F10-000RD | 1 | ZZ | 5 | 92878 |
שם | פריטי מספר | |||
---|---|---|---|---|
[עליך להיות מחובר כדי להשתמש ברשימות] |