דגם או מק"ט: 13220E1061-1
מפעל חדש, חומר חדש, עודף חדש, משופץ, ניתן לשירות, ניתן לתיקון וחומר שהוסר / משומש ילווה בתעודת התאמה, וכל מסמך / מעקב אחר כאשר רלוונטי. יש לנו שימור שיא של 7 שנים.
אנו מחויבים לאיכות ועוקבים אחר מערכת ניהול איכות AS9120. קבוצת AeroBase מוסמכת HAZMAT ורשומה ב-DDTC, ITAR ואיגוד ספקי התעופה (ASA). כל המוצרים נבדקים ב-100%.
Quality Commitment »
משלוח הזמנות במלאי נשלח באותו יום כאשר ההזמנה מתבצעת לפני השעה 14:00 EST.
מועדי אספקה של פריטים שאינם במלאי, הם אומדנים המבוססים על צבר הזמנות נוכחי וכפופים לאישור בעת ההזמנה.
NSN | תיאור רכיב |
---|---|
NSN 2835-00-019-2585 | Interstage Seal Assembly |
NSN 2835-00-069-7480 | Oil And Breather Fitting |
NSN 2835-00-069-7484 | Compressor Diffuser Assembly |
NSN 4710-00-069-7486 | Oil Transfer Tube |
NSN 2835-00-069-7496 | Compressor First Inlet Assembly |
NSN 2835-00-069-7510 | Second Stage Compressor Diffuser |
NSN 2835-00-076-6501 | Actuator Rod |
NSN 2835-00-076-6505 | Link Attaching End Actuating Rod |
NSN 2835-00-076-6506 | Backing Plate |
NSN 2835-00-101-9870 | Centrif Multiple Switch Assembly |
NSN 6115-00-167-7558 | Valve Overhaul Repair Kit |
NSN 4730-00-177-2429 | Air Eductor |
NSN 2935-00-211-4848 | Fuel To Oil Heat Exchanger C Cap |
NSN 6150-00-248-0063 | Branched Wiring Harness |
NSN 6115-00-249-4749 | Generator Set Winterization Kit |
NSN 2835-00-420-4332 | Dual Pad Drive Assembly |
NSN 2910-00-629-1672 | Engine Fuel Pump Parts Kit |
NSN 2910-00-629-1676 | Engine Fuel Pump Parts Kit |
NSN 4140-00-832-9009 | Tubeaxial Fan |
NSN 5342-00-833-7787 | Tie Down Bracket |
NSN 6115-00-833-7789 | Door Suppopt Rod Assembly |
NSN 2835-00-843-8739 | Duct Assembly Tee |
NSN 2835-00-854-4423 | Flyweight Fulcrum |
NSN 2835-00-854-4441 | Actuating Rod Switch Guide |
NSN 4810-00-854-4466 | Shutoff Valve Parts Kit |
NSN 2835-00-854-4648 | Combustor Cap Assembly |
NSN 4710-00-854-4731 | Tube Assembly |
NSN 2835-00-854-4937 | Power Unit Exhaust Box Flange |
NSN 2835-00-854-4938 | Switch Drive Idler Gear Shaft |
NSN 2835-00-854-4941 | Oil Pump Plate Assembly |
NSN 4710-00-859-2619 | Transfer-oil Tube |
NSN 2835-00-859-2620 | Cooling Screen Assembly |
NSN 2835-00-859-3132 | Ejector Assembly |
NSN 2835-00-863-8464 | Fuel Relief Valve |
NSN 2835-00-863-8496 | Turbine Accessory Drive Gearbox |
מכלול המורכב מחבל תיל, עם חיבור טרמינלי ו/או לולאות קצה, בריצה רציפה מקצה לקצה. (אם ללא קבצים מצורפים, קצה אחד חייב להסתיים בלולאה.) הוא עשוי להכיל חיבור ביניים ו/או קצה אחד או יותר, כגון טבעות הזזה או טבעות קבועות, ווים וכדומה. עבור פריטים שתוכננו במיוחד עבור תעופה, ראה הרכבת חבל תיל, רגל אחת, תעופה. לא כולל מכלול שליטה, דחיפה-משיכה.
האריזה תתבצע כדי לעמוד בדרישות בדיקת הביצועים של astm-d4169, מחזור הפצה 18, רמת אבטחה 1.
האריזה תתבצע בהתאם לטבלה ג.ב. לרמת האריזה שצוינה. הסגירה, האיטום והחיזוק יהיו בהתאם למפרט המכולה המתאים.
ניתן לממש אפשרויות לגבי שיטת שימור ספציפית או חומרי אריזה המאושרים על ידי משרד ההגנה לשימוש. עם זאת, שיטת שימור בסיסית תישמר, נתונים משלימים ימולאו ומידות חבילת היחידה לא יגדלו ביותר מסנטימטר אחד. תינתן הגנה שווה או טובה יותר לפריט ולא תהיה עלייה בעלות החבילה.
אין סימון מיוחד.
הגנה פיזית.
אין דרישה.
אין דרישה.
אין סוג מיוחד של קוד מטען ישים.
.
חומרי בנייה: כולל צבע וחומרים נלווים, בניה טרומית, מוצרי עץ, חומרי מתכת והרכב ומוצריהם, חומרה מסחרית ופריטים שונים, מלט, אספלט, חומרי אחזקת מבנה..
המשלוח אינו איחוד ואינו עולה על 84 אינץ' בשום ממד.
טיפול מיוחד אחר או לא נדרש כלל (SH)
תמחור היסטורי עבור NSN זה הוא בין
1,030.80 and 1,443.12 USD.
בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | N |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | N |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | J2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, השליך ברמה המורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | J2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, ולאחר מכן להשליך ברמה מורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | J2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, השליך ברמה המורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | J2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, ולאחר מכן להשליך ברמה מורשית להחליף את הפריט. |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |
מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | כלוב |
---|---|---|---|---|
13220E1061-1 | 2 | CT | 1 | 97403 |
שם | פריטי מספר | |||
---|---|---|---|---|
[עליך להיות מחובר כדי להשתמש ברשימות] |